Re: Keuken ellende! Waar ligt de fout?
Geplaatst: 06 okt 2007 13:13
allemaal,
waar ligt de fout,TEN ALLERTIJDEN bij de verkoper.klant komt binnen wil een keuken en betaald daarvoor.wat er dan gebeurt is zaak voor de verkopende partij.want als de klant het niet begrijpt wat vaak gebeurt(het is niet zijn werk)dan moet je het nog een keer vertellen en nog een keer en misschien nog een keer.als bedrijf zijnde hoor je er alles aan te doen om een kwalitatief hoog waardige service te verlenen.
dat er winkels zijn die een vervelend produkt verkopen tuurlijk magnou ja dat moeten ze zelf weten) maar hou de service hoog dat is wel het minste wat je kan doen voor iemand die jouw salaris betaald.maar zolang ome ben bezig is klanten uit de markt te halen en voor de rest de service wel gelooft,zal het nog lang onrustig blijfen in keukenland.was getekend een ervaren m monteur
waar ligt de fout,TEN ALLERTIJDEN bij de verkoper.klant komt binnen wil een keuken en betaald daarvoor.wat er dan gebeurt is zaak voor de verkopende partij.want als de klant het niet begrijpt wat vaak gebeurt(het is niet zijn werk)dan moet je het nog een keer vertellen en nog een keer en misschien nog een keer.als bedrijf zijnde hoor je er alles aan te doen om een kwalitatief hoog waardige service te verlenen.
dat er winkels zijn die een vervelend produkt verkopen tuurlijk magnou ja dat moeten ze zelf weten) maar hou de service hoog dat is wel het minste wat je kan doen voor iemand die jouw salaris betaald.maar zolang ome ben bezig is klanten uit de markt te halen en voor de rest de service wel gelooft,zal het nog lang onrustig blijfen in keukenland.was getekend een ervaren m monteur