Ik zit hier veel dingen te lezen omtrent mlm,en ik vind die so-be it een beetje irritant.Wordt gelijk gefustreerd als iemand wat tegen mlm heeft.
We weten het nu wel dat je 3 woorden engels kunt.Gefustreerde irrant kutventje.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voor maarschalk
kuklos
vindt dit leuk
Re: voor maarschalk
sobeit,
Blijkbaar weet jij meer van onze vriend Maarschalk. Als je mij een mailtje stuurt met zijn info, nodig ik jou graag uit voor een goed etentje. Kunnen we eens lekker doorbomen over MLM.Jawel....., oh verheven M. Verh...., (Oh, nee..., je heet hier Maarschalkje...)
Hi Ray...,
Nee, ik weet niets van Maarschalk en ik moet je vertellen dat ik de info ook niet zou doorgeven wanneer ik wél iets van hem weet, maar dat begrijp je best wel......
Wanneer hij er lol in heeft mensen te vernederen en stomme opmerkingen te maken, moet hij dat weten.
Ik heb dit stelletje lang genoeg over de knie gelegd en ga niet al te veel tijd meer aan hen besteden.
Succes met Agloco.
So be it
Nee, ik weet niets van Maarschalk en ik moet je vertellen dat ik de info ook niet zou doorgeven wanneer ik wél iets van hem weet, maar dat begrijp je best wel......
Wanneer hij er lol in heeft mensen te vernederen en stomme opmerkingen te maken, moet hij dat weten.
Ik heb dit stelletje lang genoeg over de knie gelegd en ga niet al te veel tijd meer aan hen besteden.
Succes met Agloco.
So be it
Ik vind het knap dat je hem kunt negeren. Ik blijf dat moeilijk vinden. Nou ja, als dat dan mijn verbeterpunt moet zijn, sobeit.
Ik heb lange tijd gepoogd hem e.a. de logica van het hele mlm gebeuren uit te leggen en het is wel een feit dat ze over diverse zaken niet meer zeuren zoals over verzadiging en over prijzige producten.
Vóór jouw begin hier was het vaak volkomen belachelijk wat er hier werd gesteld en men ging er bijv vanuit dat de produkten wel duur móesten zijn omdat er "zoveel lagen aan moeten verdienen".
Inmiddels weten ze dat gewoon een bepaald percentage wordt verdééld al naar gelang je omzet groot is.
Alleen mlmscammer blaat maar door op zijn site over verzadinging en "dat het een leugen is dat je met een warme markt kunt starten"..., want "met wie moeten jouw familie en vrienden dan starten...?"
Een beetje erg kortzichtig, natuurlijk.
Truste, So be it
Vóór jouw begin hier was het vaak volkomen belachelijk wat er hier werd gesteld en men ging er bijv vanuit dat de produkten wel duur móesten zijn omdat er "zoveel lagen aan moeten verdienen".
Inmiddels weten ze dat gewoon een bepaald percentage wordt verdééld al naar gelang je omzet groot is.
Alleen mlmscammer blaat maar door op zijn site over verzadinging en "dat het een leugen is dat je met een warme markt kunt starten"..., want "met wie moeten jouw familie en vrienden dan starten...?"
Een beetje erg kortzichtig, natuurlijk.
Truste, So be it
Overigens grappig om te zien hoe hij nou weer begint te zieken op het andere prikbord. Hij krijgt hier zeker niet genoeg klapjes meer. Ja, de wereld zit vol rare tiepjes. Als je ze niet te serieus neemt is het nogal komisch om hun capriooltjes te zien.