Ik teken met Simar.
Mijn tijd voor tekenen is voor vandaag op, haha.
Gebruik je fantasie dus maar
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
En als je toch tijd genoeg heb; teken 'm even greeploos

Hm ja, op HPL vind ik een backboardsaver zo lelijk, composiet ligt voorlopig buiten het budget. Compleet RVS is ook weer aan de prijs en is misschien iets te industrieel. Sowieso was de afzuiging en achterwand wikken en wegen, eigenlijk zou er voor de lijn een 120cm achterwand met idem schouwkap boven moeten gezien de 2x60 apparaten maar 120cm motorloos (liefst nog blokmodel) schouwkap is haast nergens te vinden. Dus 90cm met schrobvaste muur(verf) en later dit jaar wellicht glas ertegen als het toch erg buiten de wand spat allemaal.Je hebt ook een achterwand bij het fornuis. dat maakt de boel weer wat onrustiger. Is het een idee om een over de hele breedte doorlopende achterwand te nemen?
Dus toegang tot je "hoek" via je spoelkast wordt het dan, zit er dan sowieso een houten afdekplaat voor je gootsteenbak aan de binnenkant? Er komt geen boilertje in, dus het zou kunnen.Je zou van de hoekkast met legplanken ook nog een hoekspoelkast kunnen maken. Dan kun je links en rechts naast de kookplaats een symetrisch beeld krijgen.
Spoel valt, in mijn consumentenogen, mee, 50cm spoelkast en rechts 60cm afzetruimte met daaronder vaatwasser. In mijn ouderlijk huis was dit 60+60 (met zo'n heerlijk kitscherige ovale standaard spoelbak met lekblad boven de vaatwasser). In mijn ervaring schoot dit niet te kort.Spoelgedeelte: hier krijg ik een benauwend gevoel, zo kort op de hoge ombouwkast.
Legplank: deurtje is smal, dit werkt niet prettig met het in- en uitpakken van spullen.
Steamer en combi zitten te laag, doet afbreek aan de apparaten en is gevaarlijk icm met kleine kinderen, bijvoorbeeld.
Je mag dan wel jong zijn , maar deze apparaten geven je meer gemak als je ze op werkhoogte plaatst.
De totale bergruimte? Waar ga je je spullen inpakken?
Koel-vries combi is leuk, twee losse elementen is praktischer.
Als je echt een Häcker Edition geleverd krijgt, dan hoef jij je over folie geen zorgen te maken. In de Edition lijn zitten namelijk geen folie deurenSchitterend ontwerp, zo wordt de tweede keuken als ik er nog woon tegen die tijd of als de folie van de kastjes komt zetten.