LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D-Reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door aussienl »

Heeft D-reizen dan gezegd dat het hun fout is? Wat ik nogal eens meegemaakt heb is dat hotels hun kamers bij verschillende reisbureau's aanbieden. Niet melden dat ze vol zitten of expres 1 of 2 kamers laten overboeken met het idee: als er iemand niet kot opdagen verdienen we dubbel. Dit gebeurt trouwens niet alleen bij hotels, vliegmaatschappijen zijn notoire overboekers. Boek je een ticket via een reisbureau dan kunnen deze daar niets aan doen dat het hotel cq vliegmaatschappij met opzet overboekt.

Je hoeft trouwens niet zo overspannen te reageren als je niet meteen bijval krijgt. Dit is een discussie forum. Niet het " geef sprookje altijd gelijk forum" .

Verder mag je best controleren hoor:
Hurghada, hotel Aqua Fun

Blijkbaar ben je zo'n figuur die van iedereen meteen gelijk moet hebben en als iemand anders een andere mening heeft of een andere ervaring dat moet gaan "controleren" [/quote]

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

aussienl,

het komt inderdaad vreemd over. Alsof de andere mensen hier maar uit hun nek liggen te l.llen. Waar het mij om gaat dat D-Reizen niet volledig is geweest met het verstrekken van informatie. Onvolledig terwijl ze deze informatie wel weten. Bij de meeste accomodaties staat erbij als het niet geschikt is voor mensen met beperkingen. Staat het er niet bij, mag men er toch vanuit gaan dat het geschikt is voor mensen met beperkingen. Een lift was wel aanwezig. Echter voor ontbijt en avondeten moest men trappen lopen.

Voor mij nooit meer D-Reizen, betaal ik nog liever meer :!:
Aussienl, gezien jij zo tevreden bent. Blijf lekker boeken bij D-Reizen en misschien eens meer begrip tonen voor de mensen welke minder goede ervaringen hebben. Ook dit heeft met respect te maken, eer je met vragen of opmerkingen komt.

Heppy

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door aussienl »

Hmmm? of sprookje = heppy de peppie of sprookje heeft zijn familie gebeld om hier te komen reageren.
misschien eens meer begrip tonen voor de mensen welke minder goede ervaringen hebben. Ook dit heeft met respect te maken, eer je met vragen of opmerkingen komt.
een forum is voor vragen en opmerkingen en niet ter meerdere eer en glorie van sprookje/heppy. En wat vragen stellen/ opmerkingen maken en discussieren met respect te maken heeft? Denk dat het meer met het feit te maken heeft daat sprookje/heppy zich wil afzetten tegen een bedrijf en iedereen dan zich meteen daarachter moet scharen en vooral geen kanttekeningen plaatsen

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door sprookje »

Geplaatst op 03 Okt 2007 14:29 door aussienl

Qoute
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeft D-reizen dan gezegd dat het hun fout is? Wat ik nogal eens meegemaakt heb is dat hotels hun kamers bij verschillende reisbureau's aanbieden. Niet melden dat ze vol zitten of expres 1 of 2 kamers laten overboeken met het idee: als er iemand niet kot opdagen verdienen we dubbel. Dit gebeurt trouwens niet alleen bij hotels, vliegmaatschappijen zijn notoire overboekers. Boek je een ticket via een reisbureau dan kunnen deze daar niets aan doen dat het hotel cq vliegmaatschappij met opzet overboekt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------IN NOVEMBER!!!! :lol: Nee deze fout is op rekening van d reizen


Qoute

Lees ik www.zoover.nl na terug komst, zijn er mensen die in hetzelfde hotel zaten op hetzelfde tijdstip (en die we ontmoet hadden) die het hele hotel totaal afkraakte. Mooier nog!! Die in zoover.nl vertelde dat het eten zo slecht was dat ze de keuken overgenomen hadden om de koks te leren koken. Wat een ONZIN!!! Nooit gebeurd maar om de zaak in een slecht daglicht te plaatsen verhaaltjes verzinnen.


Niks gevonden over keuken overnemen!!!!!!!!!!!!!!!!
Stel mij serieuse vragen :?

Ben je mischien eerst moeten gaan zoeken waar wat klachten waren maar over keuken overnemen!!!!!!!


En wat overspannen reageren betreft er is er maar één die sinds de start van dit onderwerp de verdediging op zich neemt van d reizen na iedere post die er geweest is!
Volgens mij werk je wel degelijk voor d reizen :twisted:
Laatst gewijzigd door sprookje op 03 okt 2007 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door aussienl »

IN NOVEMBER
Ja?
Niks gevonden over keuken overnemen!!!!!!!!!!!!!!!!


Ben je mischien eerts moeten gaan zoeken waar wat klachten waren maar over keuken overnemen!!!!!!!
Waar heb je het over??

