LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC versus KPN?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,

Heeft uw schoonmoeder aangifte gedaan, v.w.b. de door u in dit forum vermelde vervalsing van het contract?

sterkearm

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door snepke »

Nee ze heeft geen aangifte gedaan ,maar ze heeft ook Lindorff achter zich aan.Zal haar zeggen dat ze aangifte doet

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door sterkearm »

Zoveel mogelijk (schriftelijke) bewijzen verzamelen.
U kunt zonodig (gratis) advies verkrijgen via het Juridisch Loket, teneinde de aangifte op juiste wijze te kunnen doen.

succes
sterkearm

mauspartyhouse
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 feb 2009 11:33

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door mauspartyhouse »

Voor mij is dit een lastige keuze.
UPC is een kl*te bedrijf, echt niets, helemaal niets is daar goed gegaan met mijn abonnementen.

Dan KPN... Een opzich service gericht bedrijf, alleen de kwaliteit van het beeld.... Drie mensen in mijn omgeving hebben Digitenne en alle drie spijt. Zelfs met een buiten antenne blijft het beeld achter op UPC of Satteliet.

Zelf heb ik satelliet (canal digitaal), het is even een investering maar dat is vrij snel terug verdient. Een startset moet voor 200 euro te kopen zijn. In vergelijk met UPC heb je je investering er dan na een aantal jaar uit. En goed beeld, 500+ kanalen, en de mogelijkheid tot HD ontvangst. (bij digitenne uitgesloten)

mocht je tv willen op 1 tv ben je voor 9,95 per maand klaar.
mocht je meerdere tv's aan willen sluiten ben je voor 10,95 of 11,95 per maand klaar.


Succes met je keuze.


Gr,
Maurice

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door snepke »

Na 6 jaar cd heb ik al 2jaar Digitenne met buitenantenne,perfect beeld,valt niet weg bij slecht weer zoals cd,hoef niet ieder maand te bellen dat mijn beeld zwart is.En dat is het belangrijkste ik krijg het pakket waar ik op geabonneerd ben,dat is bij cd wel anders,sluit je daar een pakket af duurt het zeker 3mnd voordat je het goede hebt , maar wel altijd duurdere pakketten afschrijven 'nooit een goedkoper.Eerste keer dat ik zag dat ze 10 euro te veel hadden afgeschreven gebeld met cd.Ja mevr dat is een foutje wordt eind v d maand teruggestort.Eind vd maand geen geld,maand daarop ook niet.Weer gebeld met cd,ja mevr dan hebt u pech had u het maar moeten storneren.Zo ga je toch niet met je klanten om.En zo hebben ze meer dingen die niet kunnen,dus opgezegt ,is geaccepteerd door cd zelfs een bevestiging gehad.Innen ze doodleuk nog voor een jaar geld,terwijl mijn abo afgelopen was,heb tot einde abo betaald.3Mnd van te voren opgezegt.Nu heb ik mijn geld dus wel laten storneren,wat denk je dagvaarding 5 aug rolzitting

mauspartyhouse
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 feb 2009 11:33

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door mauspartyhouse »

Klinkt inderdaad erg vervelend allemaal Snepke.
Afgezien van het feit dat CD misbruikt maakt van haar positie, ben ik zeer tevreden over de beeldkwaliteit en het aantal zenders.
Wat voor mij super belangrijk is.

Binnenkort bij mijn moeder en schoonouders ook een buitenantenne ophangen van Digitenne. Ik blijf dat niet de bedoelingen vinden, maar ja ze zitten nou eenmaal "vast" aan digitenne (investeringen moeten doen).

Over het algemeen als je iemand niet technische basis kennis heeft, of zich niet wil inlezen, zal ik het ook zeker niet Satelliet TV aanraden. Het is best ingewikkeld en omslachtig.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door snepke »

Zo gauw er hier glasvezel is ga ik daar op over,dat is echt perfect beeld,als dat overal is kan cd wel opdoeken,alleen jammer dat het nog op weinig plaatsen is.En internet is ook veel sneller met glasvezel ,dan krijg je de snelheid waar je voor betaald

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: UPC versus KPN?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Zo gauw er hier glasvezel is ga ik daar op over,dat is echt perfect beeld,als dat overal is kan cd wel opdoeken,alleen jammer dat het nog op weinig plaatsen is
En ook jammer, dat juist KPN het op veel plaatsen aanlegt.
Hier in Almere is het pas aangelegd en is KPN vooralsnog de enige aanbieder, juist de club die ik vorig jaar volledig de deur uitgegooid heb.
Gelukkig is de glasvezel ook voor andere aanbieders open, maar voor zover ik weet heeft zich nog geen ander dan de Klantonvriendelijke Prutsende Nietsnutten aangemeld :cry:

Gesloten