Pagina 2 van 2

Re: Nabestaandenleed door De Postbank

Geplaatst: 19 mar 2009 22:46
door VENCO dropje
Beste bevenboer,

Terecht dat je reageert op uitlatingen als "gepromoveerde straatjuffies".

Maar....je inhoudelijke reactie zal de klant een "worst" wezen. Je weet het "klant = koning" en heeft geen boodschap aan hoe Postbank georganiseerd is. Het gaat om klantbeleving.

Re: Nabestaandenleed door De Postbank

Geplaatst: 21 mar 2009 13:01
door Eres
Bevenboer
Zomaar in het wilde weg iemand voor iets uitmaken is nooit terecht, maar dat heeft meestal te maken met opgekropte frustratie. Dus neem dat niet zo nauw, het is maar een job.
Maar in uw uitleg komt wel heel duidelijk naar voren, dat call centers de klant niet verder kunnen helpen bij niet standaard problemen.
M.a.w lezen wat er voor geprogrammeerd staat is dan niet van toepassing en verder kan het call center niets doen.
Een call center is er om geld op te leveren via een 0900 nummer en verder de klant waar mogelijk met een kluitje in het riet te sturen, dat is helaas de ervaring van de meeste klanten.Misschien geldt dit ook welvoor een gewone klantenservice.
Ook ik heb die slechte ervaring met de postbank, nu ING gehad, wacht de crisis problematiek af en ga dan opzoek naar een andere bank, die waarschijnlijk niet veel beter zal zijn.

Re: Nabestaandenleed door De Postbank

Geplaatst: 24 mar 2009 07:43
door bevenboer
Ben het zeer zeker met u eens dat de klant in princiepe geen boodschap heeft aan hoe het bij een instelling georganiseerd is.

Neemt niet weg dat mijn meeste collega's wel iets voor de klant WILLEN doen, maar het doodeenvoudig niet KUNNEN, omdat wij ook met handen en voeten gebonden zijn aan de administratie.

Vaak proberen we dmv een spoedprocedure zeer zeker iets voor de klant te betekenen, ben het met u eens dat de fusie het er niet beter op heeft gemaakt.

Maar als je iemand probeert te helpen , en als reactie krijgt : äch wijf, ik hoop dat je zelf dood valt "( maar een greep uit wat wij dagelijks naar ons hoofd krijgen ) word je daar niet echt vrolijker van :(

Zeker de klant = koning, maar ook wij zijn maar mensen van vlees en bloed die gewoon zo goed mogelijk hun werk proberen te doen!!!!

Misschien kunnen klanten daar heel misschien een klien beetje begrip voor opbrengen, en als ze ECHT een klacht hebben deze aan de directie richten, en niet alles afreageren op degene aan de telefoon, die de regels ook niet zelf bedacht heeft !!

Re: Nabestaandenleed door De Postbank

Geplaatst: 24 mar 2009 22:17
door VENCO dropje
Ik stel bij je directie een malus regeling voor. Hoe meer klachten hoe minder salaris voor je manager / directeur. Geloof me...dan gaan ze echt iets voor je doen (of ze zijn weer gevlogen) :)

Re: Nabestaandenleed door De Postbank

Geplaatst: 12 dec 2009 10:36
door jachthaven
hoi beverboer
zo te lezen werk jij op het nabestaandedesk van de I.N.G
Ik ga niemand aanvallen hoor,en zeker geen uitzendkrachten ,die het desk bemannen.
Maar ik weet genoeg om dit te zeggen.
Het is treurig maar waar,nabestaanden staan gewoon in de kou,
Mijn vader was de postbank 70 jaar trouw gebleven
Nu leeft hij niet meer,
En wij zijn kinderen ,moeten ons in alle bochten wringen,
Wat ons een hoop geld gaat kosten,om onze erfenis in ons bezit te krijgen.
Wij zijn nu uitgestreden met ze.
Ik kom ze wel tegen op de rechtbank
Zou niet nodig moeten zijn

Re: Nabestaandenleed door De Postbank

Geplaatst: 12 dec 2009 10:42
door jachthaven
xxx

Re: Nabestaandenleed door De Postbank

Geplaatst: 12 dec 2009 11:18
door jachthaven
ik wou even reageren op uilenhoed
goedemorgen,nee het zijn geen straatjuffies,maar uitzendkrachten ,
die je zo goed mogelijk te woord willen staan,
En alleen maar dingen zeggen ,die op hun scherm staan.
Dat daar gelaten
Ik heb 2 weken geleden ook een forum geplaatst over het nabestaandedesk van de I.N.G.
Daar zaten ook medewerkers op te reageren van de I.N.G
Nou Nou het was echt niet normaal,die reackties
Ik heb dat forum vrijdag maar af laten sluiten
Als mensen die andere mensen persoonlijk gaan aanvallen,sorry hoor maar
daarvoor had ik dat forum niet gestart
Jammer,want we hadden elkaar kunnen informeren,
en elkaar verder helpen
Want zonder samenspel geen overwinning

caro