LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP mij aub met offerte

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kk61

Re: HELP mij aub met offerte

Ongelezen bericht door kk61 »

nou mijn laatste reactie dan Bert.

Te weinig vertrouwen in mijzelf kan kloppen. koop niet iedere dag iets wat zoveel geld kost. Juist daarom de "betrouwbare"zaak op de hoek.

Ben geenszins uit op de goedkoopste aanbieder, al was het alleen maar dat ik dat leuren verschrikkelijk vind.

Maar toen ik gevoel kreeg dat ik daadwerkelijk een poot werd uitgetrokken dacht ik hier een objectief advies te kunnen krijgen.

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste KK61,

Ik heb hem niet berekend maar zo te zien heeft Warning zijn geluksonderbroek weer uit de kast gehaald. :lol: Volgens mij weinig mis met die prijs van Warning. Ligt eraan welk merk Warning zou leveren voor de bewuste prijs.

Zijn er in de kennissenkring of familie geen mensen die onlangs een keuken hebben laten plaatsen? Dat is de enige kans om objectieve meningen te horen.

Op een forum als dit is dat nooit mogelijk. Iedereen hier heeft een voorkeur door eigen ervaring of omdat de eigen baas zegt dat het merk goed is.

Laat je niet in een hoek drukken door tijdnood. Hou die informatie ook altijd ver van de verkooptafel. Je moet niet de kat op het spek binden :wink:

MVG

kk61

Dank je Maxx.

Ja, in kennissenkring keuken bij de keukenconcurent en brugman resp. 10.000 en 15.000. Aantal laden en kasten vergelijkbaar, merkloos.

Die verhalen horende wil ik daar dus niet heen.
De hoogglansgelakte keuken van keukenconcurent vertoond na 1 jaar al laksplinterschade.

Ik heb voldoende budget voor kwalitatief goede keuken en ik ben mij bewust dat ik qua apparatuur en werkblad mijn wensen heb.
Maar zoals iedereen wil ik ook graag de juiste prijs/kwaliteitverhouding zonder het onderste uit de kan te hoeven.
Ik gun iedereen zijn verdienste en service is mij ook wat waard.

kk61

Dank allen die een positieve reactie gaven.

Er toch nog, binnen de voor mij zeer korte tijdspanne, goed uitgekomen.

Gesloten