Wat bij mij bij het opzeggen fout ging is dat ze nog even natrappen en kosten berekenen voor vroegtijdig opzeggen contract terwijl ik geen jaarcontract meer had, en kosten voor "beeindigen huurtoestellen".
Huurtoestellen heb ik al 20 jaar niet meer, die staan ook al zolang niet meer op de facturen.
Het ging maar om enkele euro's, maar toch.
De helpdesk wilde dit wel rechtzetten maar dat kon alleen als ik aan de lijn bleef tijdens dat corrigeren, de dame kwam twee keer terug om te vragen of ik nog een momentje had, inmiddels zat ik al op belkosten die bijna evenveel waren als het terug te krijgen bedrag.
Toen ik de de dame antwoordde om die reden geen momentje meer te hebben, reageerde ze pinnig: "ja, maar U wilt het toch terug??"
Dat de fout bij hen lag en het herstellen me meer ging kosten dan ik terug zou krijgen deed niet ter zake.
Ik heb haar verteld dat ze kon ploffen met heel haar KPN (niet netjes, maar ik had het helemaal gehad met die club) en opgehangen.
De ongelooflijke onkunde, ongeinteresseerdheid, het onvermogen om fouten te herstellen, de arrogante houding daarbij, voor mij nooit meer KPN.
Ik kreeg nog een brief dat ze het betreuren mij als klant kwijt te raken en dat ik altijd terug mocht komen.
Dacht het niet, wat dat betreft ben ik net een olifant.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)