LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC & Intrum Justitia
Re: UPC & Intrum Justitia
Als jij alle bewijzen hebt en ze willen NIET luisteren en doen er niets aan dan is er nog 1 ding over (heb ik ook gedaan)
Stap naar een advocaten kantoor (prijzen vallen trouwens reuze mee, dacht altijd dat het veel meer was).
Bij mij stuurde ze 1 brief aan UPC en 2 dagen later opeens een brief met excuses en alles was op 0.00 gezet, terwijl ik zelf al tig brieven had gestuurd en toen kon het niet.
Stap naar een advocaten kantoor (prijzen vallen trouwens reuze mee, dacht altijd dat het veel meer was).
Bij mij stuurde ze 1 brief aan UPC en 2 dagen later opeens een brief met excuses en alles was op 0.00 gezet, terwijl ik zelf al tig brieven had gestuurd en toen kon het niet.
Beste..
Ook ik zou graag de naam van dat advokatenkantoor willen hebben, zodat ik hun ( UPC ) eens de stuipen op het lijf kan jagen ipv zij mij.
graag verneem ik van je
bijvoorbaat dank van een zeer UPC gedupeerde
Ook ik zou graag de naam van dat advokatenkantoor willen hebben, zodat ik hun ( UPC ) eens de stuipen op het lijf kan jagen ipv zij mij.
graag verneem ik van je
bijvoorbaat dank van een zeer UPC gedupeerde
Schuit wat ga je die advocaat vertellen.
Ik heb nooit betaald, alleen maar gestorneerd en nu sluit UPC mij af.
Je bent echt een ongelofelijke loser!!!!
Die advocaten lachen je recht in het gezicht uit.
Ik heb nooit betaald, alleen maar gestorneerd en nu sluit UPC mij af.
Je bent echt een ongelofelijke loser!!!!
Die advocaten lachen je recht in het gezicht uit.
Zou je denken meneer .... ?
Denk het niet, heb het namelijk zelf meegemaakt.
Maar naar welke je gaat maakt niets uit, in elke stad zit er wel eentje, neem dus gewoon degene die het dichtsbijhuis zit...Wat je ook eerst kan doen (als je niet 100% zeker bent van je zaak) naar de Rechtswinkel (zit ook in iedere middelgrote stad) hier geven ze je gratis juridisch advies...hierna verwijzen zij je ook daar naar een advocaat. en laat de UPC medewerkertjes maar lullen, die schijten hem nu al :)
Denk het niet, heb het namelijk zelf meegemaakt.
Maar naar welke je gaat maakt niets uit, in elke stad zit er wel eentje, neem dus gewoon degene die het dichtsbijhuis zit...Wat je ook eerst kan doen (als je niet 100% zeker bent van je zaak) naar de Rechtswinkel (zit ook in iedere middelgrote stad) hier geven ze je gratis juridisch advies...hierna verwijzen zij je ook daar naar een advocaat. en laat de UPC medewerkertjes maar lullen, die schijten hem nu al :)
Naar aanleiding van een brief van IJ heb ik bij zowel UPC en IJ gevraagd om een specificatie van de openstaande posten. UPC kwam al ruim 200 euro lager uit dan de hoofdsom volgens IJ. Hoe moet je nou iets regelen met UPC. Ze weten zelf niet meer wat er openstaand of niet.
Geachte .....
Als u nou eens uw naam had gebruikt dan was het nog beleefd, maar nu u alleen maar .... gebruikt ben ik geneigd om te denken dat u zelf zo`n wanbetaler bent of zo`n ******* van UPC.
Ik heb meer troeven in m`n handen dan menig een.
Tot zelfs een overleidens bericht door toe doen van UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wees een vent en kom met uw eigen naam op dit forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als u nou eens uw naam had gebruikt dan was het nog beleefd, maar nu u alleen maar .... gebruikt ben ik geneigd om te denken dat u zelf zo`n wanbetaler bent of zo`n ******* van UPC.
Ik heb meer troeven in m`n handen dan menig een.
