LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Top Teak

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
artanis

Re: Top Teak

Ongelezen bericht door artanis »

Zoals ik mijn ervaring al uitlegde op een andere pagina van radar ivm TopTeak wijnegem ben ik achteraf bekeken blij. Ben nu terecht gekomen bij Teakwinkel te Nijlen, en niet alleen prachtig materiaal, ook GRATIS levering en de ronde kast die ik enkel bij TopTeak vond en nergens anders vond ik hier...... ruim 100euro goedkoper nog !

inge daems

Ongelezen bericht door inge daems »

Had ik dit forum eerder ontdekt had ik er nooit iets gekocht! :evil:
Laatst gewijzigd door inge daems op 07 jun 2011 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

inge daems

Ongelezen bericht door inge daems »

@ Broekskes,

In de Kloosterstraat in Antwerpenis er een fijne winkel met heel betrouwbare mensen. En... veel mooier en minder duur. Carure is de naam. Superservice!

SMEDTJE

Ongelezen bericht door SMEDTJE »

wij hebben ook een tafel besteld bij top teak in Wijnegem en hebben na 8 weken gebeld maar we kregen te horen dat hij voor zaken in het buitenland zat en dat we een mail moesten sturen
vandaag zijn we gaan kijken naar de winkel en die was volledig leeg
gebeld op het telnr en gsm nr maar geen gehoor. heb met de rechtbank van koophandel gebeld en er was geen faillissement in aanvraag of een lopende.
in het uittreksel dat werd neergelegd ter griffie bij de rechtbank van koophandel staat dat de vennootschap is naar Nederlands recht. moet wel nog eens checken wat dit voor gevolgen heeft

ikske

Ongelezen bericht door ikske »

wij zijn ook opgelicht door de verkopers van top teak wijnegem
In januari meubels besteld ,voorschot betaald,maar nog steeds niks gezien!!
Meermaals gebeld en gemaild, maar steeds van kastje naar muur gestuurd.
Ik denk dat we naar meubels en voorschot kunnen fluiten!!
heeft iemand een idee wat we nu moeten doen?
:evil: :twisted:

topteakgedupeerden

Ongelezen bericht door topteakgedupeerden »

Wij roepen iedereen die gedupeerd c.q. opgelicht is door topteak zich te melden en te mailen naar [email protected]. Wellicht kan de schade hersteld worden.

ikske

hebben van die [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ook een mail ontvangen dat we contact moesten opnemen met navem.
Maar volgens mij krijg je dan een gedeelte van je voorschot terug.
het zijn echt criminelen, het is gewoon niet te begrijpen dat die nog niet opgepakt zijn. Ze doen maar voort met mensen te bedotten en lachen ons achter onze rug uit.
Er moet toch een oplossing-manier te vinden zijn om die oplichters te stoppen!! :twisted: :evil:

erik.e

Ongelezen bericht door erik.e »

Aangifte doen bij politie van oplichting is denk ik al een start,en zij zijn verplicht als er genoeg aangiftes zijn deze te onderzoeken.

ikske

hebben 3 weken geleden al aangifte bij politie gaan doen.
Waren niet de eersten zeiden ze toen.
Maakt je zo machteloos dat je niks kan doen, dan enkel te wachten.
:twisted: :evil:

erik.e

Ongelezen bericht door erik.e »

Top teak wijnegem is wel gesloten maar nog niet failliet,het BTW nummer is nog steeds actief.
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] zal best een plan aan het smeden zijn om opnieuw met zijn praktijken te beginnen en idd als we mensen kunnen waarschuwen en hem hiermee"kapot" kunnen maken moeten we dat zeker niet laten.

De website van beterteak is aangepast naar wood&style enkel staan hier nog geen contact gegevens bij.Ook is deze nu niet meer actief.
Ook ik wil graag met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] in contact komen en blijf dan ook volgen bij kvk of waar dan ook wanneer hij weer opduikt en zal dat dan ook gelijk hier mede delen.

toro28

Ongelezen bericht door toro28 »

topteakgedupeerden schreef:Wij roepen iedereen die gedupeerd c.q. opgelicht is door topteak zich te melden en te mailen naar [email protected]. Wellicht kan de schade hersteld worden.

