Re: Girofoon van 5ct per gesprek naar 10ct per minuut
Geplaatst: 03 jul 2007 07:40
Wat jij zegt zal dan wel regionaal zijn geweest, want ik heb toch echt die dag die jij noemt een aantal rekeningen betaald. Ook is er die dag geld op mijn rekening overgeschreven.
Ik gebruik Mijnpostbank.nl nagenoeg 4 keer per week en ik heb, buiten de onderhoudsperiodes nog geen last gehad dat het niet werkt. Wanneer er een storing is dan wordt deze vrij snel verholpen door hun. Jullie systeem loopt toch ook wel eens vast of wat dan ook. Dat is met hun systeem precies hetzelfde en ook hun systeem heeft onderhoud nodig. Ook komen er de nodige updates op dat moment om de hoek kijken. Tja dat het systeem dan uit de lucht gaat is logisch, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en niet alleen naar je saldo kijkt dan kun je lezen dat op een aantal datums, wegens onderhoud, het systeem uit de lucht gaat. Dit vind ik netjes. De betalingen die je verricht zijn Real Time. Dus wanneer ik nu geld overmaak op een andermans girorekening dan staat het er ook nu op. Bij een overschrijving naar een bank, afhankelijk wanneer je het overboekt, staat het 2 a 3 dagen later op hun rekening.
Diensten mag je best voor betalen. Girofoon gebruik ik zelden tot nooit en beslist niet om geld over te schrijven. Daar vind ik Mijn postbank.nl veel veiliger voor plus het bijkomend feit dat je handelingen een heel stuk overzicterlijkzijn. Voor saldo info kun je ook ef naar een Giromaat lopen en daar je saldo opvragen.
Postbank is nog steeds de goedkoopste bank en ja ook voor hun wordt het duurder en ook zij zijn in de huidige economie commercieel. Dat is normaal en met de tijd meegaan. Het is spijtig, maar wel de waarheid. Ik zit heel mijn leven al bij de postbank en heb daar nog nooit problemen mee gehad. De service vind ik goed en als je er niet uitkomt, helpen zij je goed. Mijn bedrijfsrekening loopt ook bij hen. Nergens problemen mee. Dat je elk jaar vor je passie 15 euro moet betalen, vind ik reeel. Je betaald namelijk ook mee voor de verzekering plus het feit dat de pas gemaakt moet worden en die rijzen de pan uit. Dat vangen zij op en dat betalen zij weer van de rente. De meerkosten leggen nog altijd bij hen. Jij betaalt slechts een deel.
Dit heeft iedere bank en alle banken, ook die nu nog gratis zouden zijn, gaan er dalijk alsnog in mee.
De reden dat overschrijvingskaarten geld kosten is ook logisch. Hun kiezen voor een bijdrage in de kosten van de klant. Je kan het ook gratis doen en dat is via mijnpostbank.nl. Het betalen is niet ontmoedigend bedoelt, maar bemoedigend voor het gebruik van internet. Dit is zowel voor jou als hen veel goedkoper en op deze manier drukken zij ook de kosten. Jij kiest als klant er zelf voor om te betalen dus niet zeuren.
Ik gebruik Mijnpostbank.nl nagenoeg 4 keer per week en ik heb, buiten de onderhoudsperiodes nog geen last gehad dat het niet werkt. Wanneer er een storing is dan wordt deze vrij snel verholpen door hun. Jullie systeem loopt toch ook wel eens vast of wat dan ook. Dat is met hun systeem precies hetzelfde en ook hun systeem heeft onderhoud nodig. Ook komen er de nodige updates op dat moment om de hoek kijken. Tja dat het systeem dan uit de lucht gaat is logisch, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en niet alleen naar je saldo kijkt dan kun je lezen dat op een aantal datums, wegens onderhoud, het systeem uit de lucht gaat. Dit vind ik netjes. De betalingen die je verricht zijn Real Time. Dus wanneer ik nu geld overmaak op een andermans girorekening dan staat het er ook nu op. Bij een overschrijving naar een bank, afhankelijk wanneer je het overboekt, staat het 2 a 3 dagen later op hun rekening.
Diensten mag je best voor betalen. Girofoon gebruik ik zelden tot nooit en beslist niet om geld over te schrijven. Daar vind ik Mijn postbank.nl veel veiliger voor plus het bijkomend feit dat je handelingen een heel stuk overzicterlijkzijn. Voor saldo info kun je ook ef naar een Giromaat lopen en daar je saldo opvragen.
Postbank is nog steeds de goedkoopste bank en ja ook voor hun wordt het duurder en ook zij zijn in de huidige economie commercieel. Dat is normaal en met de tijd meegaan. Het is spijtig, maar wel de waarheid. Ik zit heel mijn leven al bij de postbank en heb daar nog nooit problemen mee gehad. De service vind ik goed en als je er niet uitkomt, helpen zij je goed. Mijn bedrijfsrekening loopt ook bij hen. Nergens problemen mee. Dat je elk jaar vor je passie 15 euro moet betalen, vind ik reeel. Je betaald namelijk ook mee voor de verzekering plus het feit dat de pas gemaakt moet worden en die rijzen de pan uit. Dat vangen zij op en dat betalen zij weer van de rente. De meerkosten leggen nog altijd bij hen. Jij betaalt slechts een deel.
Dit heeft iedere bank en alle banken, ook die nu nog gratis zouden zijn, gaan er dalijk alsnog in mee.
De reden dat overschrijvingskaarten geld kosten is ook logisch. Hun kiezen voor een bijdrage in de kosten van de klant. Je kan het ook gratis doen en dat is via mijnpostbank.nl. Het betalen is niet ontmoedigend bedoelt, maar bemoedigend voor het gebruik van internet. Dit is zowel voor jou als hen veel goedkoper en op deze manier drukken zij ook de kosten. Jij kiest als klant er zelf voor om te betalen dus niet zeuren.