Ik zou eerder een LED-slang in de hoek bovenkast/achterwand kitten ofzo, volgens mij wil je een achterwand niet vrij van de muur hebben ivm wat je zegt..
En anders een strip tussen de wand en de kasten, dus cm lagere achterwand nemen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebruik van gehard glas als achterwand
-
Re: Gebruik van gehard glas als achterwand
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik wil ook graag een glazen achterwand voor mijn keuken van ongeveer 175cm bij 70 cm. Nu heb ik begrepen dat Nederlands gehard glas altijd een groene gloed heeft. Klopt dit?
Klopt het ook dat er extra helder glas te koop is? Heeft iemand een idee van het prijsverschil tussen beide?
Groet
Ik ben nieuw op dit forum. Ik wil ook graag een glazen achterwand voor mijn keuken van ongeveer 175cm bij 70 cm. Nu heb ik begrepen dat Nederlands gehard glas altijd een groene gloed heeft. Klopt dit?
Klopt het ook dat er extra helder glas te koop is? Heeft iemand een idee van het prijsverschil tussen beide?
Groet
-
Re: Gebruik van gehard glas als achterwand
Het maakt niet uit of het Nederlands glas is of uit een ander land........een groene gloed zit er altijd in.Nederlands gehard glas altijd een groene gloed heeft. Klopt dit?
ja, klopt er is extra helder glas te koop.
Prijsverschil is niet zo groot geloof ik (heb nu geen prijslijst bij de hand).
Kan u wel een prijsverschil geven.....stuur dan maar even een PB dan stuur ik u het antwoord persoonlijk als ik weer op kantoor ben..