LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]UPC gaat op onderuit[/b]
Re: [b]UPC gaat op onderuit[/b]
GM Jan, jij gaat vandaag niet naar school?, .
Alle firma,s letten op betaling van hun verstuurde rekeningen, hier is commercieel niets mis mee,ook jij ontvangt graag op tijd jouw zakgeld.
UPC doet hetzelfde als alle andere firma,s, hand aan de knip
Alle firma,s letten op betaling van hun verstuurde rekeningen, hier is commercieel niets mis mee,ook jij ontvangt graag op tijd jouw zakgeld.
UPC doet hetzelfde als alle andere firma,s, hand aan de knip
Enige gefundeerde posting of onderbouwd antwoord met url of andere verwijzing zal hij nooit geven, gewoon om de reden dat hij daar met zijn intelligentie of het ontbreken er van, niet toe in staat is. (rijst nog de vraag of hij weet wat een url is)Henri, bewijs jij eens dat UPC goedkoper is voor eem vergelijkbare snelheid. En graag met URL's
Hij kakelt liever als een kip zonder kop.

Meer kan je eigenlijk ook niet verwachten van iemand die het als een hoogtepunt van zijn bestaan beschouwt dat hij met een verrekijker naar de upc antennemast kan staren, toch?
Henri42, Als jij zelf enige vorm van opleiding had genoten dan had je geweten dat dit een overbodige vraag is. Op zondag 16 dec 2007 waren alle scholen dicht, zoals op elke zondag. In mijn tijd was dat zo, en dat is nog steeds zo.Geplaatst op: 16 Dec 2007 10:02 Onderwerp:
GM Jan, jij gaat vandaag niet naar school?, .
Dat een onderneming let op de betaling van zijn verstuurde rekeningen is zeker niet verkeerd. Maar dat de consument let op spookbedragen op de ontvangen rekeningen is ook niet verkeerd. Vooral als die rekeningen van UPC afkomstig zijn kan het geen kwaad om hierop zorgvuldig te controleren. Want ook voor de bewuste consument geldt: hand op de knip. Waarom de consument in de eerste plaats dan al voor de produkten van UPC gekozen heeft -die altijd vrij fors geprijsd zijn- blijft raadselachtig.
oke Jan , van mij hoef je niet elke dag naar school te gaan, de facturen van de :goedkope: UPC ontvang ik eerst ter goedkeuring via mijn mailbox,na controle geef ik de rekening vrij voor betaling. Simplement (*_*)
Agro blijft maar met zijn gefrustreerd kijkertje staren naar een leeg beeld en wazig scherm,UPC heeft hem /haar eruit geschopt

Agro blijft maar met zijn gefrustreerd kijkertje staren naar een leeg beeld en wazig scherm,UPC heeft hem /haar eruit geschopt

Elders gepost met betrekking tot Philips DSR2211 satellietontvanger.
henri42: een paar weken in bezit
na dat mijn oude page mee kapte.
deze gekocht
werkt makkelijk in bedienging.
beeld is goed
voor de prijs een goede digitale decoder
en geluid via de audio werkt goed en duidelijk. (een paar weken in bezit)
een leuk verzindsel Agro, succes met jouw schoteltje , de schotel kun je goed zien,loop er tegen aan ivm opnieuw uitrichten, heb je inmiddels je schuld aan UPC voldaan ??? (*-*)

Niet iedereen kletst uit z'n nek zoals jij henri!!!!
zie:
http://www.kieskeurig.nl/review/606A7F9 ... 3DE282.htm
posting 11-06-2007
zie:
http://www.kieskeurig.nl/review/606A7F9 ... 3DE282.htm
posting 11-06-2007
doe jij postings onder mijn naam ??? kieskeurigsite bezoek ik niet , Agro het moet niet gekker waarde met je frustratie jegens UPC en daarbij mijn nickname aannemende
, kunnen we elkaar niet ontmoeten bij jou schotel ? (*-*)

