LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdal centerparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Meerdal centerparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Zouden ze zelf het dievengilde zijn?
zowel in Heilbachsee en Meerdal, was de auto open gebroken, lopen ook steeds van die yogurtpakken rond.

Gast

Ja dat is wel erg, waarom loopt iedereen in de parken met zo'n idioot pak aan, waar komen ze toch vandaan? ze zien er uit als criminelen zo van het kamp het park in, lekker ter finaciering een paar ruitjes tikken, spulletjes, waarschijnlijk de echte kleren van iemand anders inpikken, en terug naar de kampjes.

Gast

Wel een apart soort mensen ja, maar ook de kleine beurs wil wel eens iets anders, voor die mensen zijn deze parken, ze blijven lekker in de kudde, waar ze zich toch heel prettig voelen vallen niet op, en hoefen alleen even bij de zeeman zo'n pak te halen.
Laat ook de simpele van geest eens wat verzet.

Anne

een cp fan

Ongelezen bericht door een cp fan »

Nou deze pakken hebben een survival look en duiden zeer zeker geen matrozen of zeemanspakken aan. (die zijn toch wit met blauw?) Voor de anti survivalpakken: ER KOMT NIEUWE BEDRIJFSKLEDING BIJ CENTER PARCS! dus nog even geduld en anders even helemaal weg.

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Graag wil ik even zeggen dat ik altijd tevreden ben geweest over mijn bezoeken aan Center Parcs. Alles is altijd perfect geregeld.

Maar ik denk ook wel dat het soms aan de klagende mensen zelf ligt.
Als je soms ziet hoe aso sommigen zich in zo een park (en waarschijnlijk thuis ook wel) gedragen. En dat is nou net het soort volk dat altijd wat te zeuren heeft en niet open staat voor oplossingen.
Of de hele tijd zeuren dat niets goed is, maar dan ook niet een klacht indiend zodat er wat aan gedaan kan worden.

Gast3

Ongelezen bericht door Gast3 »

Wat een raar verhaal van je EM ik dacht dat jij niet op zulke parken mocht komen wegens asociaal- en onzedelijkgedrag. Heb je je onlangs nog laten verbouwen om onherkenbaar te worden.

Hebben ze je nog door. Volg je die opleiding nog steeds van de LOI hoe voorkom ik een hernia. :shock: :( 8) 8) :roll: :roll:

Gast

Wij gaan daar altijd met plezier naar toe.

Hans.

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Wat een raar verhaal van je EM ik dacht dat jij niet op zulke parken mocht komen wegens asociaal- en onzedelijkgedrag. Heb je je onlangs nog laten verbouwen om onherkenbaar te worden.

Hebben ze je nog door. Volg je die opleiding nog steeds van de LOI hoe voorkom ik een hernia.
Wat een slimme opmerking voor iemand waarvan zijn moeder ook zijn zus is... 8)

Gast

Zeker een raar berichtje van je EM. :oops: 8)

Toshi

Ongelezen bericht door Toshi »

Toshi gaat nog steeds graag naar CenterParcs 8)

Toshi vindt dat je maar geen auto moet kopen, als je bang bent dat ze hem jatten of wat eruit halen, want dat kan overal gebeuren :roll:

Gast

Vindt dat ze toshi maar eens flink moeten bestelen, dat soort zielige figuren die zulke domme opmerkingen maken moeten het zelfs eerst ondervinden voordat ze wijzer worden, als het hen persoonlijk raakt hebben ze 10 zieledokters nodig om hen te troosten en geestelijk weer bovenop te helpen, stumper.

Gast

Gast jij bent niet echt verstandig Toshi heb ik al 3 keer beroofd. Next time c'est votre beurt.

Jim Jacques Anton nette.

diny

Ongelezen bericht door diny »

