Pagina 2 van 2
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 30 aug 2007 15:38
door hark
Dus, als je maar 5 jaar garantie geeft is de kwaliteit goed.......
Was het leven maar zo eenvoudig.
Volgens mij doen alle, maar dan ook alle fabrikanten van inbouwapparartuur dat; zo'n 5 jaar garantie
Van de topmerken to de grootste bagger.
5 jaar garantie zegt niets !
En ach, als mensen dit geloven er er blij mee zijn; who cares.
Nog goed voor de Nederlandse economie ook; dat pelgrim.....
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 01 sep 2007 05:08
door Landreus
Oke vijf jaar Garantie zegt u misschien niet zoveel, maar de Naam Boer Staphorst, zegt mij veel, zei staan achter de door hun verkochte producten en staan daar ook garant voor! Het betrfet hier een degelijk en goed bedrijf , waar we hier in Nederland gewoon te kort aan hebben!
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 06 sep 2007 12:33
door hark
zei staan achter de door hun verkochte producten en staan daar ook garant voor
Welke firma doet dat nu noiet
Wat is dat nu weer voor een flutargument...
Ik wil niet zeggen dat Boer niet goed is maar zo'n argument........
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 06 sep 2007 17:07
door Eek
Ikea geeft 10 jaar garantie op hun produkt....
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 07 sep 2007 10:05
door hark
Dat moet dan wel heel goed spul zijn dan van Ikea als de garantietermijn de maatstaf voor kwaliteit is......
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 08 sep 2007 23:20
door GWTE
Of juist niet….in de videotheek staan soms humoristische films met als opschrift leukste film van het jaar…..dan kun je hem beter laten staan, geloof me!
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 11 sep 2007 13:17
door hark
Helemaal mee eens GWTE !
Maareh, nooit gedacht dat je zo humoristisch bent ingesteld.....
Kwam niet helemaal uit de verf uit je bijdragen.....
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 10 dec 2008 14:59
door onderwaterfoto
Dat argument van die 5 jaar en dus dan is het goed ben ik het ook niet helemaal mee eens. Maar ik ben wel een zeer tevreden klant van Boer Staphorst. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel en zeer flexibel!
Ze hebben daar een andere onderhandelingstechniek dan bij bijvoorbeeld de keukenconcurrent of brugman. Zij werken direct met kortingsprijzen ipv de adviesprijzen. Zodat je niet achteraf een mega korting krijgt.
Pelgrim is bij Boer het instapmodel en dat wordt ook duidelijk verteld. Daarnaast hebben ze ATAG, Bauknecht en Siemens. Wij hebben al onze inbouw apparatuur van Bauknecht.
Wij hebben diverse offertes naast elkaar gelegd en daar kwam deze het beste uit. En de service is ook wat waard!
Bij Brugman heb ik die verkoper bijna in zijn gezicht uitgelachen. Hij kwam met een eerste prijs van ca. 32K en dat werd ineens 22K. Dan neem je jezelf toch niet serieus???
Maar goed, ik wilde toch even een goed woordje voor Boer doen...
Re: Boer Staphorst - onderhandelingstechniek
Geplaatst: 11 dec 2008 16:39
door keukenspecialist
En de service is ook wat waard!
Service komt je pas achter als je echt problemen hebt en het moet opgelost hebben. Ik ken geen bedrijf dat zegt dat ze een slechte service hebben. Ze zijn wel gek.
KS