LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Laat je niet op de kast jagen caruso.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door caruso »

Goed advies! Sukkeltjes in volvo's moet je niet serieus nemen.

Johnnydegroot
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 apr 2006 16:36

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door Johnnydegroot »

Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb de brochure voor me en kan geen sierstrip ontdekken die vanaf het stuur helemaal naar rechts loopt.

Of het moet die strip helemaal vooraan tegen de voorruit zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die in alu uitvoeren, want dat is vragen om problemen. Er zit wel een afwerklijstje om de radio en airco in de middenconsole. Die kun je veel goedkoper vervangen door naar de eerste de beste sloperij te rijden en op zoek te gaan naar een gecrashte V70. Voor een tientje of 2 à 3 kun je zo'n stip dan wel meekrijgen lijkt me.

Dit soort strips zit meestal met een kliksysteem vast dus voorzichtig lostrekken moet kunnen.

Overigens wel grappig. Ik rij zelf in een andere wagen, en als we gaan katten op elkaar is die Volvo vergelijkbaar met een Kadett wat mij betreft. Ik heb een echte geborstelde alu-strip doorlopen tot in de voorportieren, maar van dit probleem heb ik nooit last. Het enige wat bij mij schittert is af en toe de sluitclip van de gordel van bijrijder.

Ook van een schitterend embleem heb ik geen last. Zo zie je maar dat die Duitse auto's zo gek nog niet zijn. Iets duurder in aanschaf, maar veel goedkoper in onderhoud (een vriend van me rijdt nu nog V70, dus we vergelijken wel eens) en geen lullige dingen als schitterende emblemen :D

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door antonh »

@Kees7,
je bied je excusses aan dat je een beetje arrogant overkomt.
Vindt je dat een beetje?

Heeft iemand van deze slimmerikken al eens in een nieuwe V70/S80 gereden? Zo nee dan gewoon niet reageren en gewoon verder sukkelen in je Kadetje.

Is dat zo bijzonder dat je in een nieuweV70/S80 rijd?
Ik heb mijn 850 al 5 jaar en het is gewoon maar een auto hoor.
Heb je hem trouwens zelf betaald of via de bank?

Sorry dat ik nu een beetje arrogant overkom maar van dit soort dwazen wordt ik echt pissig.

Dat is wel arrogantie van de hoogste plank.
En om caruso een randdebiel te noemen is wel een toppunt.

Jij bent gewoon een arrogante flikker die met zijn auto meent dat hij wat meer is dan een gewone werkend mens.
Een Volvo met 3 banken, voorbank, achterbank en de Rabobank, of een lease auto.
En als je dat niet kunt betalen het vervangen van een stripje is het zeker een lease auto of een auto met lening.
Erg om je dan een dikke te doen dat je zo een auto rijd.
Wat een arrogantie van jou hoor.

En caruso, ik rijd al bijna 15 jaar in een Volvo.
Eerst een 740 en nu een 850 gewoon omdat ik veel op de weg zit in Nederland en Duitsland.
En met een Kadetje is niks mis.

Keesje7 is gewoon een randdebiel met een "statussymbool

Depot verwijt de ketel, keesje! En om mij een randdebiel

Laat hem maar L****n met zijn autootje.

remco28
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 aug 2006 19:14

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door remco28 »

Wat is mis met evt. een lening?Je moet het toch zelf betalen,kun je het dan is het toch gewoon je eigen verantwoordelijkheid?

Ik heb deze topic gevolg(overigens heb ik zelf een nieuwe cabrio,geen lease en zelf betaald)en kees kan best wat normaler reageren,kun je ook wat andere antwoorden verwachten.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door caruso »

@antonh: Volvo's zijn prachtauto's maar alleen de types van vóór de laatste modelwijziging. 850 is een wereldbak.
Alleen jammer dat er sukkels zoals keesje überhaupt een auto hebben...
Het sukkeltje heeft trouwens al een paar dagen niet meer gereageerd, zou hij weer opgeborgen zijn, veilig achter de deur van de psychiatrische instelling?

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door NONO »

Waarom zou als degene die dit item geopend heeft het als dusdanig ervaart, dit afgedaan moeten worden als "Ik heb veel gezeur aan moeten horen, maar dit nog nooit."

Heb zelf het idee dat door de steeds schuiner staande voorruiten het bovendeel van het dashboard bij steeds meer auto's - vooral Europese - hinderlijk in de voorruit schijnt.

Dus als daar nog eens een lijstje op wordt geplakt verwonderd het mij helemaal niet dat iemand daar last van kan hebben.

Ieder mens is anders en dus ook gevoeiliger voor andere zaken dan een ander.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door Ulbe »

Koop een rol zwarte isolatieband, en plak hiermede de schitterende sierstrip af,

De wagen is een leasewagen, gaat de wagen weer terug naar de leasemaatschappij, kan de isolatieband eenvoudig verwijderd worden,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik heb wel eens iets op het Dachbord gemonteerd van glimmende zwarte plastic, en moest er ook af!
Foutje fabriek, maar lelijk plakband mag, en ze zien maar hoe over enige jaren de lijm eraf moet!
Jammer dat de dealer zo doet, mail de fabriek, ik heb in de showroom een proefrit gevraagt, en een rondje op het plein voor de showroom was voldoende, het is inderdaat niet leuk, vooral als je een bril draagt, dan is het extra lastig!

Omdat het onveilig is van Volvo een betere matter gepolijste strip vragen, want deze glimt teveel!
mat en dof RVS was wel goed, de klemmen die in de keuken hoorde spiegelde niet, dus het is gewoon iets te glad!

bolleke
Berichten: 228
Lid geworden op: 20 nov 2006 00:05

Re: Verblinding door sierstrippen dashboard Volvo V70

Ongelezen bericht door bolleke »

kees,

stel je vraag eens op www.volvospy.com dit is een mooi en goed volvo rijders forum.

Gesloten