| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misdadig
Re: Misdadig
Voor bolleke ,als je iets niet wilt lezen sla je het gewoon over.
Voor ikmirjam....schandalige opmerking.Toon zou meer van zijn oude dag kunnen genieten als deze ramp hem niet was overkomen.Zou bijna hopen dat jij in de toekomst hetzelfde mee zal maken.Ik zeg BIJNA want dit gun je ,je ergste vijand niet.
halfje,ga met je kinderachtige opmerking toverballen kopen maar.........verslik je niet.
Voor ikmirjam....schandalige opmerking.Toon zou meer van zijn oude dag kunnen genieten als deze ramp hem niet was overkomen.Zou bijna hopen dat jij in de toekomst hetzelfde mee zal maken.Ik zeg BIJNA want dit gun je ,je ergste vijand niet.
halfje,ga met je kinderachtige opmerking toverballen kopen maar.........verslik je niet.
Gozik.........Ik zeg dus niets meer.?
Heel verstandig ,zou je op elk topic moeten doen.
Heel verstandig ,zou je op elk topic moeten doen.
Gozik is als Rus niet deskundig.
Maar ik weet dat als Toon gelijk heeft dat hij een rechtzaak zou winnen, gezien het bedrag is dat mogelijk, als hij nu geen geld heeft kan hij een No Cure No Pay nemen, bij winst zal deze advokaat extra veel krijgen, ter compensatie van verloren zaken!
Maar bij voldoende bewijzen, en redelijke kans op winst willen vele helpen... dus ik vermoed dat de winstkansen te laag waren, vooral omdat dit al jarenlang loopt!
Maar ik weet dat als Toon gelijk heeft dat hij een rechtzaak zou winnen, gezien het bedrag is dat mogelijk, als hij nu geen geld heeft kan hij een No Cure No Pay nemen, bij winst zal deze advokaat extra veel krijgen, ter compensatie van verloren zaken!
Maar bij voldoende bewijzen, en redelijke kans op winst willen vele helpen... dus ik vermoed dat de winstkansen te laag waren, vooral omdat dit al jarenlang loopt!
Dirk,tegen een overmacht die elkaar(voor hun eigen haggie)de hand boven het hoofd houden begin je dus niks.Het spreekwoord slikken of stikken zegt het dus al.In dit geval is de verkeerde er in gestikt.Erg jammer.
Toon,blijf actief hier want ooit komt er misschien iemand die je wel kan en wil helpen.
Gr............Nita.
Gr............Nita.
Nita,
Het is nogal moeilijk om over te slaan he, want het staat er wel erg vaak op dit onderwerp.
Het is nogal moeilijk om over te slaan he, want het staat er wel erg vaak op dit onderwerp.
Ja,maar bolleke het is net wat ik zeg ,sla het over.Ik krijg ook wel eens het sch**t van die ellenlange epistel maar dan gaat het ook nergens over.Zoals waar blijft mijn koffie.Of neem ik ja dan nee een e-sigaret .Maar gezien de meneer op leeftijd waarvan zijn hele oudedag voorziening naar de kl*te is geholpen (waar hij jarenlang voor heeft moeten werken)door zo"n stel***** waar ik verder geen woorden meer voor heb.Als dit voor hem een uitweg zou kunnen zijn ...........laat hem er dan gebruik van maken.Kijk bolleke zolang je jong bent denk je dat jou niks kan overkomen ,maar we komen vroeg of laat allemaal in een situatie die( op zijn zachts gezegd )niet prettig is.Hoe reageren we dan naar mensen, die ons verhaal als l*lkoek afdoen?
Vriendelijke groeten ...........Nita.
Vriendelijke groeten ...........Nita.
Nita, als Toon zijn geld gewoon op een spaarrekening had gezet was hem deze ramp ook niet overkomen. 1989 was gewoon een rotjaar om te beleggen, maar dat weet je pas achteraf. Zo gaat dat met beleggen.Toon zou meer van zijn oude dag kunnen genieten als deze ramp hem niet was overkomen.
Neenee dat had Toon in een van zijn eerder betogen al beschreven; er is door rechtsprekers van de klachtencommissie gesjoemeld en verder werden grote advocaten kantoren, allerlei instanties, een politiefunctionaris, journalisten, p.t.t.post, e.a. met zekerheid benadert deze zaak onder de bekende pet te houden.Maar ik weet dat als Toon gelijk heeft dat hij een rechtzaak zou winnen
Allemaal om Toon zn geld af te pakken. Gemeen he?
Ja hoor, iedereen is corrupt, behalve de heilige Anton Stiphout. Maar niet heus.
-
resp00112469
Dat kunt U niet weten, omdat U niet over alle feiten beschikt.
Ik volg dat verhaal al een tijdje en kan daar dus geen oordeel over geven en dat doe ik ook niet.
Wat ik er van heb begrepen is, dat de Heer Stiphout op advies van Rabo zijn portefeulle met aandelen bij een dochtermaatschappij heeft ondergebracht en dat zij op eigen houtje met zijn aandelen op een schandalige manier hebben gehandeld.
Laten we wel zijn, het is geen kattendrek, dus hebben we het hier niet over een paar gulden.
Meestal is het met dit soort zaken zo, dat je steeds weer tegen dezelfde personen aanloopt en iedere keer weer je kop stoot en geen steek verder komt.
