LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hyves en kinderen
Re: Hyves en kinderen
Er is geen nut, het is gewoon leuk. Of moet alles wat je doet nut hebben?
Heb je ook wel gelijk in Bailey, iets leuks hoeft niet per se een nut te hebben.
Maar je kinderen op internet zetten kan er toe leiden dat vieze mannetjes zich gaan aftrekken met een foto van jouw kind erbij en dat lijkt mij genoeg reden om mijn kinderen niet op internet te willen hebben.
Maar je kinderen op internet zetten kan er toe leiden dat vieze mannetjes zich gaan aftrekken met een foto van jouw kind erbij en dat lijkt mij genoeg reden om mijn kinderen niet op internet te willen hebben.
Ik zou ze ook niet op openbare sites zetten. Je Hyves-profiel kan je zo instellen dat niet iedereen het kan zien. Als je dat wel wil, kan je bij je foto’s nog wel zo instellen dat niet iedereen die foto’s kan bekijken.
Een online fotoalbum moet je ook niet voor iedereen openstellen natuurlijk.
Een online fotoalbum moet je ook niet voor iedereen openstellen natuurlijk.
Wat een rare uitspraak vind ik dit je kan dan ook niet meer naar het strand gaan, want stel je voor dat je kindje gefilmt word met een mobieltje in zijn/haar zwemkleding.Maar je kinderen op internet zetten kan er toe leiden dat vieze mannetjes zich gaan aftrekken met een foto van jouw kind erbij en dat lijkt mij genoeg reden om mijn kinderen niet op internet te willen hebben.
Als je overal bij stil moet staan dan heb je vandaag de dag geen leven meer. tegenwoordig heeft niemand toch nog privacy met de opkomst van mms en filmpjes op de mobiel.