LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik ga terug naar dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Maar wel waar !

J. Moret, blijf sterk en laat dexia nu maar hartkloppingen krijgen!

Groeten,
Piet

Jan-Willem

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Als het werkelijk van Piet is dan trek ik mijn woorden in.

J-W

abo

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door abo »

Jan Willem is dus het o.h.

abo

j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

mag ik even vragen wat oh is ? en als er iemand is die twijfel aan mijn verhaal je ziet piet kan mijn verhaal en jurgen ook trek het bij hun na of mail mij maar kan op bijde adressen maar op hotmail kijk ik vaker groetjes jeff

Jan-Willem

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

abo een mooie pruimenboom in je tuin zou je niet misstaan.

J-W

Anke

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Anke »

Dag meneer Moret, ik vroeg me al af waar u bleef omdat ik me nog kon herinneren dat u in "ver stadium" zat. Ik heb inmiddels de restschuld voldaan omdat ik naast de restschuld geen incassokosten en brieven van de GGN wilde ontvangen. Hoe is het verder dan? U had toch nog contracten lopen meende ik??

j.moret

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door j.moret »

nee al mijn contracten zijn al een jaar afgelopen maar het gaat nu met ggn over tweecontracten en mijn derde zou door getuurd worden naar ggn maar heb er niks meer over gehoord en nu ga ik zo badderen en slapen en als lukt ben ik morgen avond hier weer om te kijken ok groetjes jeff

Anke

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Anke »

Is goed Jef. Ik spreek je nog wel. Ik las in andere berichten dat je wel een heel hoog bedrag had, rond de 50.000 euro meende ik te lezen (?). Tja dat zou ik ook niet kunnen betalen en dan had ik ook inderdaad niet betaald. Maar toen ik op dit forum las van incassokosten, brieven GGN, raakte ik flink in de stress en ben flink op zoek gegaan om mijn restbedrag van 11.300 euro te betalen. Als ik eegaleaser was, had ik ook niet betaald.

Jan-Willem

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Anke,

Gedane zaken nemen geen keer. Je hebt nu spijt dat je hebt betaald. Ga nu dus niet twijfelen. Er bestaat nog altijd iets van gerechtigheid.

J-W

Jan-Willem

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

als gerechtigheid. oeps.

toet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door toet »

Dag piet.Ik begrijp niet veel van het verhaal van J.Moret maar nu weet ik nog niet of GGN inderdaad zijn papieren heeft terug gestuurd naar dexia.De ene keer schrijf hij begrijpelijk en de andere keer kan ik er niets van maken.Zou het zo zijn dat GGN inderdaad de papieren terug stuurd is mijn vraag vervallen dan de kosten van het incasso die zijn behoorlijk hoog.toet

Harry

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Harry »

Waarom zou de niet eegaleaser zwakker staan dan de eegaleaser,ook de niet eegaleaser valt toch ook onder de noemer misleiding.Advies voor iedereen NIET betalen hoe meer mensen zich hierbij aansluiten des te sterker staan we straks tijdens een rechtzaak.mvg, Harry

Harry

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Harry »

sorry,typefoutje ,rechtszaak,moet het zijn. mvg, Harry

Jan-Willem

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Abo het is de o.h. en niet het o.h. Ga je ook nog een appelboom in je tuin plaatsen ?

J-W

Piet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Toet,

Als een incasso bureau niet kan innen wordt de opdracht teruggegeven aan de opdrachtgever(dexia) en betaalt deze de onkosten, dacht ik, wie weet het zeker?

Hierna kan dexia een rechtszaak beginnen en, als ze dat willen, deze kosten in hun claim verwerken.
Ook dit weet ik niet 100 % zeker, wie wel?

Oftewel over de kosten ben ik niet zeker, over de rest wel.
En dexia heeft nog steeds geen rechtszaak aangespannen....

Groeten,
Piet

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Piet je hebt gelijk het klopt wat je schrijft.

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Moret je schrijft'ik ga terug naar Dexia' werk je daar dan ?

toet

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door toet »

Bedankt piet.Als dat waar is dan geven ze het wel heel vlug op.Zit ik achter een zwaar gesloten deur met pitbull en al komt er niemand leuk hoor(grapje).1 brief gehad van GGN die verdienen hun geld dan met niets doen.groetjes toet

prosara

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door prosara »

Ze krijgen het heus niet voor niets. Ze schrijven een brief en/of bellen je op. Wat denk je wat je dat straks gaat kosten, als Dexia eventueel wint.

Sara Etty

Re: ik ga terug naar dexia

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Als Dexia wint, als. En wat kosten betreft, indien Dexia ten onrechte kosten heeft gemaakt kan Dexia die niet afwentelen op lessee. Ik zou zo denken dat gemaakte kosten voor incasso in eegalease situaties niet erg redelijk te noemen zijn, immers op grond van wet kan een buiten rechte ingeroepen vernietiging slechts in rechte bestreden worden (behoudens registergoederen). Dat is in elk geval een reeel verweer tegen dit aspect van een eventuele vordering van Dexia.

Gesloten