LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Ik heb ook zoiets geef ze de voordeel van de twijfel maar voor mij is het duidelijk geen goed antwoord is de penalty

Men schept onrust en schaad het vertrouwen van de reisigers en aangezien Tourplan dit ook allemaal zal lezen of hun advocaat blijven wij voorzichtig met reactie`s Tourplan wij zijn niet gek wel blond

Tourplan gaat dit gewoon oplossen denk ik dan maar positief mijn verzekering staat te trappelen om gas te geven en ze mogen NOG niet van mij

Peter Schreurs
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2007 18:37

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Peter Schreurs »

Wij sluiten ons graag aan bij eventueel een klacht in te dienen over Tourplan, maar eigenlijk merendeel tegen Zonplan.
Wij zijn vandaag terug gekomen van Grand iskandill en zijn zeer verontwaardigd over de behandeling en service verleend door tourplan/zonplan. Wij hadden onze reis geboekt bij zonplan en bij aankomst op Bodrum bleek dat wij naar Grand Iskandill gebracht werden. De volgende ochtend kwam de hostess van tourplan met de mededeling dat het contract tussen Sebatours en Zonplan was opgezegd en daarbij onze kamers in Turgutreis ook!! (dit was dus al bekend en dat wij wel heel dankbaar mochten zijn voor het plaatsen in Grand Iskandill en er was geen alternatief beschikbaar volgens tourplan.(kortom onze reis was al geannuleerd voordat we op vakantie gingen!!, behalve de heenreis) Ook hebben wij geinformeerd of de terugvlucht geen problemen zou geven en dat was niet het geval volgens de hostess. toen wij uiteindelijk na 12 dagen vakantie vroegen naar de bevestiging van de vlucht, bleek dat wij niet geboekt stonden en hebben zij ons alsnog (12 dagen na dato) op een vlucht geboekt van Dalaman!!! (3,5 uur rijden van bodrum) naar AMsterdam en dat wij gisteravond dus al om 23.45 uur werden opgehaald terwijl wij nog een dag te goed hadden! toerplan weigerde telefonisch om naar een andere vlucht te zoeken. Navraag voor een klachtenformulier was helemaal uit den boze want wij hadden daar volgens tourplan geen recht op omdat ze alleen de service berleenden voor zonplan. We hebben de zaak voorgelegd aan de rechtsbijstand en deze komen hierop terug binnen 3 werkdagen.
Zijn er meerdere mensen die deze ervaringen hebben met Zonplan in deze periode?

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door callie »

Mmmmm, denken jullie echt dat tourplan de enige is die zo reageert.

Wij hadden de vakantie via OAD geboekt en had ook voordien contact gezocht omdat ik had gelezen dat het daar niet het je van het was.
Van hun kreeg ik toen ook het antwoordt dat er niets aan de hand was, dat mensen de boel op zaten te blazen.

Ook ons hostess wilde de problemen niet echt zien.
Oke, OAD gaf wel aan dat het een drie sterren hotel was maar dat vond ik zelfs nog een ster teveel.

Ik heb direkt na terugkomst een klacht ingediend bij OAD en moet nu ook eerst 6 weken wachten op antwoord.

Ben benieuwd wat er uitkomt.

gevewe
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2007 21:20

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door gevewe »

Beste mensen,

Nou vind ik het lezen van die afgrijselijke algemene voorwaarden een vak apart, maar de volgende quote (van 007 reisagent) kan ik er echt niet uit halen :

[Let op: in de voorwaarden artikel 17, derde lid, wordt gesproken over een bindend adviesprocedure. Als u dus uw klacht schriftelijk indient bij Tourkoop, geeft u Tourplan het recht zelf en bindend te beoordelen of zij fout zit. Geef dus in uw brief aan dat u geen bindend advies wil, maar dat u een schadevergoeding wilt. ]

Er wordt nl.verwezen naar de bindende adviesprocedure zoals beschreven in art.17 lid 2 :
1 z.s.m. de tekortkoming schriftelijk (mbv klachtenrapport) melden bij
reisleiding of reisorganisatie
2 binnen 14 dagen na terugkeer in Ned. schriftelijk en gemotiveerd bij
Tourplan indienen

Mijns inziens heeft Tourplan dus helemaal het recht niet om zelf en bindend te beoordelen, want zij geven alleen als advies een bindende procedure (volgorde van te ondernemen stappen) aan en die hebben we allemaal gevolgd :
1 klachten bij reisleiding gemeld en klachtenformulier ingevuld
2 op tijd een klachtenbrief naar Tourplan

We geven Tourplan daarmee alleen de kans om de klachten op een nette juiste manier af te handelen/ op te lossen door een schadevergoeding uit te keren.
Pas als ze die kans niet grijpen en de klachten niet of niet naar wens afhandelen, heb je (eventueel als groep) volgens mij iets concreets om mee naar de rechter te stappen.

