LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] offertes bij verschillende zaken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: offertes bij verschillende zaken?

Ongelezen bericht door scheuj »

Rotterdam is inderdaad correct. Om dat op te zoeken heeft onze simpele ziel al mijn berichten door zitten spitten. Of zou hij dat gedelegeerd hebben?? Als hij het even had gevraagd zou ik hem gezegd hebben dat het in 1 van berichten aan mijn goede vriend Slik hier op het forum staat. Dat mogen ze zelfs in Beverwijk weten.

@klant020,

Rustig aan. Laat hem maar een tijdje nerveus zijn.

Pfffff

Re: offertes bij verschillende zaken?

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 05 nov 2007 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: offertes bij verschillende zaken?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Waar ging dit topic ook alweer over?.................... :shock:

Oh ja, vergelijken is niets mis mee als dit maar rationeel gebeurt.

Als ik er niet tegen kan dat mensen offertes opvragen, had ik maar een ander vak moeten leren. (in ieder geval geen IT :wink: ).

met de vredelievende groetjes ,
zelfstandigste.

ervaringsdeskundige
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2007 10:35

Re: offertes bij verschillende zaken?

Ongelezen bericht door ervaringsdeskundige »

Als ik er niet tegen kan dat mensen offertes opvragen, had ik maar een ander vak moeten leren.[/u]

Mee eens! Het is juist zo dat je de klant juist voor je wint als je die gewoon goed helpt. Daar hoort een aantal offertes nu eenmaal bij.
Veel verkopers gaan door het lint als de klant niet in een keer wil beslissen. Dat komt ook nog eens door de provisie die ze mislopen en omdat als je een offerte meegeeft de kans <groot>aanwezig is dat je die klant kwijtraakt omdat een ander onder de prijs doorgaat. Dat gebeurt idd.
Ik gruw van verkopers die binnen 5 minuten al aan je vragen of je vandaag gaat beslissen,rot op..dan ben je in mijn ogen alle gevoel met wat een klant denkt en wil kwijt toch?
Dit is ook de enige reden waardoor mensen de verkooptechnieken als aggressief ervaren..m.a.w.puur de omzetgeilheid van verkopers zeg maar,excuus voor mn taalgebruik.
Als je die klant goed helpt zonder dat die zich onder druk gezet voelt gaat die vanzelf mee en zal die ook een keuken in en keer kopen.

dus om terug te komen op het verhaal offertes,lekker rondneuzen zeg ik...je kiest toch een keuken met gevoel in combi met de knip...dus als klant hoef je geen schuld gevoel te hebben.
Als een verkoper die keuken niet aan jou verkoopt dan heeft ie ergens iets fout gedaan, en dat kan natuurlijk van alles zijn...
En enne goede verkoper relativeert zijn verkoop gesprekken om er beter van te worden..dus wint ie altijd iets.....succes


Gesloten