| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarde hechten aan uitspraken van klantenservice KPN..??!!??
Re: Waarde hechten aan uitspraken van klantenservice KPN..??!!??
Agro is door UPC gebanned wegens!!!!!!, Ons net is eveneens bezig vaste grond in Helmond te krijgen via de club Combivisie ,het administratie gedeelte is alovergenomen.
Dat zal de firma list en bedrog veel klantjes gaan kosten.Ons net is eveneens bezig vaste grond in Helmond te krijgen
Hopelijk het begin van het einde van deze louche arrogante onbeschofte instelling.
100 M/bit verbinding (glasvezel) voor een bedrag waar de firma list en bedrog met geen mogelijkheid tegenop kan.
zie: http://www.onsnetnuenen.nl/index.php?item=3289
Agro : je leest een bericht weer eens niet goed:
OnsNet wordt via Combivisie Helmond ingelijfd door UPC in 2009, het administratief werk is nu al gedelegeerd,voorstaande is mij bevestigd door Combivisie, Jij kunt weer verkassen

OnsNet wordt via Combivisie Helmond ingelijfd door UPC in 2009, het administratief werk is nu al gedelegeerd,voorstaande is mij bevestigd door Combivisie, Jij kunt weer verkassen
Combivisie is sinds ca 1997 een stichting welke in het geheel niets met de firma list en bedrog van doen heeft.Agro : je leest een bericht weer eens niet goed:
OnsNet wordt via Combivisie Helmond ingelijfd door UPC
Combivisie was eigenaar van de cai netten welke door diverse gemeentes zijn aangelegt, omstreeks 1997 zijn deze kabelnetten door combivisie aan de firma list en bedrog verkocht, en is combivisie omgezet in een stichting, deze heeft echter geen enkele binding met upc.
Zoek maar eens met google op combivisie en eenieder kan zien wat voor een dwaze onzin henri weer eens deponeert.
Mocht je een andere mening zijn toegedaan plaats dan een link waaruit anders blijkt.
Uit je reactie blijkt dat je blijkbaar nog niet eens weet waar combivisie is gevestigd, laat staan dat je er contact mee hebt.voorstaande is mij bevestigd door Combivisie
Je ziet blijkbaar weer sterretjes nadat je voor de zoveelste keer met je knarst tegen de upc antennemast bent opgeknald, een normaal mens zou dat allang niet meer overleefd hebben, maar jij wordt er alleen maar gekker van.
Ik ben weer terug en zo te lezen is er niets veranderd aan Henry had ik natuurlijk ook niet verwacht.
Kunnen we er de komende tijd weer tegen aan met vriend Laurent.
Kunnen we er de komende tijd weer tegen aan met vriend Laurent.
Ook mij hebben ze bewust voorgelogen bij kpn. Je bent hier niet de enige. Probeer zoveel mogelijk op schrift te doen. Ook al heeft kpn dat liever niet. Zij willen alles telofonisch zodat de klant geen bewijs heeft.