LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schiphol Smart Parking heeft een betalingsprobleem...

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.

Parkeerkosten Schiphol zijn schandalig hoog

Mee eens
25
78%
Niet mee eens
7
22%

Totaal aantal stemmen: 32

Shine

Re: Schiphol Smart Parking heeft een betalingsprobleem...

Ongelezen bericht door Shine »

Vreemden in mijn auto laten rijden waar ik niet bij ben? Geen denken aan.
De parkeertarieven mogen er dan niet of nauwelijks zijn, maar ik heb geen zicht wanneer die chauffeur zijn voet op mijn gaspedaal drukt en wegrijdt onder het mom van: mooie service wanneer u gaat vliegen en uw auto een standplaats nodig heeft.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Beste Shine,

Weleens gehoord van een identietijdskaart en chauffeurspas, eventueel aangevuld met het aantal jaren schadevrij gereden.
In jouw optiek mag je de auto dus ook nooit naar een garage brengen want ook daar stapt toch een monteur in jouw auto!

P.s. vanaf 1963 t-m 2004 aktief chauffeur, veel meer dan 12 jaar schadevrij gereden.

Grootvader

sprookje

Ongelezen bericht door sprookje »

Als je je auto achterlaat bij totalcare parking kunnen zij er eventueel ook mee gaan rijden,daarom word bij aankomst ook je aantal kilometers genoteerd,je handtekening eronder en zowel jij als degene die je auto parking brengt zijn verzekerd dat alles in orde is!!!
Zo slim moet men toch niet zijn om dat te begrijpen!!

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

En denkt u dat de kilometerstand en verantwoording van gereden kilometers naar Amsterdam noord en Schiphol niet genoteerd kan worden=
Het valt ook in het door mij voorgestelde manier net zo goed te kontroleren!

Ach ja, ieder z´n meug zei de boer........

Grootvader

sprookje

Ja dat bedoel ik ook hoor kanovaarders dat de kilometerstand bijgehouden kan worden!

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Ik heb het afgelopen jaar 2 x vergeefs geprobeerd om via smartparking op Schiphol een goedkopere parkeerplaats te krijgen.

Beide keren ruim van te voren (3 tot 4 weken), doch steeds niets meer beschikbaar. Flutservice dus van Schiphol.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Geen flutservice, maar teveel reclame hier...als het vol is!

Waarschuwing;
Zowel in Hoofddorp als enkele stations in Amsterdam staan vele auto's gratis, er zijn hierdoor plannen voor betaald parkeren, de buurt vraagt erom, en ook criminelen gaan hun gang, het nummerplaat randje verraad je afkomst, dus open die auto, en haal leeg!

Het voordeligste is vaak de Trein in eigen woonplaats, vraag een goede buur of vriend, en je hebt geen problemen!
Juist omdat de grond zo duur is, en de meeste toch de auto pakken kost het zoveel!

sprookje

Geef mij toch maar total care parking hoor,ik zie mij echt niet met de trein uit belgie komen.En wat zal dan de kostprijs zijn?

streeflaag

Ongelezen bericht door streeflaag »

over betalingen en prijs vergelijking

ik weet niet of er bij jullie op school vroeger bij economie wel eens gepraat is of een prijs van een product waarde er verschillende merken van zijn dat Let op! goedkoop OF duur niet altijd verschil uitmaakt

als ik een fiets koop bij een fietsemaker voor bijv. 600 euro van giant
of dat ik een fiets koop van gazelle van 1.100 euro koop is er dan wel een degelijk verschill want ik kan mij dan zeker wel bedenken dat de gazelle langer mee zal gaan als de giant van 600 euro

hiermee wil ik zeggen op reactie van chief, ik citeer:

Smartparking bij schiphol kost 85 euro voor 15 dagen.
Totalcareparking 90 euro voor 15 dagen.
Dus of het echt goedkoper is

hierbij gaat t om een stuk service, klantvriendelijkheid, gemak, comfoor,
luxe, en vertrouwelijke snelheid. groetjes marconius

(en wat maakt die 5 euro extra nou uit als je 1 of 2 x in het jaa gaat vliegen) kom op we moeten de economie wel draaiend houden

MichelvH

Ongelezen bericht door MichelvH »

Ik heb onlangs gebruik gemaakt van Serviceparking (leimuiden). Ging allemaal vlekkeloos. Maar dat wilde ik niet vertellen :)

Toen ik aan het zoeken was naar parkeren in de buurt van Schiphol, kwam ik deze pagina tegen: http://www.travelinside.nl/schiphol/parkeren-schiphol/.
Vooral handig dat ze al die parkeer bedrijven op een kaart hebben gezet.

sprookje

Heb ondertussen eens rondgekeken en moet zeggen dat ik schipholtaxi verdomde duur vindt,hier in Belgie kan je bij boeking een taxi bestellen naar luchthaven brussel,vanuit mijn woonplaats kost dat 45 euro voor een gehele taxi.Komen er nog mensen bij(alleen uit de buurt) wordt de prijs met hen gedeeld!Bij terugkomst staat je taxi je op te wachten met een bordje met je naam op.

Schiphol is ongeveer voor ons een kwartiertje verder reizen en wil ik een taxi in Nederland betaal ik 50 euro per persoon. En als je pech hebt moet je ook nog vreemde mensen ophalen en wegbrengen.Schandalig gewoon! En moet je bij terugkomst ook nog een half uur wachten op je taxi.

tisso

Ongelezen bericht door tisso »

Het heeft alleen maar zin vanaf 6 dagen is mijn ervaring. Dan pak je zo'n 25 euro voordeel en daar heb je een iets langere shuttle busritje wel voor over. Bij Schiphol P3 wordt bovendien veel ingebroken in auto's en bij de parkeergarages gaat je auto echt achter slot en grendel.

Ik zag onlangs een reisbureau die een aantal goedkope parkeerruimtes nabij Schiphol met elkaar vergelijkt: http://www.travelmap.nl/lang_parkeren_op_schiphol
[/url]

J. de Vree

Ongelezen bericht door J. de Vree »

Zelf heb ik goede ervaringen met de website: http://www.smartparkingschiphol.com Ze vergelijken alle partijen die parkeren bij Schiphol aanbieden met elkaar en geven erg veel info per partij. Wellicht hebben jullie er wat aan.

rokla

Ongelezen bericht door rokla »

Goedkoper parkeren Schiphol vind ik overzichtelijker en makkelijker te vergelijken bij het aantal dagen dat je gaat. Misschien nog een aanrader.

Gesloten