Hallo, ook ik ben een gedupeerde van dit bedrijf. een aantal maanden geleden een bestelling gedaan in de winkel in Wijnegem + het daarbij behorende voorschot.
Veel contact proberen te leggen met hun maar nooit contact gehad.
Nu zag ik hierboven staande reactie.
Hebben meerdere mensen zich daarbij aangemeld? met resultaten?
Neem contact op met de politie in Wijnegem die kunnen jullie meer vertellen.
Ik geloof in de goedheid van de mens maar ben nu wel erg argwanend aan het worden.
Hopelijk krijgen we nog een beetje geld terug van deze oplichters.

greetzz toro...

Jolly4u

Ongelezen bericht door Jolly4u »

Hoi iedereen , ook ik mag me bij de gelukkigen prijzen te zijn opgelicht door Topteak Wijnegem , ondertussen heb ik klacht neergelegd bij de politie in Wijnegem , maar zolang er geen failissement is aangevraagd denk ik dat er weinig kan en zal gebeuren . hopelijk komen hier nog meer gedupeerden de zaak mee volgen zodat we misschien zicht krijgen op de huidige activiteiten van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ,zulke mensen horen achter de tralies !!!
PS: iemand al resultaat geboekt met topteakgedupeerden ?????

Chrisje1969

Ongelezen bericht door Chrisje1969 »

Ik weet zelfs dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] (van beterteak en topteak) het CBW-Erkend oplicht .
Ik ben zelf geen gedupeerde , maar heb wel 8 maanden moeten wachten op mijn bestelde meubel .

dekeyser

Ongelezen bericht door dekeyser »

Beste lotgenoten,

Voor ons hetzelfde verhaal.
Bestelling gedaan op 12/11/2010. Levertijd 3tot4 maanden. Meerdere telefoons en winkelbezoeken, zonder resultaat. Voorschot van 775 euro betaald op onze bestelling. Enkel maanden voordien hebben mijn ouders een kast bij topteak gekocht. Deze werd correct geleverd, maar was beschikbaar in de showroom. Na enkel dagen stonden ze terug aan hun deur met dezelfde kast. Gezien mijn ouders eerlijke mensen zijn, zeiden ze dat de kast al geleverd was. Gezien deze omstandigheden hadden ze de tweede kast beter gehouden.

Met groeten,

Dekeyser-Chabot

ikske

zie het toch ni positief in dat we ons voorschot gaan terugkrijgen.
Weet er iemand waar die [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en de rest te vinden is?
Als hij geen faillisementaanvraag indiend,kunnen we naar ons geld fluiten!
Het is niet te begrijpen dat hij hier in Belgie nog een winkel kon openen!!
Zou me doodschamen als ik zo zaken zou doen!
Ik hoop dat hij opgepakt wordt en dat hij nooit meer de kans krijgt om een zaak op te starten!! :twisted: :x

toro28

Ongelezen bericht door toro28 »

Gisteren aangifte gedaan bij de Politie te Wijnegem ik werd daar fantastisch geholpen maar er werd wel gezegd dat we niet teveel moesten hopen dat we het geld morgen of overmorgen op onze rekening terug zouden hebben.
Deze man heeft tientallen misschien wel honderden mensen opgelicht en het parket van Antwerpen heeft er een zaak van gemaakt.
Mensen ga aangifte doen hoe meer mensen dit doen des te meer hebben ze om hem om de oren te kunnen slaan.
De zaak is inderdaad geheel leeg en alle stickers op de ramen en dergelijke zijn verdwenen.
Hopelijk pakken ze hem en hebben de gedupeerden in ieder geval een beetje genoegdoening.

broekskes

Ongelezen bericht door broekskes »

Wie weet of je via internet aangifte kunt doen, en welke site dit dan is?
Ik hoop dat die [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en zijn gevolg gepakt worden. Als er iemand is die weet of en waar deze oplichter opnieuw begint, zouden wij dat héél graag weten.
Kunnen we misschien eens om de beurt gaan posten, om er voor te zorgen dat hij in elk geval geen nieuwe slachtoffers kan maken. :twisted:

dekeyser

Beste Broeskes,

Je kan aangifte doen op je plaatselijke politiekantoor, met ref AN.20.99.310-11 alle klachten worden onder deze pv-nummer voor het parket gezamelijk gebundeld.
Je moet ook een kopie van je bestelbon bijvoegen.

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] maakt recaleme over een nieuwe zaak met naam WOOD & STYLE 3000 vierkm. te Nederweert in Nederland. (marktplaats.nl advertentie 4505081669)

dekeyser

Advertentie is van marktplaats weg gehaald.

Als je in google Wood & Style Nederweert opzoekt kan je deze nog zien.

dekeyser

Onder teak nederweert (google) zie je een veiling site. Misschien verkoopt hij nu onder deze vorm.

Gesloten