Re: Eerst leveren dan betalen.
Geplaatst: 12 mar 2008 20:08
Toch even die Olle Griesse op de vingertjes tikken
we doen echt ons best om van strangeway.nl een superwebwinkel te maken met alle problemen van dien (das een ander verhaal|)
maar bestellingen onder rembours hebben we afgeschaft, na 122 retouren in 1 jaar, die overigens vaak pas na 3 weken terug komen, zijn wij het meer dan zat.
ben een zgn starter en kan het mij niet veroorloven om nog meer schade op te lopen door remboursretouren e.d.
ook het eerst verzenden en dan pas betalen werkt helaas niet erg goed, de kans dat er trammelant van komt is heel groot zogenaamd geen pakketje ontvangen of gewoonweg niet betalen.
je kan niet alle producten op voorraad hebben, zeker niet omdat deze nogal snel veranderen in onze branche, verouderde apparatuur raak je echt niet meer kwijt, zelfs niet tegen spotprijzen, en opslag/voorraad kost enorm veel geld.
bij ons is de regel eerst betalen dan pas verzenden werkt uitstekend en de meeste klanten hebben er geen bezwaar tegen. en als er iets niet direct leverbaar is, direct een berichtje of telefoontje en vragen om een beetje geduld, werkt gelukkig heel goed.
ook via Paypal en al helemaal via i-Deal kan er nogal eens wat fout gaan of worden bedrag ineens teruggeboekt, dat geeft alleen maar rompslomp en hoge kosten. afgezien dat deze betaalsystemen voor de kopen wel gratis zijn, voor de verkoper helaas niet.
echter hoe de waard is.... geld ook voor de koper
ook voor grootvader
we doen echt ons best om van strangeway.nl een superwebwinkel te maken met alle problemen van dien (das een ander verhaal|)
maar bestellingen onder rembours hebben we afgeschaft, na 122 retouren in 1 jaar, die overigens vaak pas na 3 weken terug komen, zijn wij het meer dan zat.
ben een zgn starter en kan het mij niet veroorloven om nog meer schade op te lopen door remboursretouren e.d.
ook het eerst verzenden en dan pas betalen werkt helaas niet erg goed, de kans dat er trammelant van komt is heel groot zogenaamd geen pakketje ontvangen of gewoonweg niet betalen.
je kan niet alle producten op voorraad hebben, zeker niet omdat deze nogal snel veranderen in onze branche, verouderde apparatuur raak je echt niet meer kwijt, zelfs niet tegen spotprijzen, en opslag/voorraad kost enorm veel geld.
bij ons is de regel eerst betalen dan pas verzenden werkt uitstekend en de meeste klanten hebben er geen bezwaar tegen. en als er iets niet direct leverbaar is, direct een berichtje of telefoontje en vragen om een beetje geduld, werkt gelukkig heel goed.
ook via Paypal en al helemaal via i-Deal kan er nogal eens wat fout gaan of worden bedrag ineens teruggeboekt, dat geeft alleen maar rompslomp en hoge kosten. afgezien dat deze betaalsystemen voor de kopen wel gratis zijn, voor de verkoper helaas niet.
echter hoe de waard is.... geld ook voor de koper
ook voor grootvader