LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis Laptop Tele2

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Wubo

Re: Gratis Laptop Tele2

Ongelezen bericht door Wubo »

@BBCS

kan zo zijn, maar ook de consument heeft enige verantwoordelijkheden.

Ik heb het abonnement al niet, maar met 5 min. had ik deze info en nog veel meer.

Een persoon die dit abbo wel zou overwegen, zou moeten weten dat er mogelijk iets onder het gras zou kunnen zitten en het kunnen onderzoeken.
Anders is het el raar om een handtekening onder iets te zetten, terwijl je de inhoud ervan niet weet.

Daar schuilen ook veel consumenten achter en geven aan dat toch veel mensen die voorwaarden niet lezen, alsof dat een excuus is.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Daar schuilen ook veel consumenten achter en geven aan dat toch veel mensen die voorwaarden niet lezen, alsof dat een excuus is.
Veel mensen lezen de voorwaarden niet, lezen de gebruiksaanwijzingen of handleidingen niet.
Komen tegen problemen, die voorkomen hadden kunnen worden als ze de voorwaarden en handleidingen gelezen hadden.

Mensen gaan dan klagen dat hun onrecht is aangedaan, terwijl dat niet het geval is.

Soms lijkt het alsof sommige mensen hun verstand kwijt zijn.
Nemen beslissingen die ze, als ze logisch nagedacht hadden, nooit genomen hadden.

Ga ook nooit in op de mooie gladde verkooppraatjes.

cookingmarcel

Ongelezen bericht door cookingmarcel »

beste allemaal

ik heb mij ook aangemeld voor de actie van tele2 had ons aangemeld voor het tele2tvplus pakket van € 44,95 p/m dus heel kompleet
maar tot mijn verbazing kreeg ik dus te horen dat ze mijn aanmelding nergens konden vinden, terwijl ik dus notabene via de website van tele2 het heleaanmelding hebt voltooid daar nog een copy van hebt en nog kan men mij niet helpen niet op naam niet op postcode en niet op orderne van tele2 zelf.
opzich dus totaal vreemd vind ik dus heb ik een brief gestuurd naar de klanten service van tele2 in groningen.misschien kunnen ze daar meer vinden mag ik hopen en voor het wat waard is .
ik vind het diep triest dat men bij deze firma schijnbaar de klant niet wilt helpen of zoals zij zelf zeggen dat niet kunnen.omdat het systeem heel waarschijnlijk niet goed werkt.
ik mag nog hopen dat het nog goed komt.!!!!!!!!!! anders moet ik genoodzaakt een andere provider gaan zoeken . helaas

WebServiceTele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste cookingmarcel,

ik ben een medewerker van Tele2 en zou u graag zou willen vragen om uw gegevens naar [email protected] te sturen zodat ik u probleem zo snel mogelijk kan behandelen.

Gesloten