LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
IntegerEnEerlijk
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jan 2007 11:58

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door IntegerEnEerlijk »

Heb geen medelijden met al die gasten. Homo sexfeesten (of hetero)......... Zoveelste uitwassing van een hele zieke maatschappij.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Caitlin »

Je hebt groot gelijk,het wordt hier steeds gekker en alles wordt maar toegelaten,niet vreemd dat je van dit soort uitwassen krijgt.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door S. »

Hallooooo.... :roll:


Probeer ik enigzins inhoudelijk te babbelen hier, komt het niet tot een respons. :cry:
Jullie komen allemaal niet verder dan:"dat ut werkelijk waer un grof schandael is" En dat enkel in verschillende bewoordingen.
Jullie kijken alleen naar makkelijke korte-termijn oplossingen.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Caitlin »

Ja inderdaad korte termijn oplossing,hebben zij daar ook niet voor gekozen dan door dit soort ongein uit te halen?

Toolboy

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Toolboy »

Is het geen wijsheid om eerst eens de onderzoeksresultaten af te wachten.
We kunnen hier wel een oordeel vellen maar weten totaal niet wat er aan de hand is.
De pers maakt de inwoners van dit land al jaren het hoofd op hol.
:wink:

MAXIEM

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@dag toolboy,

je schrijft:
We kunnen hier wel een oordeel vellen maar weten totaal niet wat er aan de hand is.
Dat wat we wél weten is voldoende om een oordeel te vormen: levenslang opsluiten omdat deze ziekelijke geesten een acuut gevaar vormen voor onze samenleving.

Vriendelijke groet, Maxiem.

Toolboy

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Toolboy »

@ maxiem.

Moeten we dan iedereen die gevaar bewust opzoekt opsluiten?
Op onze kosten?
En deze gasten hebben in mijn ogen een eigen samenleving, waar ik mezelf niet toe reken
Als dat zo is zal er vast wel ergens een onbewoonbaar eilandje zijn waar we ze allemaal kunnen dumpen

MAXIEM

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag toolboy,

Ik heb het niet over de slachtoffers maar over de daders.

Groeten, Maxiem.

Toolboy

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Toolboy »

Dag maxiem.

Als ik dan ook ga oordelen komen deze gasten niet allemaal uit hetzelfde kringetje.? oftewel hun eigen samenleving

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Caitlin »

Jazaker komen ze allemaal uit hetzelfde kringetje maar dat geeft een ander nog niet het recht om iemand uit deze kring zoiets walgelijks aan te doen,want ik denk dat er zat tussen zitten die dit niet gewild hebben,maar ze konden niets anders want ze waren gedrogeerd.

jiping

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door jiping »

Als ik aangifte bij de politie moest doen zou ik ook zeggen dat ik tegen mijn wil gedrogeerd ben i.p.v. dat je vrijwillig drugs hebt gebruikt.

Ik vraag het me af,
zoals ik eerder zei moet je van GHB om door overdosis verdooft te raken minstens 10 gram van het zout oplossen in je drankje.

Moet je maar eens proberen om 10 gram zout in je cola/bier te gooien en kijken of je er niets vreemd aan proeft,

Er is volgens mij niet 1 drankje waar zout niet vreemd in proeft, vooral zo'n hoeveelheid.

plus dat daar ook nog de bittere smaak gelijk die van een paar asperine's bijkomt.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door Caitlin »

En als je zoveel hebt gedronken dat je het niet meer proeft en/of er gewoon geen erg in hebt,zou dat niet kunnen?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

De oplossing is heel simpel.

zorg ervoor dat de daders hun HIV-medicijnen niet meer kunnen innemen. De rest gaat vanzelf

MAXIEM

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag toolboy,

Ik kan en wil je helemaal niet opleggen dat jij ook gaat oordelen. Wat ik beoog met mijn uitspraken en oordeel is dat iedereen die dat leest weet hoe ik erover denk. In dat perspectief lees ik ook jouw bijdragen: afstandelijk en anders geaard. Dat is nu juist het hoogste recht wat we hier in Nederland hebben, namelijk het recht op vrijheid van meningsuiting.