Tot zelfs een overleidens bericht door toe doen van UPC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wees een vent en kom met uw eigen naam op dit forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste mensen,
Enkele dagen geleden melde ik dat na bijna twee jaar geleuter met UPC er eindelijk een doorbraak was. Er was duidelijkheid over de hoogte van de openstaande posten en ik zou nog een schrijven hiervan krijgen. Dit schrijven kwam en vertelde dat de rekening gezakt was naar € 465,-. Maar, er was nog een brief. Met daarin een nieuwe factuur. Het bedrag hierop was € 1.107,27. Hier wordt je toch dood en dood ziek van. Gelukkig heb ik een schrijven van UPC waarin zij verklaren hoe ze tot het "lage" bedrag komen, maar het blijven toch een stel @#$&.
Zucht...
Enkele dagen geleden melde ik dat na bijna twee jaar geleuter met UPC er eindelijk een doorbraak was. Er was duidelijkheid over de hoogte van de openstaande posten en ik zou nog een schrijven hiervan krijgen. Dit schrijven kwam en vertelde dat de rekening gezakt was naar € 465,-. Maar, er was nog een brief. Met daarin een nieuwe factuur. Het bedrag hierop was € 1.107,27. Hier wordt je toch dood en dood ziek van. Gelukkig heb ik een schrijven van UPC waarin zij verklaren hoe ze tot het "lage" bedrag komen, maar het blijven toch een stel @#$&.
Zucht...
Michael,
Als je dit soort ervaringen met UPC meemaakt(ik heb vergelijkbare ervaringen) begin je toch echt te twijfelen aan hun verlies en winst rekening. Hoe kunnen zij nou zeggen dat ze meer omzet en winst hebben gemaakt. Als ze een dag later met de cijfers naar buiten waren gekomen was het misschien minder geweest of meer. UPC wie zal het zeggen!!!
Als je dit soort ervaringen met UPC meemaakt(ik heb vergelijkbare ervaringen) begin je toch echt te twijfelen aan hun verlies en winst rekening. Hoe kunnen zij nou zeggen dat ze meer omzet en winst hebben gemaakt. Als ze een dag later met de cijfers naar buiten waren gekomen was het misschien minder geweest of meer. UPC wie zal het zeggen!!!
het is zo dat u het niet moet aantonen maar upc.
het zit namelijk zo als er sprake is van een belasting schuld dient u het aan te tonen maar bedrijven zoals upc die roepen dat u het moet bewijzen zitten er helemaal naast zij moeten u vertelen waar die schuld vandaan komt door middel van een factuur over de gehele periode.
heb het zelfs ook meegemaakt tientalle maal faxen bellen aangetekende stukken kost handen vol geld en ze gooien het toch in de vuilnisbak.
dus poot stijf houden niet betalen en laat ze maar komen die gluipers
het zit namelijk zo als er sprake is van een belasting schuld dient u het aan te tonen maar bedrijven zoals upc die roepen dat u het moet bewijzen zitten er helemaal naast zij moeten u vertelen waar die schuld vandaan komt door middel van een factuur over de gehele periode.
heb het zelfs ook meegemaakt tientalle maal faxen bellen aangetekende stukken kost handen vol geld en ze gooien het toch in de vuilnisbak.
dus poot stijf houden niet betalen en laat ze maar komen die gluipers
Ik heb op 01-04-2003 bezwaar ingediend (zie post hierboven)bij het incassoburea Touber, vd Velden en Kassies en kreeg na 4! weken een ontvangstbevestiging dat het doorgestuurd was naar UPC voor onderzoek. Heb tot op heden niets gehoord (maar ook geen chello-rekeningen meer ontvangen!). Ben benieuwd of ik ooit nog wat van ze hoor.
Zit inmiddels naar volle tevredenheid te BBned ADSL'en. Wel iets duurder, maar alles gaat goed met de incasso, vriendelijk en behulpzaam personeel en de snelheid is ook erg goed. De snelheid verschilt overigens niet zoveel met Chello, maar ik heb wel een constante verbinding, geen pieken en (diepe) dalen zoals met Chello regelmatig het geval was. Ook mag ik servers draaien (zonder allerlei omwegen en tweaks), meerdere PC's aansluiten (zonder MAC-adres geouwehoer) en een GRATIS helpdesk (waar ze echt verstand van zaken hebben, Linux e.d.)
