Ik ook...Het gerechtshof in Den Bosch zal Dexia weer opdracht geven om de bewijzen van aankoop aan te tonen en ik ben benieuwd hoe Dexia hierop reageert.
Deze gang van zaken moeten we goed in de gaten houden..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik ook...Het gerechtshof in Den Bosch zal Dexia weer opdracht geven om de bewijzen van aankoop aan te tonen en ik ben benieuwd hoe Dexia hierop reageert.
Dat dacht ik in eerste instantie ook.Wat voor mij nu telt is inleg terug en rust.
Ga ik er maar van uit dat het inderdaad het geval is.Het zal toch niet zo zijn dat de schrijver van dit stukje een aandelenleasegedupeerde uit de PAL-hoek is, danwel iemand die als stroman gebruikt wordt en die een artikel laat plaatsen in een of ander blaadje, die dan heel snel ge-quote wordt, door heel toevallig PAL en dat men het dan doet voorkomen alsof dit niet door PAL zelf geopperd wordt
En van zo'n artikel krijg je dan weer opnieuw kippenvel.
Zou het dan toch waar zijn,
Kunnen we hier nou echt niets mee, bijv. kranten en tijdschriften het
artikel mailen, of een inzameling houden om een rechtszaak op te starten.
Het kan toch niet zo zijn, dat ze hiermee wegkomen!
Vanuit een bepaald oogpunt is dit ook wel begrijpelijk.Dexia is een uitermate walgelijk bedrijf als je dit leest
PAL maakt het klapvee wijs dat het er meer zijn, Navarre.Feit is dat er door zo'n 20.000/30.0000 mensen gebruik wordt gemaakt van de opt-out.
Als de aanklacht alleen als doel heeft Dexia te treffen zonder financieele genoegdoening voor de gedupeerde, de tot gevangenisstraf veroordeelde top van AH loopt nog steeds vrij rond. Zo gaat het in het leven.bekend als openbaar aanklager in de AHOLD affaire
Ja Flip...Waar staat dat dan..?Is dat zo Flip? Waar heb je dat gelezen dan?
Dat was inderdaad mijn punt, laten we de zaak dan maar verder rusten er is genoeg over gezegd.Navare, het was inderdaad duidelijker van P. geweest als hij was begonnen met de opmerking dat hij door HvdV was geinterviewd en het artikel in F. is gepubliceerd.
Daarmee voorkom je onnodige emoties
"De AFM acht het aannemelijk, maar heeft dit niet feitelijk vastgesteld, dat aan de levering een aankoop is voorafgegaan. Het is de AFM niet mogelijk gebleken om op basis van de beschikbare gegevens een aansluiting te maken tussen de gegenereerde verzamelorders en door Dexia uitgevoerde transacties op Euronext Amsterdam.".
Het feit dat de rechtbank AFM het onderzoek heeft laten doen en geen onafhankelijk buro zonder boter op het hoofd gaf gelijk al duidelijk aanVandaar dat er een klap gaat komen