Groet,
Ger

Kaatje60
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2007 19:50

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Kaatje60 »

Hoi allemaal,

Wij, mijn dochter in ik zaten ook in de bewuste periode in GI. Heb een klantenformulier van de hostess gehad (OAD) en deze met begeleidend schrijven toegestuurd. Ik heb inmiddels een brief teruggehad en inderdaad het duurt ong.6 weken voordat ik wat terug zal horen.

Vakantievrienden van mij die via BEX waren hebben in hun brief een schadevergoeding gevraagd van 40% ik ben daar nog boven gaan zitten met 60%.

Dat iemand beweerd al van OAD 80% te hebben terug gekregen kan ik mij niet voorstellen vooral omdat het best lang duurt voordat je uiteindelijk antwoord hebt gekregen, dus het enig wat ik kan doen is afwachtten en hopen op een positieve reactie van OAD.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,
Kaatje60

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Ik heb een financiele vergoeding geeist, de hoogt hiervan heb ik niet aangegeven! Bij Tourplan niet bij Tourkoop?
Ik vind 60% wel redelijk, dinsdag nog de vakantierechter gezien met mensen die ook veel klachten hadden en hebben 40% van de reissom gehad en dat vond de vakantierechter wel redelijk.

Tourplan kan toch nooit zelf advies geven of ze goed hebben gehandeld zijn niet onafhankelijk.
Volgens mijn rechtsbijstand moet ik direct kontakt opnemen als zij reageren en als het termijn van een maand afloopt bij geen reactie.

Ik las in de voorwaarden dat je je klacht binnen 1 maand na terugkomst van u reis schriftelijk kenbaar moet maken.
Niet 2 weken!

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Citaten uit de overeenkomst tourplan.

Artikel 13, lid 8

Wanneer de reiziger aanspraak wil maken op schadevergoeding, vergoeding van de gemaakte kosten, terugbetaling of vermindering van de reissom, dient hij dit binnen een maand na de in de overeenkomst vermelde datum van terugkeer te melden bij Tourplan. Dit dient schriftelijk en onder vermelding van de reisdata en het boekingsnummer te geschieden. Na verloop van het termijn van een maand is deze aanspraak nog slechts mogelijk indien de te late indiening hem niet te verwijten is. De reisleiders, het vliegtuigpersoneel, de reisbureaus, de plaatselijke vertegenwoordiger, etc. zijn niet gevolmachtigd om kennis te nemen van deze meldingen.

ARTIKEL 17 KLACHTEN

Artikel 17, lid 1

Een geconstateerde tekortkoming in de uitvoering van de overeenkomst als bedoeld in artikel 12, lid 2 , dient zo spoedig mogelijk te worden gemeld bij de reisleiding, opdat deze een passende oplossing kan treffen. Indien de tekortkoming niet binnen redelijke termijn wordt opgelost en afbreuk doet aan de kwaliteit van de reis, moet deze onverwijld worden gemeld bij de reisleiding. Dit dient ook te gebeuren indien de reiziger een aanspraak denkt te maken op enige vergoeding.

Artikel 17, lid 2

Als de tekortkoming ook dan nog niet tot tevredenheid is opgelost en aanleiding geeft tot een klacht, dient de reiziger zo spoedig mogelijk schriftelijk te melden bij de reisleiding (klachtenrapport) of, indien dit mogelijk is, bij de reisorganisator. Als de klacht niet bevredigend wordt opgelost, moet deze uiterlijk binnen 14 werkdagen na terugkeer in Nederland schriftelijk en gemotiveerd worden ingediend bij Tourplan, zoals ook vermeld is in art.13 lid 7. Als de klacht niet de uitvoering maar de totstandkoming van een overeenkomst betreft, dient deze binnen één maand na kennisname door de reiziger van de feiten, waarop de klacht betrekking heeft, bij Tourplan te worden ingediend.


Artikel 17, lid 3

De ongeldigheid van de afzonderlijke artikelen heeft niet de ongeldigheid van de gehele overeenkomst tot gevolg. Op alle geschillen tussen Tourplan en de reiziger is Nederlands recht van toepassing. De reiziger die geen gebruik wenst te maken van de in het vorige lid genoemde bindende adviesprocedure heeft het recht zich tot de bevoegde rechter te wenden. Dit recht vervalt een jaar na afloop van de reis (of, indien de reis geen doorgang heeft gevonden, een jaar na de oorspronkelijke vertrekdatum). Uitsluitend een Nederlandse rechter is bevoegd van deze geschillen kennis te nemen.

