LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Kulta »

Het woord "hardhout" wordt volgens mij niet door grando gebruikt.

Wel door keukenhansje.

En die verwijt dan dat Grando iemand iets verkeers wordt voorspiegeld.

Ben helemaal geen Grando fan, en er wordt daar wel vaker om de hete brei heen gedraaid, maar in dit geval is de enige die het woord hardhout in de mond neemt keukenhansje

Pfffff

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 nov 2007 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenhansje
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2007 09:23

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door keukenhansje »

Voor alle duidelijkheid: mijn berichtje van 11; 38 uur van deze ochtend: dat is het verhaal van GRANDO bij hun eigen advertentie. Je zal mij het woord hardhout en Grando (en kwaliteit) niet in een zin horen zeggen.

Ik sluit af, succes met verder discussieren over het wel of niet mogelijk is om een keuken in een middag te kopen. (die al door Grando uitgetekend was!!!!! ha ha ha!!!!)

En wat wel of niet hardhout is... ik heb een hele mooie keuken , betere kwaliteit, geen stollen van 1000 euro, en ben blij met de service elders. Grando zoekt het maar uit.

het mannetje
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:42

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door het mannetje »

En wat wel of niet hardhout is... ik heb een hele mooie keuken , betere kwaliteit, geen stollen van 1000 euro, en ben blij met de service elders. Grando zoekt het maar uit.
Wat bedoel je met betere kwaliteit?? heb je het over "hardhout" .
Hardhout is toch een betere kwaliteit, maar toch zeg je dat je nog betere kwaliteit heb. :?: :lol:

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Kulta »

Nee hansje, zo is het niet gegaan.

in je bericht van

Geplaatst op: 08 Jun 2007 11:27

zeg je letterlijk

Hier lees ik dat alleen de zichtzijden gefineerd afgewerkt zijn, ze geven hier wel de impressie dat de deuren hardhout zijn. Dit is rechtstreeks van hun website gekopieert.
Maar op hun website, staat, volgens je eigen knipe en plakwerk het volgende

Geplaatst op: 08 Jun 2007 11:27 Onderwerp:



Ton sur ton combinaties worden de nieuwe trend. Ook het nieuwe keukenfront van massief hout is een absolute trend. Dit eigentijdse, strakke geprofi leerde model oogt modern en landelijk tegelijkertijd en sluit volledig aan bij een voorkeur voor pure, natuurlijke kwaliteitsmaterialen. Want hout straalt warmte uit, is tijdloos en duurzaam. De Grando keukenmakers verwerken hout met zorg. Voor de VT Wonen keuken wordt vooral Europees eiken gebruikt, een duurzame houtsoort. Ook de zichtzijden zijn prachtig afgewerkt met houtfi neer
De enige die het dus over hard hout heeft is...............

Pfffff

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 nov 2007 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: VT Wonen 2007 keuken, wie weet welk merk/fabriek??

Ongelezen bericht door WARNING! »

Beste keukenhansje

Bij Grando hebben ze inmiddels 7 tot 9 keukenmerken in de stal..zal vast wel een kunststof en een fineer en een massief houten versie/uitvoering bij zitten. Ze leveren bijvoorbeeld ook Bauformat. Dit merk heeft veel massiefhout, zal dus ook wel zo'n soort front tussen zitten. Of anders nog keuze uit één van de andere fabrieken.
Denk dat één en ander ook met eigen houding te maken heeft en je budget! Je komt zelfs op dit forum niet echt sympathiek over...en ik ken je niet eens.

Gesloten