Collegiale groet,Maxiem.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door eeliane »

Eerlijk gezegd heeft een homofiele vriend van mij wel eens verteld dat de hele homo-scene heel anders is dan wij denken en dan vooral onder de hiv besmette homo's. Let wel zij hebben het idee dat er geen toekomst meer voor hen is en gaan leven alsof elke dag de laatste is en dan ook nog de wrok, ik heb t wel en die ander homo niet en als je zo dom bent het met mij te doen onbeschermd, dan heb je mooi pech gehad!
Dus in de darkrooms wordt niet een gemeld dat er iemand hiv pos is, jammer als je geen risico wilt lopen moet je niet komen. De meest homo's aldaar zijn allemaal hiv besmet en doen het dus konstant met elkaar zonder zich om besmettingen te hoeven bekommeren.

De homo's met hiv pos die er over denken zijn heel anders dan de rest van de wereld, het is een groep op zich waar elke homo die niet besmet is vreselijk voor uit moet kijken. Die lui kan het wat schelen of ze iemand besmetten...

Dus voor iedereen, wip niet overal maar raak maar gebruik je verstand

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

ronald g, ben jij aan het doordraaien of zo?

Eeliane, hoe weet jij dat ze allemaal besmet zijn?

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door ronald g »

Flip ik draai niet door maar dit soort zaken gebeuren gewoon. Als we allemaal schokkend nieuws negeren gaat iedereen zijn gang, de vraag die ik gesteld heb haakt daar op in. Wie weet dat u een vraag stelt omdat u door een bedrijf belazerd bent voor een euro of twee moeten we dat dan serieus nemen. De praktijken die deze mensen hebben uitgevoerd is aanleiding tot een debat. Dat wil ik los maken.

Ronald.

jiping

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door jiping »

En als je zoveel hebt gedronken dat je het niet meer proeft en/of er gewoon geen erg in hebt,zou dat niet kunnen?


ik sluit niks uit natuurlijk maar ik vind het nogal tegenstrijdig dat mensen die zelf GHB gebruiken dus 1 dosering met moeite wegkrijgen en daarna een kwartier een gore smaak hebben en kokhalzen en anderen een drie/vierdubbele dosering niet zouden proeven.
Ik bedoel zout in je drinken voelt heel onnatuurlijk.

Maar het doet natuurlijk niets af aan de ernst van het feit...

jiping

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door jiping »

Maar zulke dingen zijn er altijd geweest en zullen blijven.

Een paar jaar geleden waren er ook berichten over junks die gebruikte en besmette naalden op tactische plaatsen achterlieten in de verwachting/hoop dat iemand er zich wel aan zou prikken...

onbegrijpelijk is zo iets, waarschijnlijk gewoon een hekel aan de wereld en al zijn bewoners ofzo.....

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Actueel. Homo feesten met fatale gevolgen.

Ongelezen bericht door S. »

zoals ik eerder zei moet je van GHB om door overdosis verdooft te raken minstens 10 gram van het zout oplossen in je drankje.
Wat een raar spul. Het schijnt toch een narcose-middel te zijn?
Hoe dient de anaesthesist het dan toe?

Allemaal vragen; heb het even opgezocht en.....
Het is van oudsher een slaapmiddel wat in onbruik is geraakt, later toegepast als narcose-middel.

Lijkt me dat er effectievere middelen te krijgen zijn om mensen zonder dat ze het doorhebben, te verdoven. De hoofdverdachte schijnt werkzaam te zijn binnen de gezondheidszorg en wel in de ouderenzorg.
Zou zeggen; schud een flesje haldol of ander anti-psychoticum leeg in iemand drankje. Maar ik denk dat deze mensen het bewuste middel (GHB) doelbewust vrijwillig hebben ingenomen.
Erg luguber allemaal.

Gesloten