Ik wil eerst van Tourplan weten hoe zij mijn klacht gaan behandelen, dan kan ik pas mijn toestemming geven van wat ik wil! :o

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Ik hoorde dat er al mensen zijn die bericht hebben gehad van tourplan dat hun klacht in behandeling wordt genomen, ik heb dit na 8 dagen nog niet ontvangen.

Vanmiddag gebeld ik zou een bevestiging krijgen van ontvangst.
Volgens t.p.g post is mijn brief aagekomen ik krijg van hun de handtekening van ontvangst.

gevewe
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2007 21:20

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door gevewe »

Hallo Ed,

Maandag jl. heb ik onze brief aangetekend verstuurd en woe.jl.(gisteren) lag er een ontvangstbevestiging in de gang.
De afd.clientenservice schrijft verder dat ze ons binnen 6 tot 8 weken zal trachten te berichten...(dat is dus bijna 2 maanden !)

Groeten,
Ger[/quote]

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Sam

Algemene indruk: 1 Ligging: 1 Service: 1 Eten: 1 Kamers: 1 Kindvriendelijkheid: 1 Prijs/kwaliteit: 1 (gem. 1 )

Dit is voor de touropperaters;(Voor ons vooral TOURPLAN)Werd ons verteld dat alles ok is, zoals glijbaan werkt en dat het een schoon hotel is.Maar alles is het tegenovergestelde;het is niet alleen een vieze, vervallen hotel maar het is ook nog eens een gevaarlijke hotel (vooral voor kinderen)met loszittende stenen, onhygienische keukens, wc's, douche en zwembaden.Bijna overal schimmel.Het is een plek waar je snel ziektes kan oploppen!Hoe kunnen touropperators dit aan ons aanbieden,vraag ik me af??nemen zij dan de klachten van mensen niet serieus aan,want er zijn genoeg klachten van bekend!of draait alles echt om geld bij deze maatschappijen!!Dit hotel hoort niet aangeboden te worden voordat alles is opgelost in het hotel.zo hoort het!ben net terug en het is echt een vervallen hotel...

01-09-2007 bezocht met familie :evil:

Nog steeds laat tourplan mensen naar Grand Iskandil gaan, zj nemen onze klachten dus niet serieus, dit hierboven stand op reiswijzer!
Inmiddels heb ik een bevestiging van Tourplan gekregen dat mijn klacht in behandeling wordt genomen dit duurt ongeveer 6 weken. :shock:

Maandag neem ik weer contact op met mijn rechtsbijstand of dit zomaar kan 6 weken wachten.
Als alle mensen klachtebrieven blijven schrijven dan gaat het wie weet wel nog langer duren omdat het er wel al heel veel zijn.
Voorlopig ben ik mijn dossier aan het opbouwen, het is al een pak papier. :o

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door G7 »

Ach edkamuna. Laat ze toch praten en ga er voorlopig niet meer op in. Zie dat jij/jullie je gelijk halen bij Tourplan en laat het ons ook even hier weten.

Als ik de reacties lees op reiswijzer en ze geven zulke hoge cijfers, heb ik vaak het idee dat het meestal om een stel pubers gaat, die het animatieteam wel zagen zitten. Vakantieliefde noemt men dat! 8) En als dat goed is, is gelijk alles goed, want naar de rest kijken ze niet!

En die mensen die nu net terug zijn, sorry hoor, maar ik vind dit appels met peren vergelijken. Je maakt mij niet wijs, dat in twee weken tijd alles weer normaal is. Maargoed, ik zal eerdaags zelf ook even een kijken komen nemen. :wink: Dan zal ik het ook eerlijk hier zeggen.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door sprookje »

Qoute vakantiereiswijzer!


irma zanini

Algemene indruk: 9 Ligging: 10 Service: 9 Eten: 9 Kamers: 9 Kindvriendelijkheid: 9 Prijs/kwaliteit: 9 (gem. 9.1 )

we zijn 29 augustus terug gekomen van 15 dagen grand iskandil
na vele verhalen over het hotel is het me 100% meegevallen
ik heb er een hele leuke tijd gehad
eerste twee dagen was het nog wel wat rommelig maar daarna werd het met de dag beter
goed eten en drinken kamers werden elke dag schoongemaakt
elke dag werd er wel wat georganiseerd voor de mensen bij het zwembad (spelletjes)en natuurlijk ook s'avond werd er veel gedaan
elke avond wel een thema
annematie team toppie (kurt yalcin deniz onat mehmet gunez hieke en kimberly )
heb een super vakantie gehad en zeker ga ik volgend jaar weer terug

groetjes
irma

31-08-2007 bezocht met familie
------------------------------------------------------------------------------------
Jolanda,Han,Leon,Sharinda

