Keep dreamimg, Pruim.....
Je hebt geen idee wat ze van je weten via de klanten kaarten.....
Dat geld alleen als je zo'n klantenkaart hebt. Bij de vraag aan de kassa of ik zo'n kaart heb, antwoord ik al jaren: nee.
Dus??? En HEEFT hij die mogelijkheid dan???
Je hebt mij hier niet een kadootje van een miljoen aangeboden..., maar héb je dat dan wel??? Nee...? Dan zul je dat ook nooit doen, toch? Beetje onzinnig natuurlijk..., maar dat is jouw opmerking toch ook wel een beetje??
Geen idee of de beste man die mogelijkheid heeft of niet. Hij is in ieder geval niet actief bezig om andere ondernemers te werven.
Ik ben zelf eigen baas in een technisch beroep. Ik zal nooit willekeurige mensen aanspreken om dit werk ook te gaan doen. Als mensen interesse hebben, dan komen ze wel naar mij toe, en dan wil ik ze gerust alles vertellen wat ik weet.
Als je wilt zal ik eens voor je spitten.....?
Veelal zijn onze sites, verplicht, afgeschermd met inlogcodes.
En dat was mijn beginvraag. Waarom wordt het afgeschermd. Als de producten zo goed zijn, dan wil de ondernemer toch dat er zo veel mogelijk van verkocht wordt?
Dat zou een gat in de markt zijn, een webpagina beginnen waar de producten bekeken kunnen worden, met de prijzen erbij, en dan de mogelijkheid bieden om gelijk te bestellen. En dan zijn er verschillende computerprogramma's te bedenken, die er voor zorgen dat de bestelling via de dichtsbijzijnde distributeur verloopt (door het bv op postcode te laten selecteren).
Duidelijk is in elk geval dat de producten zo milieuvriendelijk mogelijk worden gefabriceerd....
A. houdt het fabricageproces ook in eigen beheer...
(Ja, ja..., M..., "bewijzen" zoek je zélf maar op!!
Zo milieuvriendelijk mogelijk? In vergelijking waarmee? Keurmerken? Keuringsinstanties?
Wil ik dit voor mijn werk kunnen claimen, dan zal ik dat aan moeten tonen door middel van certificaten van de nodige gecertificeerde instanties.
Of je kijkt of er iemand in je buurt distr is...., of je belt even naar Tiel... of ze iemand in je regio ff laten bellen naar je....
Oh, jéé!!! Dat wil je niet!!
Dan ga je lekker naar de winkel, Pruim....
Dat lijkt mij wel het verstandigst. Ik was alleen nieuwschierig waarom er zoveel geheimzinnigheid is rond de producten van diverse MLM bedrijven. Maar ik heb het idee dat ik hier geen antwoorden ga vinden.