Huh waar blaat u nu nog steeds over ? u snapt het hele verhaal nog steeds niet he , en ik heb nog wel zo mijn best gedaan om het in nijntje taal uit te leggen ,Knulletje, als je denkt mij op dezelfde manier te kunnen behandelen als de mensen van Whirlpool, dan kun je nog van een koude kermis thuiskomen! Je kunt dan wel bijdehand gaan doen en je postings een semi-intellectueel tintje meegeven, jij weet van consumentenaken geen ene reet! Ik heb daar, weet ik eigenlijk wel zeker, iets meer verstand van dan jij en je onkunde laat je op een stuitende manier zien! Ik zou jou weleens tegen willen komen als klant, ik zou je vierkant de toko uitschoppen, snotneusje!
uit uw hele reaktie blijkt maar al te zeer dat u model staat voor de verloedering van onze samenleving .
Ik begrijp uit de strekking van uw woorden dat u verkoper of iets dergelijks bent , wel mijnheer ik heb een fijne neus voor mensen zoals u ongemanierd en van laag niveau in het echte leven en zou u dus mijden en niet eens klant van u willen zijn of worden .
Dat uit uw winkeltje gooien wel dat kunt u doen ik weeg wel 110 kilo hoor en wie mij slaat kan een klap terug verwachten , waarna ik dan naar de politie ga en aangifte tegen u doe wegens geweldpleging , vervolgens kunt u kijken hoe goed u juridisch onderlegd bent want daar houdt het dan niet op denk dat uw toko snel zal sluiten
Uiteraard is bovenstaand hypothetisch want deze situatie zal zich nooit voordoen daar ik zoals gezegd uw soort van mijlenver herken
Valt het u ook op dat ik niemand heb getutoyeerd in deze gehele thread , kijk dat noemen ze nou respect ik ken u niet ( wil ik niet ook ) dus dan is dat wel zo netjes
Leer eerst eens lezen , dan kunt u mischien ooit eens meediscusieren
oh en euhh http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=16578
moet u eens lezen staat interessante info voor u in
prettige avond verder nog