Algemene indruk: 9 Ligging: 10 Service: 8 Eten: 8 Kamers: 7 Kindvriendelijkheid: 8 Prijs/kwaliteit: 8 (gem. 8.3 )

Wij zijn 29 Aug terug gekomen en zijn er 15 dgn geweest. En ja toen wij aankwamen was het echt niet veel en we hadden er ook een zwaar hoofd in maar er werd ons beterschap beloofd.En wij hebben hun die kans gegeven.En inderdaad met de dag werd het beter,meer personeel ,glazen,bestek Oke de kamers hadden wat likjes verf nodig maar de kamer werd iedere dag schoon gemaakt.Het eten werd ook iedere dag beter, verder hebben we gewoon on perfecte vakantie gehad en zullen er zeker nog een keer naar terug gaan

30-08-2007 bezocht met familie

---------------------------------------------------------------------------------

wij allen

Algemene indruk: 8 Ligging: 10 Service: 8 Eten: 8 Kamers: 10 Kindvriendelijkheid: 8 Prijs/kwaliteit: 9 (gem. 8.7 )

ikke kus men kl...n.Jij wil alleen zoveel mogelijk geld binnen rijven en o wee als de touroperators horen dat mensen zich hebben geamuseerd.Wel voor mij was het goed twee perioden augustus en ik mag dat ook zeggen.Eten was te doen,zwembad was in orde maar kan beter en voor de rest een doede vakantie gehad.En ik wil geen geld terug!!

01-09-2007 bezocht met familie

Maar langs de andere kant dit staat er ook op en zo zijn er nog een paar,de vraag die ik mij stel is wie heeft er nu gelijk!!!!

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
WAT TE DENKEN !!!
Voor iedere slechte kritiek is ook een goede te vinden!
Zo denken de touroperators:!: :!: :!:
---------------------------------------------------------------------------------
GELUKKIG VERTELLEN DE FOTO'S EEN ANDER VERHAAL :evil: BAHBAH

De foto's van 4/08 en ervoor zijn veel beter.Toen was blijkbaar nog leuk.

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

het is maar wat voor eisen je stelt.
Een jonge mensen die veel uitgaan en veel buiten het hotel doen zijn eerder tevreden dan een gezin met kleine kinderen.

Als je kleiner kinderen zoals ik 6 en 3 jaar dan ga je op de hygiene,veiligheid letten.
Zo konden mij kinderen geen gebruik maken van het toilet onder het zwembad omdat er overal poep en urine lag.
We moesten dan naar onze kamer lopen 70 treden aan het handje vast, want anders vielen ze van de trap.
Betonplaten die losliggen en stenen die losliggen en dan de electrische draden die overal uitkwamen, die kinderen kunnen aanraken.
Het kleine zwembadje bij het bruggetje waar een groen plas brakwater lag in de felle zon, bron van bacterien en ga zo maar door.
Daar waren ze ook een keer aan het spetteren!

Het zwembad waar mijn kinderen heel de dag in wilde ronddobberen, maar niet meer mocht van mij om te voorkomen dat ze oorpijn krijgen, is iets anders voor mensen die even snel een duik nemen om af te koelen, en lopen niet zo snel oorontsteking op.

Met kinderen op vakantie die buikkrampen, misselijk zijn, oorpijn hebben en diaree is geen pretje.
Kinderen zijn geneigd om veel dingen aan te raken en op te pakken daarom is een goed hygiene belangrijk voor mensen met kleine kinderen.

