Wij voorkomen liever problemen....wij noemen dat expertise!
Zo?!! Een paar berichten zei je nog dit:
Als je als verkoper of order verwerker betrokken blijft en naar de locatie (klant) gaat als er problemen zijn en deze zelf samen met de monteur oplost leer je gericht wat de volgende keer anders moet.
Maar als ik dan dit lees:
.een afzuigkap kun je ook gewoon op 585 MM boven een wokbrander hangen,.... en een Whirlpool oven naast een folie front zonder hitte schilden......en een (motor)afzuigkap recht in de MV aansluiten....een Quooker zonder inlaat combinatie......en een 600M3 afzuigkap door een gaatje van 100MM....en een keuken met een korpus hoogte van 800MM met een vaatwasser er in.......en een Boiler, vuilsysteem en een handdoekrekje in een spoelkast van 450MM....enz..enz..enz...
Dan snap ik dat je het druk hebt met het oplossen van problemen. Zijn zeker ontboezemingen uit eigen werk? Ik vind het trouwens wel bewonderenswaardig dat je er zo openhartig over spreekt. Erkenning is de eerste stap naar genezing, volgende week gooi je Whirlpool uit je showroom. Tjee, je klimt meteen in mijn achting. Ik hoop alleen wel dat dit een servicelijstje is van het laatste jaar of kijken we naar afgelopen week?
een soort piepschuim met een dun laagje MDF als onderlijming, lekker licht
Ja, dat MDF boven de vaatwasser is wel de combinatie die we bij jou kunnen vinden. Lekker vocht-absorberend maar heeeel licht.
Staal Maxx...staal?.....
Jazeker, een stalen strip die wordt ingefreesd ter ondersteuning van kookplaatuitsparingen. Niet zoals die mooie aluminium kokerprofielen die losspringen als er een schroef in gedraaid wordt.
plaatselijke schrijnwerker
Nope, Grillo en Dominicus zijn al een tijdje bezig met landelijke dekking.
Beetje SCHRIJNEND dat je ze niet kent.
Heet dat geen serpetino ?? Is ook niet ideaal toch ?
Goede argumenten, en zeer zeker op de koper gericht, hulde.
Het zal maxx eens sieren om zijn ongelijkheid te erkennen en dit eens toe te geven, maar ik vrees met grote vreze dat dit niet gaat gebeuren.
NB poll is duidelijk, elke leverancier gaat voor stelling 2 , behalve maxx en 3 klanten of medewerkers
Jazeker Serpentino, kan ook kops achter de afwerklijst gemonteerd worden ter ondersteuning van het werkblad, scheelt een cm dikte met dat mooie aluprofiel van GWTE. Oh wacht eens even, dat is dan zeker die cm die hij tekortkomt met zijn ratelende kookplaten, vandaar....
Nee beste Pffff, om gelijk te krijgen moet je met argumenten komen die hout snijden. Niet met de grenzen van de eigen mogelijkheden.
Die Poll? Gaat niet over dit vraagstuk. Wederom is de mogelijkheid van een 585mm werkblad bewezen.
MVG