Pagina 2 van 2
Re: Waardeloze verkoper bij Micro Elektro Hulst
Geplaatst: 07 jul 2007 16:35
door Nita
Zo is dat Dirk.
Re: Waardeloze verkoper bij Micro Elektro Hulst
Geplaatst: 07 jul 2007 17:37
door magel725
Magel, waar maak je je nou druk om? Wij klanten zijn allang naar een andere zaak waar de service wel goed is.
Jij maakt jezelf druk en doet extra moeite omdat je een stuk karton mist, ik niet..
Re: Waardeloze verkoper bij Micro Elektro Hulst
Geplaatst: 07 jul 2007 18:15
door Nita
walra 088,Die doos waar je nieuwe magnetron in zat???daar spelen kinderen graag mee.liever nog dan met speelgoed.
Re: Waardeloze verkoper bij Micro Elektro Hulst
Geplaatst: 18 sep 2007 01:47
door Remster
Ik werk zelf in een zaak voor professionele audio apparatuur. Als wij een demo-model verkopen is het niet meer dan logisch dat er een korting van af gaat. Zeker als er geen doos meer bijzit.
Het is wel zo dat je een sympathieke- of een vaste klant eerder een korting gunt dan een typische eenmalige koopjesjager.
Van sommige mensen voel je gewoon dat ze je niks gaan opleveren terwijl ze wel al je energie lopen op te zuigen. Dat type klant zie je doorgaans liever naar de concurrent gaan, en dan hou je je poot wel eens stijf.
Aan het verhaal van de topicstarter zitten beslist 2 kanten waarvan we er hier maar één lezen.
Re: Waardeloze verkoper bij Micro Elektro Hulst
Geplaatst: 18 sep 2007 21:55
door magel725
Het is alleen maar "logisch"" dat er korting gegeven wordt omdat mensen gewend zijn dat "tweedehands" goedkoper is dan "nieuw".
Ik waag echter te betwijfelen of een uitgepakt apparaat al meteen als tweedehands te bestempelen is. Ik zou hier echt geen enkele reden voor kunnen bedenken aangezien het apparaat hierdoor totaal geen levensduur heeft ingeleverd. Bij mij wordt iets pas minder waard wanneer de levensduur of produkteigenschappen minder worden. Niet omdat de kartonnen doos ervan omheen is gehaald en er iemand een vingerafdruk op achter
laat.