Re: multikbal
Geplaatst: 14 jan 2008 20:01
Ik kan heel ver met je mee gaan in je verhaal, nu het antwoordt voor de topic starter, ofwel het eerste bericht.
Ik heb de site van Multikabel doorgespit en ik ben een aantal zaken tegengekomen:tja we hebben weer contact opgenomen met multikabel over het feit dat onze decoder het niet doet.
We konden de decoder opsturen naar de fabriek omdat er geen 1 maar 2 jaar garantie op het apparaat zit maar! we hebben het apparaat al bijna 5 jaar dus kunnen we daar ook niets mee maar multikabel is niet voor rede vatbaar en we moeten zelf maar een andere decoder kopen!
We hebben ook aangegeven dat we een mail hebben gehad via radar dat multikabel zelf moet zorgen voor een goed werkend apparaat maar daar willen ze niets van weten.
Dus we zijn weer terug bij af
Jammer van deze "service"
Dit is niet aan de orde. Aangezien je zelf een decoder moet kopen, valt dit buiten de verantwoordelijkheid van Multikabel.We hebben ook aangegeven dat we een mail hebben gehad via radar dat multikabel zelf moet zorgen voor een goed werkend apparaat maar daar willen ze niets van weten.
Gedurende de economische levensduur. Als die verlopen is, heeft de winkelier die verantwoordelijkheid niet meer.Op het moment dat ik bij hun dus de decoder koop, zijn ze winkelier en verantwoordelijk voor de goede werking van het apparaat.