wij gaan ook vaak naar de parken...wij zijn 60 en 54, maar wij vinden het leuk, wij hebben natuurlijk wel een voordeel op de gezinnen met kleine kinderen...wij kunnen in de rustige periodes......wij waren daar in duitsland een midweek, we zouden geen ontbijt zelf maken en geen eten koken....om 8 uur kon je ontbijten dat hebben we maar 1 keer gedaan,,,,het was koffie die al een tijdje stond,,, de broodjes waren niet vers,,,,een klein beetje broodbeleg en geeneens een eitje erbij en dat voor 12 euro p.p. dus die andere dagen heb ik heerlijk het ontbijt zelf klaargemaakt en was alles wel vers incl het eitje en de koffie......het warm eten was ons veels te duur spaghetti eten zoveel je kunt,,,,,23 euro 95 p.p. maar wij gingen elke avond naar beneden naar het dorp en daar had je een heerlijk restaurantje waar je nog voor normale prijzen kunt eten... maar voor de rest prima... en er wordt toch nog iets georganiseerd wat dacht je van dat ouderen voor boven de 50..zwemmen van 9 tot 10 uur s.morgens ik had het hele zwembad voor me zelf alleen, heerlijk gezwommen en toen de horde met kleine kinderen kwam, ging ik weg.......er werd een busreis georganiseerd, wel alleen als er genoeg mensen meegingen...het was hartstikke leuk

veronique

Ongelezen bericht door veronique »

Wij zijn ook al een aatal keren bij c.p. geweest, en de huisjes die wij toen hadden waren op zich best netjes. Alleen het onderhoud van buiten en terras waren matig. Nu gaan we voorlopig niet meer, omdat we er achter zijn gekomen, dat je voor dat geld...........gewoon naar het buienland kunt. Zo duur is het dus bij c.p.
We zijn net terug uit egypte en dat kost per persoon half pension...7 dagen ......229euro!! En bijna 360 dagen per jaar zon hehehe dussssss voor ons verlopig voor dat geld lekker buitenlandse trips.

galith

Ongelezen bericht door galith »

ben voor de zoveelste keer naar centerparcs geweest, dit keer zijn we naar het meerdal geweest, huisjes zijn goed gerenoveerd, alles is netjes en nieuw, het centrum is ook heel erg mooi, met vooral het sporten binnen in het centrum, restaurants zijn ook goed, behalve het grand restaurant savoy, prijs/kwaliteit verhouding klopt van geen meter, pannenkoekhuisje te weinig open voor gewone menukaart, wat wel goed is, is de kidsclub voor de kleintjes, zwembad is heel mooi en goed,voor de rest is het ons uitstekend bevallen, alleen vliegt het geld je zo de beurs uit, maar ja volgend jaar weer

m vr gr dv :lol: :lol:

liba

Ongelezen bericht door liba »

in de mei vacantie ging mijn buurman voor 1200 euro een week alleen huur geen ijs bier en eten enz
ik zat met 4 per twee vol. twee kind.in mei 11 dagen in turkije 5 sterren
all in super de lux zelf elke dag op de bannaan gratis

voor 1840 euro :lol:

centerparcs heeft voor mij afgedaan ik heb ook dit naar hun gemaild

peet

Ongelezen bericht door peet »

ik vind het vreselijk duur, het staat niet in verhouding met hetgeen je krijgt.
maar ja zolang iedereen maar gaat en honderden euro's uitgeeft voor een weekendje blijfen ze lachen.

mensen niet meer gaan!!!!!, laten ze eerst maar eens de prijs halveren.

anomiepje

Ongelezen bericht door anomiepje »

ik ben ook erg tevreden over Center Parcs en komen al 20 jaar en hebben alle parken al gehad en over 5 weken gaan we naar Erperheide.

oom agent

Ongelezen bericht door oom agent »

Je moet gewoon binnen 4 weken voor vertrek boeken dat scheelt de helft! :lol: :lol:

Gast

wij zijn een keer bij centerparcs geweest,maar nooit meer!

een vieze klerezooi(excuus voor deze uitdrukking)

wij waren allen ziek geworden(oa salmonella,coli bacterie)
de dokter vertelde ons later ,dat dat komt als mensen in hun eigen huis heel erg schoon Zijn,en dan ergens anders komen, waar dan de bacterie graad hoger is(is altijd op een park) dan hun weerstand te laag is tegen dit soort bacterieén(dit is na monsters bloed en urine vastgesteld!)

resumee> wij gaan nooit meer naar een familie park al krijgen we er geld bij!

de schoonmaaksters bij centerparcs krijgen te weinig tijd om alles goed schoon te maken(bij navraag aan de schoonmaaksters)

als wij naar het programma de smaakpolitie kijken ,hebben we gegeten en gedronken.

wij hebben besloten om dus niet meer buitenshuis te eten ,blijkbaar kunnen we daar niet tegen.

als laatste wil ik zeggen,dat wij geen zeurders zijn,maar door gezondheids redenen,moeten we dit helaas zo doen.

een laatste opmerking op zijn plaats is,dat ook in nederland helaas de hygiene ver te zoeken is.

Gesloten