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door sprookje »

:o :o :o :o :o :o :o

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door aussienl »

Hierover.Nog steeds niets gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat gevonden? Een speld in een hooiberg? Weet dus absoluut niet wat je met dat " Nog steeds niets gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" bedoeld

En v.w.b. reageren?
1) je reageert zeer snel op min postst, dus het feit dat ik snel reageer
is voor je geen reden om wat dan ook verwijt te maken.
2) Uitroeptekens en capslock gebruiken getuigt inderdaad van overspannen reageren.
3) Het feit dat je met mensen niet eens bent en niet meteen accoord gaat betekent dus dat je voor het aangevallen bedrijf werkt? Typische verklaring van mensen op dit forum wanneer men kritische kanttekeningen plaatst

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door sprookje »

Blijkbaar zijn er mensen die vanaf de allereerste post over D reizen de verdediging van dat bedrijf op zich nemen.Toevallig is dat altijd dezelfde.

Na iedere post blijkt dat er steeds een en dezelfde persoon te reageren,iemand die beweert geen banden te hebben met dit bedrijf.

Ik blijf echter bij mijn standpunt niet te willen boeken bij d reizen en dit werkt duidelijk als de bekende rode lap op de stier.

Ik blijf erbij om te boeken via toerkoop ,voor mij het allerbeste reisbureau in Nederland!

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door aussienl »

Geplaatst op 01 Okt 2007 09:16 door aussienl


--------------------------------------------------------------------------------

Ach? Waar de een tevreden is is de ander ontevreden.

Geplaatst op: 03 Okt 2007 13:17 Onderwerp:



Dat is een beetje overdreven niet? 1 Fout en dan deugd van de hele club niets? Als je de diverse forums nakijkt worden er bij elk reisbureau weleens fouten gemaakt. Zou hetzelfde zijn als u 1 fout maakt bij uw baas en meteen buitengeknikkerd wordt.
Verdedigen? nuanceren noemen we dat in de grote mensen wereld.

En jij reageert op mijn posts, dus dacht ik het recht te hebben reactie te plaatsen. Of is toch hier het sprookje/heppy forum?

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door sprookje »

Quote

En jij reageert op mijn posts, dus dacht ik het recht te hebben reactie te plaatsen




Nee u regareert op iedereen zijn posts op ieder die niet voor d reizen is!
en dat van af de tweede post.
En nee heppie is geen familie van mij en ik ben het ook niet!

Ben benieuwd de reisbureau's zijn nu gesloten :idea:
vorige reakties waren binnen de tien minuten.





HET DUURT NU WEL HEEL LANG VOOR JE REAGEERT ?D REIZEN IS NU GESLOTEN ZEKER

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door aussienl »

Beetje zielig deze reacties. Reisbureau gesloten? Zal wel. Er zijn mensen die werken en nog later vergaderen. Weet je wel? Werkende mensen.

En verder? was na de derde post. En ik dacht dat mijn posts aardig meedenkend waren.
Geplaatst op 28 Sep 2007 12:58 door aussienl


--------------------------------------------------------------------------------

Rekening gehouden met extra kosten zoals luchthaven tax en ed?
Geplaatst op 28 Sep 2007 15:01 door aussienl


--------------------------------------------------------------------------------

Ik moet zeggen dat ik i.d. ook gehad heb bij D-reizen maar dat was een prijsverschil tussen de prijs die op de website stond, die op het D-reizen reisbureau zelf vermeld werd en de prijs die door Skytours (waar D-reizen boekte) werd gemeld. Drie verschillende prijzen voor exact dezelfde reis via D-reizen geboekt. Dus ik heb gewoon de beste prijs ge-eist en gekregen.
Bij losse vlieg tickets is het wel zo dat de prijzen dagelijks fluctueren. Wij (het bedrijf waar ik werk) boeken dagelijks zaken vluchten en de prijs kan tussen aanvraag en daadwerkelijk boeken nog al eens schelen.
Zijn dit posts om een bedrijf te verdedigen? Je zit blijkbaar zo vol wrok dat je niet met je eens is afgeschilderd wordt als D-reizen medewerker.
Je bent niet serieus te nemen
adieu

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door sprookje »

Geplaatst op: 03 Okt 2007 15:27 Onderwerp:



Blijkbaar zijn er mensen die vanaf de allereerste post over D reizen de verdediging van dat bedrijf op zich nemen.Toevallig is dat altijd dezelfde.

Na iedere post blijkt dat er steeds een en dezelfde persoon te reageren,iemand die beweert geen banden te hebben met dit bedrijf.

Ik blijf echter bij mijn standpunt niet te willen boeken bij d reizen en dit werkt duidelijk als de bekende rode lap op de stier.

Ik blijf erbij om te boeken via toerkoop ,voor mij het allerbeste reisbureau in Nederland




Zodra iemand het met mij eens is ben ik die persoon zelf.
En nee heppie is geen familie van mij en ik ben het ook niet




.
Laatst gewijzigd door sprookje op 03 okt 2007 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Beste Aussienl,

Wat lees ik nu allemaal voor een geneuzel. Ik ben heppy en niet sprookje en ben geen familie of bekende. Wel blijkbaar iemand welke een soort gelijke ervaring heeft opgedaan. Wat een eigen invulling. Zegt ook al veel.

