LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gat in cv: kansloos?

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
Moonlight
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 apr 2008 23:06

Re: Gat in cv: kansloos?

Ongelezen bericht door Moonlight »

Ok en jij hebt een universitaire opleiding en je weet niet eens hoe je je moet presenteren bij een sollicitatiegesprek?

Nooit een cursus solliciteren van het CWI gekregen? En dan nu heel makkelijk aan een baan komen die waarschijnlijk ver onder je niveau ligt? Tja uiteraard niet mijn probleem, maar komt bij mij echt over van: "liever lui, dan moe".

Ik vecht ervoor om weer op de arbeidsmarkt te komen, ik wil er zijn voor de mensen en de maatschappij! Laten zien dat ik toch iets kan, ook al heb ik een lichte handicap waar ik nooit meer vanaf kom.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Gat in cv: kansloos?

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste Arthur van 8 jaar geleden.
En toch heb ik nu weer een baan.
Uitzendbureau Olympia belde mij 26 november op met de mededeling dat ik overmorgen op cursus kan bij een klantenservicecenter.
Niks geen sollicitatiegesprekken, niks geen 'waarom zou ik u aannemen', gewoon cursusje van een paar dagen, lekker meedraaien en kijken of het bevalt. En zo hoort het. Ik werk er al 3 maanden met veel plezier en energie zonder dat ze ook maar iets weten dat tegen mij gebruikt kan worden! Top!
Prima dat je je hierin thuisvoelt.

Zo zie je maar weer, dat er voor iemand die volledig gespeend is van elke ambitie, die eigenlijk liever zijn dagen in de Soos wil doorbrengen en die elke werkgever als zijnde de Spaanse inquisitie veroordeeld, toch nog een (uitzend)baan beschikbaar is.

Wat leven we toch in een fijne tolerante maatschappij.

arthur2000

Re: Gat in cv: kansloos?

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Hmm, kwam nog eens langs op deze site.
Mooie gelegenheid om wat rommel op te ruimen.
Dank voor de reacties en de nuttige adviezen.

Verzoek aan moderator: kan er een slotje op deze topic. Hij is wat mij betreft niet meer relevant.

marieke2407

Re: Gat in cv: kansloos?

Ongelezen bericht door marieke2407 »

hoi arthur

ben jij de arthur die ik ken ....je weet wel van anna,nas en schouder?mortele?
zo ja....dan moet ik ergens je mailadres zoeken want ik heb ooit eens gemaild hierover met gak

groetjes

arthur2000

Re: Gat in cv: kansloos?

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Geachte mevr. marieke,

Graag verzoek ik u om een toelichting. Uw vraag is mij niet geheel duidelijk.

Mvgr,

Arthur

Gesloten