LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voorwaarden UPC + Opzeggen
-
Re: Voorwaarden UPC + Opzeggen
Dat viel mij ook al op. Dat moet natuurlijk 11-3-2008 zijn. Het zoveelste bewijs van de incpmpetentie van de helpdesk
Oke, bedankt. Ik weet genoeg!
Ik denk dat dit een mooi voorbeeld is van hoe het fout gaat, een helpdesk-medewerker zegt iets wat niet klopt, de klant gaat daarnaar handelen en het blijkt niet te kloppen.
De volgende medewerker beweert dan doodleuk dat het nooit gezegd kan zijn en dat de klant het zelf bedacht heeft, het zoveelste conflict is geboren. De klant zit er weer een jaar aan vast.
Oke, ik geef toe, iedereen kon zien dat het een tikfoutje was, maar toch.
De volgende medewerker beweert dan doodleuk dat het nooit gezegd kan zijn en dat de klant het zelf bedacht heeft, het zoveelste conflict is geboren. De klant zit er weer een jaar aan vast.
Oke, ik geef toe, iedereen kon zien dat het een tikfoutje was, maar toch.
-
Voorzover ik mij kan herinneren heeft UPC sinds medio 2003/2004 haar algemene voorwaarden dusdanig aangepast dat na één jaar contract periode, dit stilzwijgend met telkens één jaar wordt verlengd. Beëindigen van contract kan inderdaad; zoals al aangegeven door Wassily-UPC; één maand van te voren schriftelijk of telefonisch worden aangevraagd.
(persoonlijke mening: Doe dit aangetekend->schriftelijk).
Zelf heb ik enige tijd problemen en ellende met mijn internet verbinding, als ik nu naar UPC bel zal mijn abonnement onmiddelijk worden beëindigd zelfs zonder termijn van 1 maand. Dit omdat het product internet+telefonie sinds enige tijd niet meer geheel stabiel functioneerd in de regio waarin ik woon en hiermee erkent UPC haar probleem. Ik zal het zeer spoedig zien of ik problemen zal tegenkomen, gelukkig kan ik in veel gevallen terugvallen op een supervisor dus zelf verwacht ik dat ik eind November alle financiele en contractuele dingen volledig achter de rug heb.
In mijn geval is dit alles trouwens te danken aan UPC Afd. internet & televisie te Maastricht.
@Wassily-UPC jij hier nu ook al actief?
(persoonlijke mening: Doe dit aangetekend->schriftelijk).
Zelf heb ik enige tijd problemen en ellende met mijn internet verbinding, als ik nu naar UPC bel zal mijn abonnement onmiddelijk worden beëindigd zelfs zonder termijn van 1 maand. Dit omdat het product internet+telefonie sinds enige tijd niet meer geheel stabiel functioneerd in de regio waarin ik woon en hiermee erkent UPC haar probleem. Ik zal het zeer spoedig zien of ik problemen zal tegenkomen, gelukkig kan ik in veel gevallen terugvallen op een supervisor dus zelf verwacht ik dat ik eind November alle financiele en contractuele dingen volledig achter de rug heb.
In mijn geval is dit alles trouwens te danken aan UPC Afd. internet & televisie te Maastricht.
@Wassily-UPC jij hier nu ook al actief?