Wat mij bij jou opvalt is dat je zeer selectief leest.
Even voor de duidelijkheid. Ik heb hier gepost omdat ik vind dat D Reizen "onvolledig" is van het plaatsen en verkopen van hun accomodatie en dit voor ons niet in ons voordeel was.
Dit is onze ervaring en dan hebben we nog geluk gehad. Staat ergens ook erbij. Niet meer en niet minder en ik vind dat dit niet zou mogen/ kunnen :!: Toch kan het! Zo zie je maar. Slechts mijn mening.
Niet meer en niet minder!

Sprookje, laat je niet gek maken en laat Aussienl lekker verder gaan en hou de eer aan jezelf. Heeft toch geen zin. Onvolwassen? Misschien moet deze persoon zichzelf eens een spiegeltje voorhouden en komt tot de ontdekking dat deze zelf zich in een overspannen staat bevindt?
What ever, boeien. Dus not :wink:

Respect houdt ook in om je te kunnen verplaatsen in de ervaring van een ander, ook al komt deze niet overeen met de ander zijn ervaringen, toch als deze er enig begrip voor konden opbrengen, kwamen we een heel stuk verder. Dan zou met een andere toonzetting zijn geschreven of gereageerd.

Heppy de peppie en niet Sprookje

friends1955
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2007 09:27

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door friends1955 »

Ik wilde een parkeerplaats boeken op Schiphol tijdens mijn vakantie, via site van D-reizen. Inplaats van een parkeerplaats op Schiphol boekte ik een plaats bij de Rai. Dit was niet de bedoeling, waarop ik het gelijk anuleerde. Helaas kostte me dit toch € 10,00 anuleringskosten.
Ik vind het niet duidelijk aangegeven via de site van D-reizen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door Henri42 »

D Reizen is een middelmatig reis verkoop kantoor zonder veel back up gegevens, hun doel is reizen te boeken namens toeroperators.

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Jep, onvolledig dus misleidend! Vind ik eigenlijk een strafbaar feit.
Gezien ze van alle accomodaties op de hoogte zijn, ook zal deze zoover in de gaten houden en zal regelmatig klachten binnen krijgen, ook sprake van dwaling?

Toch gaan ze gewoon verder. Schandalig

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door aussienl »

Niks gevonden over keuken overnemen!!!!!!!!!!!!!!!!
Stel mij serieuse vragen
Nog steeds niets gehoord wat dit nu te betekenen heeft.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door sprookje »

@ heppie
Ja inderdaad misleidend net zoals in november een hotel overboeken .

heppy-de-peppie
Berichten: 88
Lid geworden op: 04 aug 2007 03:49

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door heppy-de-peppie »

Jep Sprookje, jij vat hem. Anderen ook. :lol:

Slechts 1 iemand wil het niet snappen, of kan er niks aan doen. Heeft de snapper nog niet gevonden of heeft deze gewoonweg niet. Alles is mogelijk.

Ninde21
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 okt 2007 21:53

Re: D-Reizen

Ongelezen bericht door Ninde21 »

Het is veel verwijten heen en weer hier, maar ik ga toch mijn twee centen erin doen.
Ik zelf kan zeggen nog nooit bij D-reizen geboekt te hebben, dus ik kan niet een uitspraak doen over hen. Wel hoor je natuurlijk het een en het ander.
Duidelijk gesteld mag worden dat D-reizen, net als elk ander reisorganisatie of buro, zijn goede en slechte kanten heeft.
In elk geval is het niet aangeven van bepaalde informatie niet meteen misleidend. Laat ik dat even uit de wereld helpen. Het zou misleidend zijn als er op de website staat dat er wel iets aanwezig is, maar ter plaatse dit niet zo is. Dat is misleidend.
Indien je een specifieke wens hebt, zoals voor jou heppie, dat je vrouw toch bepaalde faciliteiten nodig heeft, en het staat niet bij desbetreffende accommodatie. Je geeft aan dat er bij verscheidene accommodaties staat als het niet geschikt is voor minder-validen. Bij deze stond dat niet. Dus je hebt de conclusie gemaakt dat het dus geschikt was voor minder-validen.
Aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant niet. Het is immers mogelijk dat die informatie niet beschikbaar is voor de reisorganisatie.
(Reisorganisaties zijn immers niet alwetend :wink: )
In zo'n geval is het dubbelchecken principe toch het allerbeste. Gewoon
vragen of het wel dan niet geschikt is voor minder-validen voordat je gaat boeken.
Want als je eenmaal hebt geboekt, kun je er in bijna 100% van de gevallen niet kostenloos meer onderuit.
Twee centjes ingelegd!

Gesloten