Update diefstal door Telfort
Ik ben net door een medewerker op het hoofdkantoor van mijn bank terug gebeld. Deze heeft contact gehad met de bank van Telfort ( ABN/AMRO Bank. Daar zei een medewerker dat het gestolen bedrag gisteren is terug gestort.
Ik zie dus met belangstelling mijn afrekeningen tegemoet.
hiermee lijkt mijn problematiek rond Telfort opgelost te zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort ervaringen
Re: Telfort ervaringen
Het zijn dieven bij Telfort,
Ze stelen geld van je rekening!!!
Ze stelen geld van je rekening!!!
Re: Telfort ervaringen
Ja, Gij zult niet stelen staat niet in hun 10 geboden!
Een verklaring en/of excuus voor de diefstal laat nog steeds op zich wachten.
Ik doe nog maar een oefening van geduld. LOL
Quote
Geplaatst op 11 Apr 2008 12:41 door HelFort
Het zijn dieven bij Telfort,
Ze stelen geld van je rekening!!!
Een verklaring en/of excuus voor de diefstal laat nog steeds op zich wachten.
Ik doe nog maar een oefening van geduld. LOL
Quote
Geplaatst op 11 Apr 2008 12:41 door HelFort
Het zijn dieven bij Telfort,
Ze stelen geld van je rekening!!!
Re: Telfort ervaringen
Ga niet naar Telfort. Veel ellende mee gehad en als je dan eindelijk opzegt en er gaat iets mis, dan moet je het van hun klantenservice niet hebben.
Als gevolg van een foutje van mijn huidige provider KPN had deze het ADSL signaal van Telfort een maand te vroeg omgezet (naar KPN). Direct nadat ik hierachter kwam, heeft KPN deze fout hersteld. Telfort wenste mij echter geen signaal meer te leveren (wat volgens hun technische man wel mogelijk was), terwijl mijn abonnement bij Telfort nog twee maanden liep.
De klantenservice wenste geen medewerking te verlenen, ik zou wel moeten betalen voor de laatste twee maanden want anders zou men een incassobureau achter mij aansturen, men wilde mij niet doorverbinden met iemand die (wel) beslissingen mocht nemen om mij mijn signaal terug te geven en klagen over de klantenservice kon ook nergens (volgens de klantenservice).
Dat laatste lijkt te gaan kloppen: op mijn brieven van 26 april en 3 juni 2008 over deze zaak wordt gewoon helemaal niet gereageerd. Ik was van plan om mijn laatste betaling te storneren, maar helaas kwam ik er te laat achter dat Telfort aan het begin van iedere maand reeds de abonnementskosten voor de maand daarop in rekening brengt. Voor storneren ben ik dus al te laat.
Ik kan dus weinig anders dan iedereen waarschuwen voor de handelwijze van Telfort.
Als gevolg van een foutje van mijn huidige provider KPN had deze het ADSL signaal van Telfort een maand te vroeg omgezet (naar KPN). Direct nadat ik hierachter kwam, heeft KPN deze fout hersteld. Telfort wenste mij echter geen signaal meer te leveren (wat volgens hun technische man wel mogelijk was), terwijl mijn abonnement bij Telfort nog twee maanden liep.
De klantenservice wenste geen medewerking te verlenen, ik zou wel moeten betalen voor de laatste twee maanden want anders zou men een incassobureau achter mij aansturen, men wilde mij niet doorverbinden met iemand die (wel) beslissingen mocht nemen om mij mijn signaal terug te geven en klagen over de klantenservice kon ook nergens (volgens de klantenservice).
Dat laatste lijkt te gaan kloppen: op mijn brieven van 26 april en 3 juni 2008 over deze zaak wordt gewoon helemaal niet gereageerd. Ik was van plan om mijn laatste betaling te storneren, maar helaas kwam ik er te laat achter dat Telfort aan het begin van iedere maand reeds de abonnementskosten voor de maand daarop in rekening brengt. Voor storneren ben ik dus al te laat.
Ik kan dus weinig anders dan iedereen waarschuwen voor de handelwijze van Telfort.