LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Steun aan niet-betalers
Re: Steun aan niet-betalers
Vanaf heden, met terugwerkende kracht (mei) alle betalingen stopgezet. Ik betaal niets meer, tout jamais!
Geen eegalease overigens.
Take care out there.
Mazzeltov;
Ralph
Geen eegalease overigens.
Take care out there.
Mazzeltov;
Ralph
2 acceptgiro's al gehad.Contracten (welke contracten? ben Eegalease) waren begin Mei afgelopen. Krijg nu een dreigbrief of ik binnen 8 dagen 5 x 13.000 Euro en 2 x 7.000 Euro wil betalen. Nooit en te nimmer betaal ik.
Dennis Esser uit Zeist.
Dennis Esser uit Zeist.
Begin Juni liep de eerste periode van mijn 2 contracten af. Maximaal Rendement Effect van Labouchre via Spaarselect ) Hoe ironisch is die naam nu !!)
Door een 2e hypotheek van 75000 gulden af te sluiten hebben we voor 5 jaar aan rente vooruit betaald. Heb Dexia geschreven dat ik de contracten niet voortzet. Kreeg antwoord dat ze mij aan mijn verplichtingen zullen houden.
Maar ik kan en zal niet betalen zolang de zaak onder de rechter is!!!!
Door een 2e hypotheek van 75000 gulden af te sluiten hebben we voor 5 jaar aan rente vooruit betaald. Heb Dexia geschreven dat ik de contracten niet voortzet. Kreeg antwoord dat ze mij aan mijn verplichtingen zullen houden.
Maar ik kan en zal niet betalen zolang de zaak onder de rechter is!!!!
Geen eegalease.
Contract begin mei afgelopen, twee herinneringen maar ik betaal niet.
Contract begin mei afgelopen, twee herinneringen maar ik betaal niet.
Nooit, nooit, nooit zal ik dat tuig nog rijker maken! Of eigenlijk moet ik de "heer" Yasuf Gun van Spaar Select de nek omdraaien. Hij heeft me dit "geweldige spaarsysteem" aangesmeerd.
Mijn contract liep 7 oktober 2002 af. Inleg 9000 gulden, "schuld" io.ooo euro. Kan deze "schuld" niet betalen,leven lang op financieel minimum gezeten, maar wil ook niet betalen vanwege het onrecht, wil absoluut niet meewerken aan iets wat niet klopt.Drie aanmaningen gehad.
Wacht "de commissie van Zalm" af en anders de rechtzaken.
Wacht "de commissie van Zalm" af en anders de rechtzaken.
betaal ook niet, heb 2 acceptgirokaarten met een
brief binnen 8 dagen, anders incasso.
als jullie dat ook hebben, schrijf je dan weer een
brief, of laten jullie niets horen,
ben wel eagle.
brief binnen 8 dagen, anders incasso.
als jullie dat ook hebben, schrijf je dan weer een
brief, of laten jullie niets horen,
ben wel eagle.
Ik voor mij blijf gewoon schrijven iedere keer, blijf gewoon mijn punten herhalen, net als Dexia.
abo
abo
Ik ben het helemaal eens met Ruudb.
Nooit zal ik betalen! Nu niet, dan niet nooit niet!
Nooit zal ik betalen! Nu niet, dan niet nooit niet!
Hier ook een "wanbetaler". Vanochtend brief ontvangen - volgende week komt de deurwaarder. Ook leaseverlies en eegalease geven niet thuis. Leuke hulp ! ! !
ook ik ga niet betalen, wacht eerst nog mooi even af want als je betaalt weet je zeker dat je al je geld kwijt bent. Dat krijg je echt niet meer terug ook al wint Leaseverlies deze zaak. mvg
Nog steeds restschuld niet betaald. Contract liep af op 10 juli 2002, bijna een jaar geleden dus. Op ons aanbod om iedere maand € 50 euro te betalen ONDER PROTEST EN MET VOORBEHOUD VAN RECHTEN is niet ingegaan, althans nooit een schriftelijke accoordverklaring gekregen, waar we om gevraagd hadden.
En nu dus de beroemde brief van GGN ontvangen, met nog een beetje kosten erbij.
En nu dus de beroemde brief van GGN ontvangen, met nog een beetje kosten erbij.
Ook ik betaal niet, sterker nog, ik zal er alles aan doen om dexia te laten betalen.
