kweenie
Geplaatst op 20 Jan 2008 11:07 door kweenie
--------------------------------------------------------------------------------
Ik twijfel absoluut niet aan je bekwaamheid! Wat ik met 'ik zou juist bij een wat lastiger situatie naar een professional gaan' bedoel, is dat ik juist in die lastige gevallen naar een adviseur zoals u zou gaan. Maar ik kan mij niet voorstellen dat u dan in 20 minuten met alles klaar zou zijn. Maar misschien dat u het wel lukt.
Natuurlijk kan ook ik niet elk formulier binnen 20 minuten verwerken.
Maar ik heb geen wekker bij mij staan, werk niet zo als op vele kantoren wel gebeurd met een kantooruren.
Voor mij is het meer van, dan duurt het maar wat lander. maar wij komen er wel uit.
Ook heb ik wel cliénten .waar ik nog geen 15 minuten mee bezig ben. Die betalen ook het zelfde bedrag.
Ik reken alleen een hoger bedrag. als man en vrouw alle twwe aangifte moeten doen, dat zorgt voor extra werk, invullen maakt geen verschil, maar je moet wel twee keer een print uitdraaien, en twee keer digitaal doorzenden naar Almelo.
Maar ook hier weer kijk ik nog wel eens naar het gezamelijk inkomen, is dat laag, dan zeg ik nog vaak geef maar € 35,-- is het gezamlijk een hoog inkomen, dan wordt het € 50,-- maar ik heb ook cilénten die zo wenig inkomen hebben, dat € 20,-- voor hen nog een hoog bedrag is. Dus ik kijk vaak naar de personen en omstandigheden. sociaaal gevoel misschein, en vergeet niet, ik heb cliénten die komen al sinds 1978 dus 30 jaar.
Sommigen wonen inmiddels 30 of 40 km bij ons vandaan, maar komen elke jaar weer terug. Dat vind ik juist zeer belangrijk, teveel ouderen vervelen zich, ik zoek socilale contacten, krijg/en hou die door mijn werk, en clubs waar ik lid van ben.
Daar blijf je jong bij.