Hoeveel seizoenen zitten er bij jou in 1 jaar? 1 seizoen? Dus je doet alleen de winter, maar de zomer, lente en herfst sla je over? Zo kan ik ook denken dat ik gelijk heb ja. Je past gewoon de waarheid een beetje aan.
Dat jasje is in het vijfde seizoen gekocht.
Het uitverkoopseizoen
Door omstandigheden ben ik eerst nu in de gelegenheid te reageren en ik beloof u het kort te houden.
Bij een normaal en serieus bedoelde vraag komt er kennelijk bij bepaalde personen het gevoel naar boven sarcastisch te willen reageren.
De zaak is inmiddels naar mijn tevredenheid én die van de verkoper opgelost. Helaas niet dankzij de hierboven aangehaalde personen.
Tegen hen wil ik zeggen: zoek een andere hobby.
Bij een normaal en serieus bedoelde vraag komt er kennelijk bij bepaalde personen het gevoel naar boven sarcastisch te willen reageren.
De zaak is inmiddels naar mijn tevredenheid én die van de verkoper opgelost. Helaas niet dankzij de hierboven aangehaalde personen.
Tegen hen wil ik zeggen: zoek een andere hobby.
Dit schijnt wel vaker te gebeuren idd.
Blij toe dat u er met de verkoper uit bent gekomen...
veel plezier verder met het leer
De zaak is inmiddels naar mijn tevredenheid én die van de verkoper opgelost.
Mooi, maar ik zou graag ook wille weten wat de oplossing nu was.
Welk U heeft aangedragen om na al deze gelezen informatie en verloop van garantie termijn en verkregen korting, u recht heeft kunnen krijgen tot mogelijke vergoeding c.q. Oplossing.
In afwachting uwe vriendelijke groeten,
Jan.