Ja kom maar.kunnen we elkaar niet ontmoeten bij jou schotel
kan je gelijk ervaren hoe echte kwaliteit er uit ziet, in plaats van de bagger welke de firma list en bedrog levert.
Agro herkennen zal niet moeilijk zijn met een schoteltje op zijn hoofd, alle gekheid op een stokje ,UPC en Agro is en blijft een slechte Match , Zij kunnen elkaar maar beter negeren in woord en daad, ik sluit me daar bij aan enzal verder Agro negeren (*-*)
.
Waar het woord list en bedrog vanaf komt snap ik eerlijk gezegd niet, het aantal groeiende en tevreden klanten van UPC duiden anders aan.

Waar het woord list en bedrog vanaf komt snap ik eerlijk gezegd niet, het aantal groeiende en tevreden klanten van UPC duiden anders aan.
Alweer????????ik sluit me daar bij aan enzal verder Agro negeren
Hoe vaak ga je dat beloven voordat je dat werkelijk doet???????
Of ben je hetzelfde als het onbeschofte arrogante gespuis van de firma list en bedrog die beloven ook maar daar blijft het bij.
Tja wie met pek omgaat wordt er mee besmet, blijkt maar weer eens overduidelijk.
Bewijst eens temeer de stelling, dat je met je kop model hebt gestaan voor het nieuw logo, lelijk van buiten leeg van binnen.Waar het woord list en bedrog vanaf komt snap ik eerlijk gezegd niet

Hetzelfde als het onbeschofte arrogante gespuis van de firma list en bedrog die beloven ook maar daar blijft het bij.
Bewijst eens temeer de stelling, dat je met je kop model hebt gestaan voor het nieuw logo, lelijk van buiten leeg van binnen.
Agro,s citaten
Jouw reacties zijn zoals altijd hetzelfde, evengoed een frustratieloos 2008 gewenst zonder de UPC fan, het schotelhoofdmoet een Aspro en Hoffie nemen

Bewijst eens temeer de stelling, dat je met je kop model hebt gestaan voor het nieuw logo, lelijk van buiten leeg van binnen.
Agro,s citaten
Jouw reacties zijn zoals altijd hetzelfde, evengoed een frustratieloos 2008 gewenst zonder de UPC fan, het schotelhoofdmoet een Aspro en Hoffie nemen

Vanaf waneer???????????enzal verder Agro negeren
Heb je al meerdere keren beloofd, maar gezien de inhoud van je knarst ben je dat natuurlijk vergeten.
Je beloftes hebben blijkbaar geen enkele waarde?
Net zoals die van het upc gespuis!!!!!
Tja gaat lekker zo
Tja Nijmegen, schelden en beledigen mag van de Webmaster,Aspro schijnt keurig en acceptabel taalgebruik te bezigen.
UPC gespuis?, deze kreet is me volslagen onduidelijk, een collage van Aspro,s kreten verzameld en naar Radar forum verzonden
Bij UPC is de naam Agro inderdaad bekend (*-*)
UPC gespuis?, deze kreet is me volslagen onduidelijk, een collage van Aspro,s kreten verzameld en naar Radar forum verzonden
Bij UPC is de naam Agro inderdaad bekend (*-*)
Jullie twee maken het elkaar wel erg moeilijk toch.
Ach NijMeGen,ik heb met UPC geen probleem, af en toe een klein ongemak so what!!! , alles wordt door UPC opgelost vandaar dat ik nog klant ben en blijf bij UPC.
Anderen Hoffie en - of Aspro zijn geen klant meer bij UPC en geven commentaar en scheldpartijen ten beste uit frustratie of afgunst op het correct draaien van UPC, een iemand is er uitgeknikkert door UPC,vul maar in wie (*_*)

Anderen Hoffie en - of Aspro zijn geen klant meer bij UPC en geven commentaar en scheldpartijen ten beste uit frustratie of afgunst op het correct draaien van UPC, een iemand is er uitgeknikkert door UPC,vul maar in wie (*_*)