LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalings regeling na betalings achterstand bij Casema

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Betalings regeling na betalings achterstand bij Casema

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als je variabele bedragen hebt, wordt de zaak idd lastiger. Dan kan je alleen maar een bedrag wat je verwacht reserveren, zodat je niet later voor verrassingen komt te staan zoals TS. Maar het klopt natuurlijk voor geen meter wat Casema doet.

Johan Gronloh
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 okt 2007 13:02

Re: Betalings regeling na betalings achterstand bij Casema

Ongelezen bericht door Johan Gronloh »

Kiz.....sorry over die andere baan.
Wat betrefd dat het lijkt of iedereen maar een leugenaar is als er zoiets gebeurd dat blijkt toch wel uit een paar reacties van mensen die wel erg sugestief zijn.

Ik ben er hier wel een klein beetje klaar mee....Marion10, ja je hebt bepaalde rechten en ja Casema zit harstikke fout het probleem in Nederland is om je recht te halen en te krijgen. In Nederland moet je een Bner zijn of/en een flinke bankrekening hebben dan springt iedereen voor je in de houding....wij als Individu zijn gewoon klootjes volk en moeten naar de pijpen van grote Maatschappijen, gemeente en rijk dansen.
Volgens mijn advocaat zit Casema goed fout maar heb je dus een Advocaat nodig om ze te laten luisteren want naar ons doen ze dat niet.
Misschien is een rechtswinkel wat voor je die geven gratis advies en in vele gevallen staan ze je ook bij.

Marion10
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2007 17:09

Re: Betalings regeling na betalings achterstand bij Casema

Ongelezen bericht door Marion10 »

Hallo Johan,

Ik wil je succes wensen met de betalingsregeling. Ik ben vandaag nog een keer naar Casema geweest. De medewerkster liet weten dat het niet uitmaakt hoe vaak ik zou komen want dat zal het proces toch niet versnellen. Wat een maatschappij leven we in, he? Ik ga nu bekijken wat voor mij het handigste is ab opzeggen of gewoon geld op spaarrekening zetten.

Groetjes

trigano
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mei 2007 14:11

Re: Betalings regeling na betalings achterstand bij Casema

Ongelezen bericht door trigano »

goh ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Mijn laatste factuur dateert ook van april 07 en na een fortuin aan het 0800 nummer verbelt te hebben heb ik de moed opgegeven.ik heb een potje gemaakt waar ik de te verwachte kosten maandelijks in doe zodat als ze eindelijk eens met een factuur komen ik hem wel kan betalen.
ik moet eerlijk toegeven dat het potje me nu wel toe staat te lachen met de dure decembermaand voor de deur.......

dettyverbon
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2008 10:02

Re: Betalings regeling na betalings achterstand bij Casema

Ongelezen bericht door dettyverbon »

Misschien ben ik de weg kwijt, en is wat Casema doet de normaalste zaak van de wereld...dan hoop ik voor jullie dat je alleen maar met idiote zaken te maken krijgt.

Bij deze kan ik je bijstaan in je strijd tegen casema mbt het absurde gedrag naar zijn klanten!

Wat mij is overkomen en wat nog steeds loopt: Ik ben in het verleden overgegaan op het ontvangen van facturen via Privver. Zodoende zouden er geen acceptgirokosten berekend worden a 1,25. Lange tijd ging dit goed. Op een gegeven moment werden de via privver aangeboden facturen belast met acceptgiro kosten.
bij navraag en protest kreeg ik te horen dat alleen bij Autom. incasso er geen acceptgirokosten betaald hoeven te worden. Ondanks dat mij is toegezegd dat ik geen acceptgirokosten meer zou krijgen, woedt de strijd op dit moment nog door.Nadat er kosten opgeruimd waren ging de strijd weer van voren af aan. Wat men in de administratie doet is: de restantbedragen doorschuiven naar de jongste factuur. Als je later wilt aantonen dat je het juiste bedrag - de acceptgirokosten hebt betaald, dan komen zij met het gegeven dat je minder voor die factuur betaald zou hebben. Zo roept casema het ene discussie punt "acceptgiro kosten" na het andere op . nl " te weinig betaald voor de jongste facruur." Wat daar nog bijkomt is dat er op de 1,25 accept kosten nog eens 4,50 herinneringskosten worden berekend. Op dit moment is er door Privver 'n factuur te laat aangeboden. Casema heeft in samenwerking met Privver de herinneringskosten geregeld en excuses aangeboden. tot op dit moment moeten ze de kosten nog administratief opruimen en wegboeken...maar wat gebeurd?? De ene herinering na de andere herinnering over herinneringskosten worden gestuurd. Telefonisch kontact heeft geen nut, want 2 dagen na mijn tel.protest en daarbij had ik mijn boosheid niet onder stoelen of banken gestoken volgde doodleuk weer een herinneringsbrief met herinnerings kosten over....

Bij deze hoop ik een steentje bijgedragen tehebben aan jouw stelling dat casema zijn/haar klanten zonder respect behandelt.
met vriendelijke groet, Detty Verbon.
zie ook mijn nog te plaatsen nieuwe onderwerp. 1.25 acceptgirokosten

Gesloten