LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reisburo ECONOMY HOLIDAYS

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Reisburo ECONOMY HOLIDAYS

Ongelezen bericht door D1RK »

Een doorlopende reisverzekering is vaak voordeliger, en de annulerings verzekering ben je bij vrijwel alle maatschappijen wel kwijt, maar je kunt die claimen bij de toeroperator.

karina01
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2007 14:16

Re: Reisburo ECONOMY HOLIDAYS

Ongelezen bericht door karina01 »

ik nu idd een doorlopende genomen maar ik baal onwijs van de schade die ik heb geleden , en dat UNIGATANT me in de kou laat staan , waarom zou het niet kunnen bij een nieuwe reis , mischien weten ze niet hoe ze dat moeten doen op de PC te moeilijk te veel werk , nee laat de mensen maar op hun centen wachten , geld zat toch ? ff schudden met die mouw en het poen rolt eruit ... ik heb geen katoorbaan maar werk in een supermarkt full-time en moet me er de kelere voor werken om in de zomer met me kindjes weg te kunnen , en duizenden mensen met mij ..snapen ze denk ik niet ....

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Reisburo ECONOMY HOLIDAYS

Ongelezen bericht door D1RK »

Hoe hard je werkt maakt voor de verzekering niets uit, maar vooraf iets uitzoeken bespaarde vaak meer!

Omdat het in het verleden alles blijkbaar goed ging, maar nu jammer, en ik kijk ook altijd naar het risico en de premie, soms is niet verzekeren als je het over meerdere jaren reken soms goedkoper indien je het verlies een keer wilt nemen en kunt dragen!

Iemand die niet altijd alles verzekerde, en nu veel verdient heeft door een enkele keer zelf alles te betalen!

jeannetteJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2007 20:05

Re: Reisburo ECONOMY HOLIDAYS

Ongelezen bericht door jeannetteJ »

wij hebben ook geboekt met EH maar nu lees ik vandaag op de google site dat ze failliet zijn. wij zouden zaterdag a.s. vertrekken en zitten te wachten op onze tickets. Morgen maar even de SGR bellen hoe dat nu zit. Wij hebben geen brief gehad of telefoontje dus hoe meosten we dit dan weten. we dachten lekker op vakantie te gaan naar Turkije. Spuiten gehaald die met tegenzin door de kinderen zijn genomen :cry: en nu dit. wat een ramp zeg. Nu maar hopen dat we het geld terug krijgen zodat we op zoek kunnen gaan naar een andere vakantie.

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: Reisburo ECONOMY HOLIDAYS

Ongelezen bericht door Zarine »

Ik vraag me af of u wel ingeboekt stond in hun systeem? Het SGR is meetal heel vlot met mensen te informeren en geld terug te storten.

Ik hoop het beste voor u

Gesloten