LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Martinvdm

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Maar Dexia moet nu wel aan- en verkoopbewijzen van aandelen laten zien aan de klant.'
En op naam....Maar dat is geen enkel probleem voor Dexia als ik Knuppe mag geloven...
We zullen zien...

Het net sluit zich.. :D

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door cornelis »

Stuur maar een kopie van twee jaar terug met het verzoek om bewijs te leveren of de aandelen werkelijk op mijn naam staan,toen weigerde dexia het,nu komen ze daar niet meer onderuit.
Maar zoals gezegd moet dat geen enkel probleem zijn,en graag binnen vijf werkdagen.
Zoniet ga ik er vanuit dat er voor mij geen aandelen zijn gekocht,en wordt er aangifte gedaan van oplichting.

haatdexia
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 jul 2007 23:55

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door haatdexia »

hoi zijn hier conceptbrieven van voor het aanvragen van mij gegevens?

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Ik heb voor je gezocht, maar kan de link naar die brief niet meer vinden. Stuur maar een mailtje naar [email protected] met die vraag.

Martinvdm

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Is dit geen forumvervuiling...?

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Duidelijk bewijs dat die gek de ophokplicht weet te ontduiken. :lol:

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ik heb Trosradar al gemailed wat zij van zijn domme gekwaak vindt.
OD.

haatdexia
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 jul 2007 23:55

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door haatdexia »

deze heb ik van internet en aangepast.



(plaats, datum)

Betreft Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens op 29 juni 2007

Geachte mevrouw / heer,

Op grond van de WBP heb ik (Naam) recht op inzage in- en afschrift van alle door u verwerkte persoonsgegevens die op mij betrekking hebben. Voorts heb ik recht op informatie over de herkomst van deze gegevens en het doel waarmee u tot het verwerken van mijn gegevens bent overgegaan. Ik verzoek u dan ook binnen de gestelde termijn van 4 weken, conform de regels van de WBP, mij inzage in en afschrift van alle door u verwerkte gegevens te doen toekomen, zowel die verwerkingen die plaatsvonden vóórafgaand aan het bovengenoemde Lease-overeenkomst als latere gegevens. Voorts verzoek ik u alle informatie aan mij te verstrekken omtrent de herkomst van deze gegevens en het doel van deze gegevensverwerking. Hieronder valt tevens het door u gehanteerde consumentenprofiel van ondergetekende.
Tevens verzoek ik u kopieën van contract en de aankoopbewijzen van de aandelen te overleggen met dividend nota's.



In afwachting van de door mij opgevraagde gegevens.


Met vriendelijke groeten,




(Naam)
(Adres)
(Postcode Woonplaats)



is dit niet te veel gevraagd? :D

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door Jos1 »

Brief is gecopieerd en verstuurd. Nu heb ik nog een vraag aan Cornelis, als ik een onbevredigend antwoord krijg, en ik ga aangifte doen van oplichting kan ik dat dan alleen doen of moet ik een advocaat meenemen ad €200,- per uur die ik momenteel niet heb.
Groet

Jos

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Uitspraak Hoge Raad over inzage persoonsgegevens

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Je kunt alleen aangifte doen, maar ik weet wel bijna zeker dat de betreffende politieambtenaar zal proberen om je op andere gedachten te brengen. Als het je al lukt om aangifte te doen blijft deze aangifte sowieso een jaar liggen en zal deze vervolgens naar alle waarschijnlijkheid wegens gebrek aan bewijs worden geseponeerd.

Het OM mag nog altijd zelf beslissen of ze op grond van een aangifte tot vervolging overgaat.

Gesloten