Zit inmiddels naar volle tevredenheid te BBned ADSL'en. Wel iets duurder, maar alles gaat goed met de incasso, vriendelijk en behulpzaam personeel en de snelheid is ook erg goed. De snelheid verschilt overigens niet zoveel met Chello, maar ik heb wel een constante verbinding, geen pieken en (diepe) dalen zoals met Chello regelmatig het geval was. Ook mag ik servers draaien (zonder allerlei omwegen en tweaks), meerdere PC's aansluiten (zonder MAC-adres geouwehoer) en een GRATIS helpdesk (waar ze echt verstand van zaken hebben, Linux e.d.)
indien u uw probleem met upc snel opgelost wilt hebben ik heb voor u de oplossing 100% garantie dat uww probleem snel wordt opgelost enwel door top funktionarissen van upc .ik heb namelijk voor u al de prive nummers met bijbehorende adressen voor u moet u eens proberen. en deze mensen s'avonds eens gaan bellen .uw problemen verdwijnen dan als sneeuw voor de zon
Hoi allemaal,
Alweer enige tijd geleden dat ik dit onderwerp starte.
Vanaf begin dit jaar heb ik Adsl en ben dik tevreden. Geen storingen meer. Upc stuurd nog steed rekeningen. deze verdwijnen gewoon in het metalen archief. En intrum, niets meer van vernomen.
Het is een stuk beter zonder UPC!!
Alweer enige tijd geleden dat ik dit onderwerp starte.
Vanaf begin dit jaar heb ik Adsl en ben dik tevreden. Geen storingen meer. Upc stuurd nog steed rekeningen. deze verdwijnen gewoon in het metalen archief. En intrum, niets meer van vernomen.
Het is een stuk beter zonder UPC!!
Hi Michael,
Die ergernis herken ik terdege.
Ik kreeg een half jaar geen acceptgiro's.
Kwam ik met UPC een regeling overeen, waarbij ik in 5 termijnen
het openstaande bedrag kon betalen.
De overeenkomst zou me binnen enkele dagen toegestuurd worden.
Die overeenkomst heb ik weken later nog niet binnen, maar die
cabrones(Goed Spaans voor "deugnieten") hebben het openstaande bedrag wel fors verhoogd en ze dreigen ook met hun
incassoburootje.
Ik ben al een tijd bij ze weg, maar ze blijven me maar stalken.
Op een nette manier kun je geen zaken met ze doen, heb ik al gemerkt.
Mocht je een kort geding tegen ze aanspannen, wil ik wel met je meedoen.Ik lust ze rauw en ben ervan overtuigd, dat ik sterk sta.
Moet iedereen doen.Ze profiteren van het feit, dat ze met hun monopoliepositie angst inboezemen.
Houd me op de hoogte en....laat je niet gekmaken!!!!
Die ergernis herken ik terdege.
Ik kreeg een half jaar geen acceptgiro's.
Kwam ik met UPC een regeling overeen, waarbij ik in 5 termijnen
het openstaande bedrag kon betalen.
De overeenkomst zou me binnen enkele dagen toegestuurd worden.
Die overeenkomst heb ik weken later nog niet binnen, maar die
cabrones(Goed Spaans voor "deugnieten") hebben het openstaande bedrag wel fors verhoogd en ze dreigen ook met hun
incassoburootje.
Ik ben al een tijd bij ze weg, maar ze blijven me maar stalken.
Op een nette manier kun je geen zaken met ze doen, heb ik al gemerkt.
Mocht je een kort geding tegen ze aanspannen, wil ik wel met je meedoen.Ik lust ze rauw en ben ervan overtuigd, dat ik sterk sta.
Moet iedereen doen.Ze profiteren van het feit, dat ze met hun monopoliepositie angst inboezemen.
Houd me op de hoogte en....laat je niet gekmaken!!!!
upc kan NIET gewoon doorgaan: upc bestaat niet meer. Niet welkom ugc europe.....
Mensen trappen daar toch zeker niet voor de 2e keer in.
Met een beetje mazzel komen ze alweer in aanmerking
voor de koude douche.
Als ie maar ijs en ijskoud is.
Met een beetje mazzel komen ze alweer in aanmerking
voor de koude douche.
Als ie maar ijs en ijskoud is.
De nieuwe website: www.ugceurope.com/corp/ Nog niet veel bijzonders op te zien trouwens, maar wel duidelijk het nieuwe joepie.