Dan kan ik ook geen vouten maken.Geplaatst op 20 Jul 2007 09:40 door Eyedaho
--------------------------------------------------------------------------
Anton heb ik maar buiten beschouwing gelaten, want die zegt toch niks.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuws: dexia
Re: Nieuws: dexia
Geeft niks hoor Martin, ik begrijp ook wel wat jij zegt.
Gelukkig maar...
Een goed verstaander heeft ook maar een half woord nodig..
-
Ook googelen op
dexia + escroquerie levert verrassende (wel 269) resultaten op.
bv
dexia + escroquerie levert verrassende (wel 269) resultaten op.
bv
la banque dexia a reussi une escroquerie de six milliards d euros au pays-bas,(affaire legio lease)ce scandale est en passe d etre etouffe avec le soutient puissant du gouvernement neerlandais et de certains juges amis des puissants.
-
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja ikwaseenbeetjedom/b17, geef de herkomst hier eens van, ik zoek me wezenloos en kan het niet vinden.
Je hebt dit toch niet zelf verzonnen hoop ik?
Je hebt dit toch niet zelf verzonnen hoop ik?
-
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach het is er hier gekker aan toe gegaan Procesvoerder, er loopt hier zelfs iemand rond die zich als 2e alias j.l.v.d.n of zoiets aangemeten heeft.
Dat zou dan z'n buurvrouw moeten zijn en om het helemaal compleet te maken, heeft die gast één-tweetjes met zichzelf opgezet.
Dus laten we nu maar even wachten op de herkomst van het bericht van ikwaseenbeetjedom/b17, goed?
Dat zou dan z'n buurvrouw moeten zijn en om het helemaal compleet te maken, heeft die gast één-tweetjes met zichzelf opgezet.
Dus laten we nu maar even wachten op de herkomst van het bericht van ikwaseenbeetjedom/b17, goed?
-
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit behoeft verder geen uitleg, iedereen op dit forum weet wat ik bedoel.
Zelfs jouw buurvrouw.....
Maar goed, hoe zit het nu met die bronvermelding/link naar de bovenstaande beschuldiging aan het adres van Dexia en de Nederlandse staat?
Zelfs jouw buurvrouw.....
Maar goed, hoe zit het nu met die bronvermelding/link naar de bovenstaande beschuldiging aan het adres van Dexia en de Nederlandse staat?
-
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Eyedaho, mijn Frans is perfect: gewoon een quote van een linkse rakker op een verdwaald forum. Zal er wel eentje uit Paris-Nord zijn, daar van die brandende auto's.
Als je googelt, kun je alles vinden.
B+
Als je googelt, kun je alles vinden.
B+
-
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
We moeten het uit het Frans vertaalde bericht maar continue herhalen,
en misschien wel met een nieuwe lettertype HOLYWOOD 64, want dit
is echt voer voor advocaten.
Een doofpot, zodra de deksel er eindelijjk afkomt, dan gaat het toch
stinken aan het IJ
Moet je dan 27 jaar ervaring hebben op de Toneelschool
b17
en misschien wel met een nieuwe lettertype HOLYWOOD 64, want dit
is echt voer voor advocaten.
Een doofpot, zodra de deksel er eindelijjk afkomt, dan gaat het toch
stinken aan het IJ
Moet je dan 27 jaar ervaring hebben op de Toneelschool
b17
Ja ho eens even, jij probeert met je gezwam over causale verbanden de aandacht af te leiden, niet ik.Probeer nu maar niet de aandacht van het onderwerp oplichting door Dexia af te leiden met een vaag verhaaltje over een buurvrouw en Google zelf eens. Ik ga geen aap leren klimmen. Vraag het maar aan IWEBD.
Ik vroeg simpelweg om een bron/link waar dit bericht vandaan kwam, maar als ik belegger+ moet geloven is het dus afkomstig van een of ander forum, ja zo lust ik er nog wel een paar.
Het wordt met de dag zieliger, waarschijnlijk leest vrijwel niemand dit forum meer, mede dankzij mensen als ikwaseenbeetjedom/b17.
Gelukkig lopen er nog mensen zoals JeroenEUR rond die wel een heldere kijk op de zaken hebben.
Laatst gewijzigd door Eyedaho op 24 jul 2007 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem aan dat je dat op jonge leeftijd jezelf al aangeleerd hebt.Ik ga geen aap leren klimmen.
Goed plan b17, iedere dag en zo vaak als je kan!We moeten het uit het Frans vertaalde bericht maar continue herhalen,
Laat de mensen maar zien uit welk hout je gesneden bent.
het citaat van iwbd is een commentaar (no. 3 op de link) van claase1 op een artikel op skynet.be van 29 maart 2007 over Airbus.
Claase1 is ook actief deelnemer op het LegioLease forum van Trosradar.
http://tinyurl.com/2np76r
Claase1 is ook actief deelnemer op het LegioLease forum van Trosradar.
http://tinyurl.com/2np76r
Gewone kletskoek dus weer.
Als iemand morgen op een of ander forum zegt dat het de schuld is van de veldmuizen en dat vervolgens hier plaatst, dan mag je aannemen dat tenminste 2 mensen op dit forum het geloven.
Als iemand morgen op een of ander forum zegt dat het de schuld is van de veldmuizen en dat vervolgens hier plaatst, dan mag je aannemen dat tenminste 2 mensen op dit forum het geloven.
-
xx
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 27 aug 2007 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het broodje aap verhaal van de aasgieren die alleen maar manipuleren
ten koste van duizenden gedupeerden. Zeker nu met vliegtuigjes spelen
b17
ten koste van duizenden gedupeerden. Zeker nu met vliegtuigjes spelen
b17