LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] D-reizen verandert vlucht van business class naar economy!
Re: D-reizen verandert vlucht van business class naar economy!
Nee niet bij TP deze keer.
Die was er iets duurder mee.
We gaan weer eens een keertje naar Side in Juni.
Met zijn 2tjes deze keer, dus relax vakantie.
Nou is daar ook geen bal te doen verder, dus spelen we maar de hotelrat, dwz dat ik weinig buiten het hotel zal zijn.
Die was er iets duurder mee.
We gaan weer eens een keertje naar Side in Juni.
Met zijn 2tjes deze keer, dus relax vakantie.
Nou is daar ook geen bal te doen verder, dus spelen we maar de hotelrat, dwz dat ik weinig buiten het hotel zal zijn.
-
Elke keer hetzelfde liedje....dat er geen buisnisclass stoelen zijn is in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van de luchtvaartmaatschappij....zij laten de touroperators de stoelen verkopen......maar de maatschappij zelf is de eerst verantwoordelijke voor de vliegreis...op het moment dat de vliegmaatschappij zijn belofte niet nakomt, is die verantwoordelijk en moet die u compenseren voor de derving die u ondervindt, hetzelfde als bij bijvoorbeeld vertraging.....
Hier heeft D - reizen geen invloed op maar omdat u via hen geboekt heeft zullen zij dit inderdaad aan u kenbaar maken...u beschuldigd D- reizen dus onterecht.
Wat u moet doen is de verantwoordelijke luchtvaarmaatschappij aanschrijven en die om een compensatie vragen..zij kunnen u die stoelen in buisnissclass niet bieden......
Niet gelijk over D - reizen beginnen want zij kunnen hier niets aan doen....
Hier heeft D - reizen geen invloed op maar omdat u via hen geboekt heeft zullen zij dit inderdaad aan u kenbaar maken...u beschuldigd D- reizen dus onterecht.
Wat u moet doen is de verantwoordelijke luchtvaarmaatschappij aanschrijven en die om een compensatie vragen..zij kunnen u die stoelen in buisnissclass niet bieden......
Niet gelijk over D - reizen beginnen want zij kunnen hier niets aan doen....
Maar ze verkopen ze wel nog altijd.En deze persoon helpen.Moet d reizen niet zorgen dan hun klant het teveel betaald terug krijgt.Volgens jou niet,waarom heb je d reizen dan nog nodig?Om te boeken en nadien probleem LOS HET ZELF OP net zoals bij ons het geval was!!!!
Het lijkt erop dat Dreizen een foutje gemaakt heeft met de boeking en daar niet voor wil opdraaien. En dus moet de klant hiervoor boeten. Ik zou bij Dreizen aan kopie van de PNR vragen, dat samen met de boekingsbevestiging en factuur naar de ANVR sturen. Laat die er maar eens naar kijken. En je kan het ook aan de Geschillencommissie voorleggen. Daag ze maar eens uit die gasten!
MSJ waar ben je ???
-
Nee, maar wat heel veel mensen niet begrijpen is dat D - reizen zelf geen reizen verkoopt...ze zijn een bemiddelingsbureau...voor alle dingen omtrent accomodatie..moet je wel bij D - reizen zijn.....
Het probleem is in deze dat de luchtvaartmaatschappij, de stoelen heeft aangeboden, deze zijn door d-reizen verkocht, alleen nu kan de LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ zijn verplichting niet nakomen, omdat ze de geboekte stoelen niet kunnen aanbieden...daar kan D - reizen niets aan doen...dat is de beslissing van de luchtvaartmaatschappij.
Ik heb zoiets gehad, met een vlucht die geannuleerd werd (orlando) en waardoor ik noodgedwongen met een tussenstop moet gaan vliegen. Zelfs Holland International (de touroperator waar het geboekt is) zegt tegen mij dat Martinair in deze verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de vlucht...en dat je daar je schade moet gaan verhalen...dus in plaats van alle energie te stoppen in het äfzeuren"van touroperators kunt u beter in de pen klimmen met de betreffende luchtvaartmaatschappij om daar de schade te gaan verhalen......ik weet het is frustrerend maar zo werkt het nu eenmaal.....kijk eens op de pagina van EUCLAIM, je kunt hen vrijblijvend mailen om advies te vragen.....
Het probleem is in deze dat de luchtvaartmaatschappij, de stoelen heeft aangeboden, deze zijn door d-reizen verkocht, alleen nu kan de LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ zijn verplichting niet nakomen, omdat ze de geboekte stoelen niet kunnen aanbieden...daar kan D - reizen niets aan doen...dat is de beslissing van de luchtvaartmaatschappij.
Ik heb zoiets gehad, met een vlucht die geannuleerd werd (orlando) en waardoor ik noodgedwongen met een tussenstop moet gaan vliegen. Zelfs Holland International (de touroperator waar het geboekt is) zegt tegen mij dat Martinair in deze verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de vlucht...en dat je daar je schade moet gaan verhalen...dus in plaats van alle energie te stoppen in het äfzeuren"van touroperators kunt u beter in de pen klimmen met de betreffende luchtvaartmaatschappij om daar de schade te gaan verhalen......ik weet het is frustrerend maar zo werkt het nu eenmaal.....kijk eens op de pagina van EUCLAIM, je kunt hen vrijblijvend mailen om advies te vragen.....
Het is wel duidelijk dat jij d reizen inalle opzichten probeert goed te praten.Waarschijnlijk is dat je job en doe je dat alle dagen.Toch is het d reizen die die stoel verkocht heeft maar het vertikt om hun klant te helpen.Waarom willen ze wel verkopen MAAR NIET HELPEN als hun klant niet geleverd krijgt wat zij hem hebben verkocht!
-
Nee sprookje...werk niet bij D - reizen...ik verdedig hen niet..ik heb laatst zoiets zelf aan hand gehad...en dit is nou eenmaal de werkwijze..beetje flauw...ik heb namelijk wel de moeite genomen om dit juridisch uit te laten zoeken (reis/ann.verzekering)...........