LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voeding
Re: voeding
nog een keer;
Gozik is een veteraan uit de Sovjet Unie die in Nederland jarenlang woonde, een goede vriend en ex werkgever.
Hij heeft een Nederlandse vrouw.
Dirk, ik ben getrouwd met een Russische vrouw, leerde Gozik Nederlands, en ik zijn humor.
Anastasia, nu inmiddels 8 en dochter van Gozik.
Hutje en Polka, heb ik wel gelezen maar geen idee wat dit voor figuren zijn, en of het er 2 of 1 zijn!
Bij de VARA hebben we wel meerdere namen, omdat ze wegens een foutje van Gozik gelijk alle gebruikers die hetzelfde IP adres toen hadden blokkeerde!
Toen hij hier nog woonde hadden we naast de Krant, ook Internet samen, en als buren en goede vrienden weet je vaak meer dan gewone bezoekers van dit forum.
Dat ik nu niet op de vraag van hutje, die is dit gestart reageerde, hoe zou ik dat serieus moeten doen?
Soms reageer ik op het vorige antwoord, en niet op de vraag, of vul het aan.
Omdat je niet altijd alles kunt lezen mis je wel eens wat, en krijg je ook foute gedachten, ik ook.
Gozik is een veteraan uit de Sovjet Unie die in Nederland jarenlang woonde, een goede vriend en ex werkgever.
Hij heeft een Nederlandse vrouw.
Dirk, ik ben getrouwd met een Russische vrouw, leerde Gozik Nederlands, en ik zijn humor.
Anastasia, nu inmiddels 8 en dochter van Gozik.
Hutje en Polka, heb ik wel gelezen maar geen idee wat dit voor figuren zijn, en of het er 2 of 1 zijn!
Bij de VARA hebben we wel meerdere namen, omdat ze wegens een foutje van Gozik gelijk alle gebruikers die hetzelfde IP adres toen hadden blokkeerde!
Toen hij hier nog woonde hadden we naast de Krant, ook Internet samen, en als buren en goede vrienden weet je vaak meer dan gewone bezoekers van dit forum.
Dat ik nu niet op de vraag van hutje, die is dit gestart reageerde, hoe zou ik dat serieus moeten doen?
Soms reageer ik op het vorige antwoord, en niet op de vraag, of vul het aan.
Omdat je niet altijd alles kunt lezen mis je wel eens wat, en krijg je ook foute gedachten, ik ook.
Laatst gewijzigd door D1RK op 14 jul 2007 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben je verwijzing kwijt cijbermaat had het snel op een kladje en foetsie.
Dusssssssssssss?????
Dusssssssssssss?????
Ik geef je het voordeel van de twijfel Dirk.Hutje en Polka is in ieder geval 1 persoon.Die heb ik op een ander forum eens precies hetzelfde zien schrijven .was schijnbaar vergeten van naam te wisselen.Maar wat was er nu gebeurd met Gozik z"n gezicht???????inderdaad reageer ik ook wel eens alleen op het voorgaande,daar heb je gelijk in.
Foutje jongens ..bedankt. :oops:En uh achter Dirk staat duidelijk een .Punt dus
Foutje jongens ..bedankt. :oops:En uh achter Dirk staat duidelijk een .Punt dus
Laatst gewijzigd door Nita op 15 jul 2007 00:36, 2 keer totaal gewijzigd.
hutje en polka zijn wel dezelfde personen, maar of D1RK dat ook is betwijfel ik.
-
ik heb psychologie in mijn pakketje en mijn vrouw gramatica ......
wij twijfelen nog steeds ......
D1RK ... je doet t de laatste tijd wel beter/vriendelijker/socialer
ga zo door ...............................................
wij twijfelen nog steeds ......
D1RK ... je doet t de laatste tijd wel beter/vriendelijker/socialer
ga zo door ...............................................
Cybertomaat je mag inderdaad ook wel eens iemand een veer in z"n reet steken. Jij als psycholoog moet weten dat je niet altijd hoeft te katten.
Groetjes XXNita.
Ps hoop niet dat hier een foutje in zit.Maar dat geef je op slinkse wijze wel aan he.
Groetjes XXNita.
Ps hoop niet dat hier een foutje in zit.Maar dat geef je op slinkse wijze wel aan he.
is goed te merken dat jullie edelen zijn.
-
mijn bloed neigt wel een beetje naar paars idd. ...ahum...
en de stamboom is vanaf de 14e eeuw bekend
afstammelingen van roofridders en vikingen
mijn bloed neigt wel een beetje naar paars idd. ...ahum...
Naar boven
had ik wel gedacht want alle edelen zijn nl homo's oftewel primaten,alhoewel er in de vele boeken die te vinden zijn,wel slechts de verkeerde foto's en verkeerde namen en al helemaal de verkeerde lengtes ijn geplaatst.