LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Providers moeten de klant informeren bij vertraging

Nee, klant komt daar zelf achter
1
13%
Nee, want das eigen verantwoordelijkheid
0
Geen stemmen
Ja, das een deel van de overeenkomst
7
88%
 
Totaal aantal stemmen: 8

rnj25xms
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 sep 2011 14:21

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door rnj25xms »

Mijn ervaring met Xms is dat de service snel achteruit gaat. De laatste tijd hebben wij vaak last van het vastlopen van het beeld en het wegvallen van het geluid. Op de website van Xms staat dan al dagen dat er aan "gewerkt" wordt. Vervolgens wordt er totaal niet gereageerd op e-mails en wordt je ook niet even teruggebeld. Ik vind de service dus onder de maat.

marie-anne1949
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2011 11:02

Re: Ervaringen met XMS?? (glasvezelnetwerk Portal)

Ongelezen bericht door marie-anne1949 »

195 werd er afgeschreven van mijn rekening. Op 30 juni sloot ik een abonnement af dat ik op 10 juli weer opzegde omdat ik toch tegen de rompslomp van een andere provider op zag. Niks gehoord. Wel in augustus 'twee mannen die íets in de meterkast' moesten doen vanwege de glasvezelaanleg. Omdat dat hier in het hele blok werd aanlegd leek me dat wel okee. Nu blijken dat mensen van xms geweest te zijn die dus iets aangesloten hebben.Deze maand later lag er een pakket bij de post waarmee ik de aansluiting compleet kon maken.
Kort en goed. Ik zit dus vast aan een betaling ad 195 voor niks-nada-niente!
En dat is voor de mannen, en 3 maanden (....!!!!!!....) abonnement.
Korto XMS = Xtra Meer Storten...

Gesloten