Bedankt voor uw reactie ......
Dit streelt mijn ego en is een weldaad voor mijn moegestredenJe taalgebruik is inderdaad veel beter dan ik bij de meeste mensen tegenkom.
zelfvertrouwen .
>cybertomaat<
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dit streelt mijn ego en is een weldaad voor mijn moegestredenJe taalgebruik is inderdaad veel beter dan ik bij de meeste mensen tegenkom.
Is dat ook relevant bij b.v. de functie van cassierre ? Het gros wat van mavo/havo komt heeft blijkbaar moeite met (hoofd)rekenen: de kassa geeft immers wel het bedrag aan wat terug betaald moet worden ?Zoals al vermeld is opleiding een makkelijk en snel criterium.
Ze kunnen we meer aanpassen maar dat wil niet zeggen dat ze dat mogen. Afhankelijk van hoe juridisch de zaak is ingestoken dienen eerst goedkeuring van de OR te krijgen.Randstad heeft een contract met deze mensen voor 32 uur. Echter NA het tekenen van het contract werden de arbeidsvoorwaarden 1 zijdig "aangepast" door randstad. (Uiteraard in het nadeel van de contractanten)
Misschien is een van hen als (broodnodige) bijbaan wel Mod. bijHier de beloofde aanvulling: Helaas hebben de eerder genoemde 20 chauffeurs het belang van hun inkomen gesteld boven hun grote mond.