LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte wasmachine - Bauknecht WA 1602

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
BMS.Purmerend

Re: kapotte wasmachine - Bauknecht WA 1602

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Ik wil mij er niet mee bemoeien :oops: maar zou het niet een lossen stekkerdraad kunnen zijn. :lol: groeten Jan

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 12 Okt 2007 21:31 door BMS.Purmerend

--------------------------------------------------------------------------------

Ik wil mij er niet mee bemoeien maar zou het niet een lossen stekkerdraad kunnen zijn. groeten Jan
Zou best kunnen Jan alhoewel ik eerder denk
aan een kapotte bougie,of het oliepeil is te laag. :wink:

BMS.Purmerend

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Haha! Die zit, ik moet mij ook hiermee niet bemoeien, maar kwam op dit idee doordat ook ik een probleem hat met zo een apparaat, stotteren bij hoge toeren.
Ik vond een breuk bij de stekker dus bij aanlopen (op toeren komen) maakte deze een ja en nee contact (sputteren) vandaar. Maar laten wij (ik) bij mij eigenleest houden. De vraag is ook hoe constateer jullie de slijtage van de V-snaar (kilometers/centimeters/ levensduur/millimeters van.) is het verstandig als de topic schrijver daar aan als leek zelf gaat sleutelen? Kan dit geen gevaar zijn voor die computer die er in zit?

Gesloten