Ook meen ik dat er een uitspraak is van de rechter die zij volkomen negeren, dat is wel om gek te worden!
Toon sterkte in de strijd en schrijf de frustraties gewoon weg, dat helpt, de aanhouder wint zullen we maar denken.
Vr. Gr. Hans.
Ik volg dat verhaal al een tijdje en kan daar dus geen oordeel over geven en dat doe ik ook niet.
Wat ik er van heb begrepen is, dat de Heer Stiphout op advies van Rabo zijn portefeulle met aandelen bij een dochtermaatschappij heeft ondergebracht en dat zij op eigen houtje met zijn aandelen op een schandalige manier hebben gehandeld.
Laten we wel zijn, het is geen kattendrek, dus hebben we het hier niet over een paar gulden.
Meestal is het met dit soort zaken zo, dat je steeds weer tegen dezelfde personen aanloopt en iedere keer weer je kop stoot en geen steek verder komt.
Ook meen ik dat er een uitspraak is van de rechter die zij volkomen negeren, dat is wel om gek te worden!
Toon sterkte in de strijd en schrijf de frustraties gewoon weg, dat helpt, de aanhouder wint zullen we maar denken.
Vr. Gr. Hans.
Wat een onzin!!Neenee dat had Toon in een van zijn eerder betogen al beschreven; er is door rechtsprekers van de klachtencommissie gesjoemeld en verder werden grote advocaten kantoren, allerlei instanties, een politiefunctionaris, journalisten, p.t.t.post, e.a. met zekerheid benadert deze zaak onder de bekende pet te houden.
We leven niet in een bananen republiek
Ik vind dat de Rabo weleens smartengeld mag gaan eisen van Toon
Zeg,dat halfje slaat zeker op je hersens.ga je eigen opa of vader lopen sarren betweter
En meeloper jan ,die l achter je naam staat die voor l*ffe l*l.?
SJZ zo is het maar net achteraf kijk je ook een koe in z"n kont,en weet je alles van tevoren kun je met €0,25 de wereld rond.Hij zal niet de enige zijn gezien ook de vele andere gedupeerde die hier bij radar hun beklag doen .Zie de ellende bij legio lease.
Gr........................Nita.
Gr........................Nita.
Carlos 2 Wat voor jou onzin lijkt is voor een ander de waarheid.Wat die bananenrep.betreft..........we gaan hard in die richting 
Nita, laat maar meid, je mag hier geen eigen mening hebben volgens sommigen, dat zijn dan alleen wel de "sommigen"die anonieme briefjes in andermans brievenbussen gooien.... maar ja, dat doen pubers ook he?
Mvrgr. Tinne
Mvrgr. Tinne
Ha Tinne ,maar heb niet opgegeven bij die e troep.Zonde dat het is afgelopen en dat doe ik hier ook niet.Iemand zo schandalig neerzetten .De man zal heus geen risico met zijn uitspraken willen lopen.Hij is hier nl.onder eigen naam .
Laatst gewijzigd door Nita op 10 jul 2007 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.
E troep kan ik niet beoordelen, nooit zelf geprobeerd, heb alleen wel een broertje dood aan mensen die iets plaatsen in een taal die ze zelf niet beheersen onder het motto"ik dacht dat jullie dat wel konden"maar ik ben hier binnenkort niet meer te vinden, lijkt steeds meer naar gekissebis en persoonlijke aanvallen te gaan, heb ik geen zin in. meelezen is soms grappig, en daarbij gaan regelmatig mijn tenen krom.
maar om even on topic terug te gaan, Cardiff staat niet goed bekend. Wel vrij lullig als een paar jaar geleden een werknemer van ons vroeg of wij een bepaalde verklaring wilden tekenen, want dan kon hij zijn hypo verhogen.
we hebben getekend, maar werden daar niet blij van.
Mvrgr. Tinne
en dat antwoord aan Bot, had ik al in het topic geplaatst, natuurlijk niet, ik geloof dat mijn reactie min of meer was : hoho, even snel weinig tijd, Tinne zit hier aan een Juupke en geen enkele kans dat ik iets in zijn brievenbus zou gooien.. tot zover, ten eerste: als je jupiler drinkt, woon je in brabant, Bot heeft de tender, daar zitten merken op die ik niet lust. ECHT NIET, buiten dit alles, ik ben voor vrijheid van meningsuiting en Bot en ik zijn elkaar weleens tegengekomen op Topics van Willem Venijn.....
XX Bot
maar om even on topic terug te gaan, Cardiff staat niet goed bekend. Wel vrij lullig als een paar jaar geleden een werknemer van ons vroeg of wij een bepaalde verklaring wilden tekenen, want dan kon hij zijn hypo verhogen.
we hebben getekend, maar werden daar niet blij van.
Mvrgr. Tinne
en dat antwoord aan Bot, had ik al in het topic geplaatst, natuurlijk niet, ik geloof dat mijn reactie min of meer was : hoho, even snel weinig tijd, Tinne zit hier aan een Juupke en geen enkele kans dat ik iets in zijn brievenbus zou gooien.. tot zover, ten eerste: als je jupiler drinkt, woon je in brabant, Bot heeft de tender, daar zitten merken op die ik niet lust. ECHT NIET, buiten dit alles, ik ben voor vrijheid van meningsuiting en Bot en ik zijn elkaar weleens tegengekomen op Topics van Willem Venijn.....
XX Bot