LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STOFZUIGER BIJ KRUIDVAT

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
caruso

Re: STOFZUIGER BIJ KRUIDVAT

Ongelezen bericht door caruso »

NBG Finance? Wat heeft dat met dit topic te maken? Je haalt de boel door elkaar!

Niet zoveel zuipen, krijg je last van Korsakov!

De mazzel!

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Niet zoveel zuipen, krijg je last van Korsakov!

De mazzel!
zei de jood tegen de rus :wink:

Nita

Ongelezen bericht door Nita »

caruso,van mij mag je blijven kul,geef alleen een verwijzing. :wink:
GR...........Nita

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

En weer een serieuze vraag om zeep geholpen .

Het niveau wordt hier steeds beter

Groet T

Nita

Sorry toolboy, :oops: terug naar de stofzuiger van het kruitvat.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

De moderator had al lang moeten ingrijpen.

Das wat ik bedoel nita :wink:

Nita

Snap ik toolboy,maar regelmatig zit ik ook fout.Dus nogmaals sorry.

Vr.gr,...........Nita.

Dus het gaat hier over de stofzuiger van het kruitvat. :wink:

kippetje60

Ongelezen bericht door kippetje60 »

Ik heb in 01/07/2005 een stofzuiger bij KRUIDVAT gekocht, en de garantie is 2 jaar lang. kortom in JANUARY 2007 deed het niet meer en in Juni 2007 heb ik de aankoopbon weer terug gevonden en op 9/6/07 ging ik naar KRUIDVAT - DELFLAANPLEIN in AMSTERDAM en de medewerkster van Kuidvat zei dat ze op maandag 11/6/07 zal kontact opnemen met de leverancier ( SUPPORT-PLUS ) en op dezelfde maandag 11/6/07 zal ze mij op mijn mobiel bellen.
Ze (KRUIDVAT ) heeft mij niet gebeld, en om +/- 13:00 op 11/6/07 ben ik naar de Kruidvat gekomen en toen ging ze pas naar de leverancier bellen, en ze zei: dat ik zelf kontact moet opnemen met de leverantier.
Ik heb dezelde middag (15:30 ) de leverancier gebeld en gesproken met een zekere mevr. Sandra Geerligs/klantenservice van SUPPORTPLUS, ze vertelde dat ik een E- mail moet stuuren naar [email protected] , die heb ik ook gestuurd op 11/6/07, maar na een week geen antwoordt, ik belde weer en kreeg weer mevr.S.Geerligs, toen kwam ze met een "smoes"dat ze een water overlast gekregen dat alles wordt vertraag, maar dagen hierna heb ik nog steeds geen antwoordt, ne na heen en weer gebeld heeft ze toen beloofd (21/6/07 ) om een nieuwe stofzuiger op te stuuren en de oude mag ik weg-gooien.
maar na een week krijg ik heb ik niets ontvangen en belde ik weer op 28/6/07 en het blijk nog niet opgestuurd en ze zei dat direct zal laten opstuuren, maar t/m heden(3/7/07), heb ik nog steeds niet gekregen.
**Beste TROS-RADAR, ik wil graag u mening/advies, Wat moet ik verder doen???. KRUIDVAT ZEI DAT ZE GEEN GOEDEREN TERUG NEMEN DIE DE PRIJS GROTER DAN € 50,00 ( de stofzuiger koste € 69,90 ).
***Ik hoop dat u mij een goede raad/advies die de oplossing bied.
Alvast bedankt.
thembara.
Von: Therra Darma [mailto:[email protected]]
Gesendet: Mittwoch, 4. Juli 2007 12:17

An: Sandra Geerligs; [email protected]
Betreff: STOFZUIGER TYPE:SP-VAC06H-0352

Beste Sandra Geerligs & Supportplus.

Heden 4/7/2007 heb ik de stofzuiger ontvangen.

Ik dank U voor de goede service.

Met vriendelijke groet.
Therra Darma.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Stofzuigers tussen de tampons en maandverbanden.

IKBENIK,

Ik ben het roerend met je eens dat het eigenlijk zo zou moeten zijn dat een ieder zich bij zijn eigen leest moet houden maar.........
Wanneer Kruidvat,Blokker en noem maar op een product verkopen met een garantie dan is die winkel ook aansprakelijk voor die garantie!

Niet dan?

De klant doorsturen naar de fabrikant of een reparateur kan dan gewoon niet.
Dat is weer een zaak tussen de verkopende winkel en die fabrikant/reparateur.

Als je dan een antwoord geeft van: "Daar gaan we weer" dan geef je geen recht aan de consumentenwetgeving op dat gebied.

Ook ik kocht mijn PC bij de kleine op de hoek zittende computerboer en kocht niet zoals die Baily persé wil een merkPC terwijl toch een beetje meer ervaren computeraar zou kunnen weten dat die merkPC-fabrikanten ook maar hun onderdelen halen op de wereldmarkt van wie maar het goedkoopste leveren kan.

Een lidmaatschap van een computerclub zou voor figuren zoals die Baily zeer verhelderend kunnen zijn.

Voor een stofzuiger?

Voor 1 miele koop je 5 gewone stofzuigers die elk toch ook wel een aantal jaren meegaan.
Wat dat betreft vind ik de koop bij zo'n Kruidvat in dit geval nou niet bepaald een rare gedachte,

En dan die opmerking: "Waarom verkoop jij ook geen kruimeldieven?

Albert Hein let toch ook op de kleintjes.
Dat bleken overigens door een filmpje wel muizen te zijn.

Gegroet en goede zaken!

Grootvader

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Dit stond er grootvader.
Overigens zit jij ook in de electronica dus waarom
verkoop je er geen stofzuigers bij.Of ben jij niet
zo'n kruimeldief (grapje hoor niet kwaad worden
)

Dus niet dit.
En dan die opmerking: "Waarom verkoop jij ook geen kruimeldieven?

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

IKBENIK,

Ik ben het roerend met je eens dat het eigenlijk zo zou moeten zijn dat een ieder zich bij zijn eigen leest moet houden maar.........
Wanneer Kruidvat,Blokker en noem maar op een product verkopen met een garantie dan is die winkel ook aansprakelijk voor die garantie!

Niet dan?

De klant doorsturen naar de fabrikant of een reparateur kan dan gewoon niet.
Dat is weer een zaak tussen de verkopende winkel en die fabrikant/reparateur.

Dit hoor ik zo vaak.

Maar als men dan bij de Aldi electronica gekocht heeft en dat de Aldi dan de klant keihard doorverwijst naar de fabrikant en de fabrikant lost het dan goed op, is het wel Hulde voor de Aldi.

En ik verkoop alleen producten waar ik verstand van heb.

Gesloten