LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkleuren van Leren Jasje

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bot321

Re: Verkleuren van Leren Jasje

Ongelezen bericht door bot321 »

Hoeveel seizoenen zitten er bij jou in 1 jaar? 1 seizoen? Dus je doet alleen de winter, maar de zomer, lente en herfst sla je over? Zo kan ik ook denken dat ik gelijk heb ja. Je past gewoon de waarheid een beetje aan.
Dat jasje is in het vijfde seizoen gekocht.
Het uitverkoopseizoen :wink:

digitaaltje

Ongelezen bericht door digitaaltje »

Door omstandigheden ben ik eerst nu in de gelegenheid te reageren en ik beloof u het kort te houden.

Bij een normaal en serieus bedoelde vraag komt er kennelijk bij bepaalde personen het gevoel naar boven sarcastisch te willen reageren.

De zaak is inmiddels naar mijn tevredenheid én die van de verkoper opgelost. Helaas niet dankzij de hierboven aangehaalde personen.
Tegen hen wil ik zeggen: zoek een andere hobby.

Wat mijn persoon betreft is dit einde topic.

U zijt gegroet!

cybertomaat

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Bij een normaal en serieus bedoelde vraag komt er kennelijk bij bepaalde personen het gevoel naar boven sarcastisch te willen reageren.

De zaak is inmiddels naar mijn tevredenheid én die van de verkoper opgelost. Helaas niet dankzij de hierboven aangehaalde personen.
Tegen hen wil ik zeggen: zoek een andere hobby.
Dit schijnt wel vaker te gebeuren idd.
Blij toe dat u er met de verkoper uit bent gekomen...
veel plezier verder met het leer :wink:

BMS.Purmerend

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

De zaak is inmiddels naar mijn tevredenheid én die van de verkoper opgelost.
Mooi, maar ik zou graag ook wille weten wat de oplossing nu was.
Welk U heeft aangedragen om na al deze gelezen informatie en verloop van garantie termijn en verkregen korting, u recht heeft kunnen krijgen tot mogelijke vergoeding c.q. Oplossing.
In afwachting uwe vriendelijke groeten,
Jan.

Gesloten