Stelletje misleiders met hun eigen verhaal over eegaleasers die moeten blijven betalen omdat de partner niet kan vernietigen. Aleen de rechter kan dat volgens dexia. En dat kan wel 10 tot 15 jaar duren volgens dexia.
ONZIN!
En maar blijven dreigen met dit soort uitspraken en de mensen bang maken met de deurwaarder.
Ik ben al een keer belazerd door dexia, geen tweede keer dus!
Tom, waarom denk jij dat volgende week de deurwaarder bij jou komt ?
Is dit weer een dreigement van dexia ?
Mensen laat je niet bang maken door dexia, er is nog niet een rechtszaak aangespannen door dexia!
Ik herhaal nog eens de uitspraak van Minister Zalm:
Ik laat jullie niet verdrinken.
Groeten,
Piet
Stelletje misleiders met hun eigen verhaal over eegaleasers die moeten blijven betalen omdat de partner niet kan vernietigen. Aleen de rechter kan dat volgens dexia. En dat kan wel 10 tot 15 jaar duren volgens dexia.
ONZIN!
En maar blijven dreigen met dit soort uitspraken en de mensen bang maken met de deurwaarder.
Ik ben al een keer belazerd door dexia, geen tweede keer dus!
Tom, waarom denk jij dat volgende week de deurwaarder bij jou komt ?
Is dit weer een dreigement van dexia ?
Mensen laat je niet bang maken door dexia, er is nog niet een rechtszaak aangespannen door dexia!
Ik herhaal nog eens de uitspraak van Minister Zalm:
Ik laat jullie niet verdrinken.
Groeten,
Piet
Wij hebben 4 Winstverdriedubbelaars die resp. mei, juni, juli en aug afliepen c.q. aflopen. Betaal die Belgische maffia nooit. Mijn hele gezin is door die dieven in de problemen gekomen. Contracten zijn netjes betaald tot op het einde maar nu is het afgelopen. Ik ben aan het wachten op de eerste rechtzaak die Dexia zal beginnen.
Dus niet betalen oké maar als Dexia de rechtszaak wint dan wel betalen. Dan kun je het beste een hypotheek nemen op de overwaarde van je huis. Ben je dat straks ook kwijt.
Dag frederica.Goed om weer iets te horen van je.Wat ga je met die brief doen van GGN.toet
Hoi Toet,
Ik ben van plan om GGN een brief te schrijven met daarbij gevoegd de brief die ik destijds aan Dexia schreef (gedateerd van 10 aug. 2002). In die brief toonden wij ons bereid om te betalen in termijnen maar zonder extra kosten en onder voorbehoud. Wij stellen nu dus tov GGN dat we nog steeds wachten op een accoordverklaring hierin van Dexia en zijn nog steeds bereid om dat te betalen, maar dus geen extra rente en geen incassokosten. En zolang er geen accoordverklaring komt betalen we dus NIET en wachten we de gerechtelijke stappen af.
Ik denk dat, omdat wij ons welwillend tonen om te betalen, maar Dexia nog te beroerd is om ons een briefje te sturen om bepaalde afspraken vast te leggen, wij redelijk sterk staan.
Hierbij moet ik wel zeggen dat onze restschuld niet zo hoog is als van sommige op het forum, nl. € 1250. Maar is nu dus opgelopen tot bijna € 1800 in de brief van GGN.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het even benauwd kreeg toen wij de brief ontvingen.
Ik ben van plan om GGN een brief te schrijven met daarbij gevoegd de brief die ik destijds aan Dexia schreef (gedateerd van 10 aug. 2002). In die brief toonden wij ons bereid om te betalen in termijnen maar zonder extra kosten en onder voorbehoud. Wij stellen nu dus tov GGN dat we nog steeds wachten op een accoordverklaring hierin van Dexia en zijn nog steeds bereid om dat te betalen, maar dus geen extra rente en geen incassokosten. En zolang er geen accoordverklaring komt betalen we dus NIET en wachten we de gerechtelijke stappen af.
Ik denk dat, omdat wij ons welwillend tonen om te betalen, maar Dexia nog te beroerd is om ons een briefje te sturen om bepaalde afspraken vast te leggen, wij redelijk sterk staan.
Hierbij moet ik wel zeggen dat onze restschuld niet zo hoog is als van sommige op het forum, nl. € 1250. Maar is nu dus opgelopen tot bijna € 1800 in de brief van GGN.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het even benauwd kreeg toen wij de brief ontvingen.