BETRAPT!!! je maakte dus eigenlijk een (verborgen) complimentje aan jezélf!!!Noble, dat wist ik! (ik geloof dat we ongeveer even oud zijn)
(pjoewww... zo seniel ben ik dus nog niet....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
BETRAPT!!! je maakte dus eigenlijk een (verborgen) complimentje aan jezélf!!!Noble, dat wist ik! (ik geloof dat we ongeveer even oud zijn)
Nou, ik echt niet en..... begin er ook niet aan.Die RABO klanten krijgen nog een goed probleem in de toekomst.
Die doen alles met de mobiel als ik het goed heb begrepen van Fatima Melo de Pelo of hoe ze ook mag heten.
man, man, wat zijn de laatste jaren voor jou snel gegaan, echt tropenjaren.... (door dit forum bezoek??) je hebt mij nu écht ingehaald...Ben je ook 67 net als ik....
Nee, ik woon in een dorp. Daar zijn geen snelheidscontroles.met "snelheidswaarschuwing" en dichtsbijzijnde reanimeersets als POI ???
nee, gezien jouw leeftijd (heheheHeb je de VoIP apparatuur daar ook gekocht?
ik nog niet, conrad zou de eerste keer zijn...beide zijn we enthousiast iDeal gebruikers
Sjongejonge, jij bent ook een echte Hollander ook hè. Kijken, kijken niet kopen!ik nog niet, conrad zou de eerste keer zijn...
Scheur je, als je op vakantie gaat, ook je hele ADSL aansluiting uit de muur?EN kan boxje lekker meenemen...
tja, je bent een klant sneller kwijt dan rijk...Kijken, kijken niet kopen!
heel simpel, waar een "internet" (UTP) aansluiting is, kan je gewoon bellen met je Linksys kastje (en telefoontoestel)..Dit moet je mij toch eens uitleggen: kastje meenemen..