Het gaat mij nog niet eens zo om geld terug te ontvangen maar om het feit dat er iets verkocht wordt wat niet klopt.
Dat mensen geen juiste informatie krijgen voor dat ze er heen gaan.
Er worden appels voor peren verkocht en dan nog blijven volhouden dat dit appels zijn :!:
Is Turkije dan zo achteruit gegaan dat wij dit moeten accepteren dat dit de normen zijn van Turkije?
Er wordt door tourplan iets verkocht wat 70% slecht vind en omdat er 30% het wel goed vinden en met minder genoegen nemen moet het gewoon verkocht worden!!!
Ik voel mij behandelt als een hond, heb gegeten als een hond, gezwomen als een hond.
Een varken vinden ze een onrein dier, Grand iskandil is onrein kunnen ze net zo goed varkensvlees voor de toeristen maken, dat hoort daar wel thuis.
Ik blijf mij erover opwinden, dat steeds weer verdedigen over wat goed en fout is. wat klopt en niet klopt, in mijn periode was het flink vervelend en mijn ergste vakantie die ik ooit heb gehad :twisted: :evil:

Essy66
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 aug 2007 16:51

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Essy66 »

Nou Edkamuna ik ben het volledig met je eens hoor.
Ik voel mij behandelt als een hond, heb gegeten als een hond, gezwomen als een hond.
En ook voor ons was dit de ergste vakantie die we hebben meegemaakt!!
Voor ons even geen Turkije meer.
Het ergste vind ik dat ze me al die tijd hebben voorgelogen, want de situatie daar was, volgens iemand van de lokale Tourplan al een maand bekend dus ze hadden er nooit vakantie gangers heen moeten sturen!
Dit was vragen om moeilijkheden!!! :evil:

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door sprookje »

@ edkamuna hoop dat je mij goed begrepen hebt en mij bericht volledig hebt gelezen.

Ik denk dat tourplan zich eerst en vooral moet verontschulgigen bij jullie en alles netjes afhandelen zoals het hoort .Ik heb drie tieners en kunnen zich niet niet voorstellen dat zij daar tevreden zouden zijn zelfs niet om alleen te slapen en stappen!
Wens jullie veel susces

edkamuna
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 jul 2007 22:45

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door edkamuna »

Hallo iedereen,

Ik heb net met mijn rechtsbijstand gebeld, we gaan er een zaak van maken en niet 6 weken afwachten totdat Tourplan eens iets laat weten hoe zij onze klachten gaan afhandelen!
Omdat we toch niet naar een geschillencommisie kunnen heeft het geen zin om af te wachten.
Tourplan gaat waarschijnlijk rekken om onder bepaalde procedures uit te komen, dus direct aktie ondernemen.

Ik ga nu mijn opgebouwde dossier opsturen naar mijn rechtbijstand, met de foto"s die ik daar heb gemaakt.
Ik heb gemeld dat er meer gedupeerde zijn, mijn rechtsbijstand heb ik van amev maar die hebben het onder gebracht bij SKR RECHTSBIJSTAND te Zoetermeer.
Misschien kunnen ze samenwerken met andere rechtsbijstanden, zodat het een grote zaak kan worden! :idea:

Ik adviseer iedereen met zo'n verzekering al vast iets te gaan ondernemen en niet eindeloos blijven wachten op Tourplan.
Lieve mensen, van Tourplan hoeft u echt niets te verwachten die komen ons niet tegemoed, na alles wat er is gebeurd heb ik hier geen vertrouwen in. :x

Voor de mensen zonder rechtsbijstand, e.v.t rechtswinkel, consumentenbond inschakelen voor hulp.

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Beste Ed,

Gelijk heb je en ik doe het zelfde via de ARAG als er mensen bij zij die ook bij de arag zijn aangesloten houd elkaar op de hoogte en zorg ervoor dat we een gezaamlijke contactpersoon krijgen.

AANPAKKEN EN NIET AFWACHTEN :oops: :oops: :x :x

Vin+Kris
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 sep 2007 12:11

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door Vin+Kris »

Hoi allemaal,

Wij zitten in hetzelfde schuitje als Gevewe, Essy66 en Soesma. We hebben vandaag onze klachtenbrief verstuurd. Zijn benieuwd hoe het af gaat lopen!

callie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 aug 2007 21:19

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door callie »

Tja, ik ben wel blij dat we niet bij Tourplan hebben geboekt.

Heb zojuist een brief ontvangen van de OAD (binnen 4 weken) waarin ze ons een vergoeding bieden van 75% van de totale accomodatiekosten.
Ik vind het erg goed van de OAD dat ze onze klacht zo snel er correct hebben afgehandeld.

De mensen van Tourplan wens ik nog veel succes!

besterdveste
Berichten: 25
Lid geworden op: 07 aug 2007 22:40

Re: Tourplan aansprakelijk stellen voor wanbeleid Grand Iskandil

Ongelezen bericht door besterdveste »

Beste Callie,

Zou jij zo vriendelijk kunnen zijn om de brief die je hebt ontvangen op deze site te plaatsen zodat iedereen het kan aantonen...

Stuur de brief anders maar naar de oprichter van deze site ed en Karin

Alvast bedankt Besterdveste

Gesloten